daarom luister ik liever via radioquote:Op maandag 25 december 2023 00:56 schreef hhh38 het volgende:
Luisteren met vertraging is geen aanrader, ik loop steeds achter de feiten aan hier.
Neequote:Op maandag 25 december 2023 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
Beyonce is de meest overrated zangeres ter wereld
quote:Op maandag 25 december 2023 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
Tv prima, zal een paar seconden schelen.quote:Op maandag 25 december 2023 00:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
daarom luister ik liever via radio
Ha dank u! Laatste keer zo vroeg was twee jaar geleden, bij mijn toenmalige vriendin. Verdomd, tweede keer dat men me hier melancholisch laat worden.quote:
Koens.quote:
ik kijk liever niet naar het cringy publiek in het caféquote:Op maandag 25 december 2023 00:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tv prima, zal een paar seconden schelen.
Ik heb al bij bijna ieder nummer gehoord dat het er volgend jaar uit ligt, maar volgens valt van de onderste 50 minder dan de helft eruit ieder jaar.quote:Op maandag 25 december 2023 00:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met het huidige tempo volgend jaar nog 3
Pas je op met die enkel?quote:Op maandag 25 december 2023 00:58 schreef houdjemond het volgende:
Ik krijg een ring voor kerst *hups weg op krukken ipv naaldhakken*
Het zou ook verdomme eens tijd worden.quote:Op maandag 25 december 2023 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Beyonce heeft trouwens best een paar lekkere liedjes uitgebracht de afgelopen weken
In deze categorie wil ik graag opperen: Miley Cyrus. En Ed Sheeran.quote:Op maandag 25 december 2023 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |