Deze man behoort tot de Harde Kern.quote:Op maandag 25 december 2023 01:02 schreef BillDauterive het volgende:
"Billie! Ga je naar de Silent Disco in de strandtent? Super gezellig"
"Nee. Nee, ik heb een afspraak met mijn top 2000-FOK! vrienden"
Ik pak nog een biertje
Ik hou de lijst wel bij me in een ander tabblad voor als ik een nummer niet ken, dan zal ik misschien nog weleens spieken vrees ikquote:Op maandag 25 december 2023 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je ook niet weet wat je mist.
ja, wel zin in. Veel pieken en dalen gok ikquote:
Hier ook volgend jaarquote:Op maandag 25 december 2023 01:03 schreef Isorden het volgende:
Afgelopen jaar naar Bruce: Check
Komend jaar weer naar Bruce: Check
Donderdag of Zaterdag?quote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hier ook volgend jaar![]()
Alleen vind ik dit nogal een matige van Bruce
Wat was het beste concert wat jullie bezocht hebben dit jaar?quote:Op maandag 25 december 2023 01:03 schreef peaceman het volgende:
ik heb wel zin in een vraag van ok01
Doe mij maar die pieken danquote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, wel zin in. Veel pieken en dalen gok ik
Wat is dit nou weer Pippenquote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga dit uur niet afmaken. Het is een marathon, geen sprint
Waren er maar 2 dit jaar, Muse en Bruce. Bruce toch wel de betere ondanks dat het geluid in de JC Arena vaak matig is.quote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat was het beste concert wat jullie bezocht hebben dit jaar?
jeetje wat braaf... ik denk die van Haunted Youthquote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dinsdagquote:
Guus jat volgens mij wel vaker van Brucequote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef Kopiko het volgende:
Guus Meeuwis jatte deze toetsenpartij voor dat Kenny B-nummer van hem.
maar dan is het topic niet meer leukquote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen ze alle goede nummers niet achter elkaar afspelen en de niet leuke nummers achterwege laten?
Mike Masséquote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age @houdjemondquote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat JC arena zo vaak voor concerten wordt gebruiktquote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waren er maar 2 dit jaar, Muse en Bruce. Bruce toch wel de betere ondanks dat het geluid in de JC Arena vaak matig is.
Ook goed hahaquote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dinsdag(in belgie wat dat is dichterbij dan Nijmegen
Voor je gemoeds- en nachtrust is het wel zoveel beter om het niet te checken, al blijft de verleiding wel bestaan inderdaad.quote:Op maandag 25 december 2023 01:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou de lijst wel bij me in een ander tabblad voor als ik een nummer niet ken, dan zal ik misschien nog weleens spieken vrees ikMaar dat kan ik ook wel weerstaan uiteindelijk denk ik.
John Coffey op de zwarte cross, kende die band eerst niet maar wat was dat gaaf zeg.quote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
heeft ie ook al gezongen dat ie geil is?quote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Guus jat volgens mij wel vaker van Bruce
dan is het de top 1724quote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen ze alle goede nummers niet achter elkaar afspelen en de niet leuke nummers achterwege laten?
Zo heeft hij de spanning van dit nummer gejat voor het uiterlijk van zijn woningquote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Poah goede keuze welquote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
jeetje wat braaf... ik denk die van Haunted Youth
Andersom is dat minder, héquote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
ja ik wou net zeggen, hiervan word ik wel slaperig.quote:Op maandag 25 december 2023 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor je gemoeds- en nachtrust is het wel zoveel beter om het niet te checken, al blijft de verleiding wel bestaan inderdaad.
Je kunt ook gewoon wachten tot een nummer van Bruce Springsteen voorbij komt, dan val je vanzelf in slaap.
De FM coverband Rumours Of Fleetwood Mac:)quote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
zuipen krengquote:Op maandag 25 december 2023 01:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Poah goede keuze wel![]()
Spannendere vragen komen met meer alcohol
Klinkt als een top jaar qua concertenquote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age @:houdjemond
Maar, ik ben ook met mijn ouders naar een uitvoering van Beethovens negende geweest.
En ben na een optreden van the Prodigy in het ziekenhuis beland.
Sigur Rós in het concertgebouw. Ik ging in mijn eentje, had veel aansprak van toffe mensen en had me nog netjes gekleedquote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja, raar dat dat niet is eigenlijk ookquote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook wel eens leuk zijn als ze de lijst geheim houden tot moment van uitzenden
Kamervragen. Ophef, paniek en kamervragen.quote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook wel eens leuk zijn als ze de lijst geheim houden tot moment van uitzenden
Coverzanger. Het "concert" was voor 150 man.quote:
Nicequote:Op maandag 25 december 2023 01:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
John Coffey op de zwarte cross, kende die band eerst niet maar wat was dat gaaf zeg.
Dat was wel een topconcert iddquote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Het beste concert van dit jaar?
ieniminimuis live @ home
Ah gaafquote:Op maandag 25 december 2023 01:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De FM coverband Rumours Of Fleetwood Mac:)
Ik gebruikte normaliter dezequote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is eigenlijk de neutrale smiley?
quote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is eigenlijk de neutrale smiley?
Ik vind deze nooit heel neutraal.quote:
sorry ben wat rebelsquote:
Oh heel gaafquote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sigur Rós in het concertgebouw. Ik ging in mijn eentje, had veel aansprak van toffe mensen en had me nog netjes gekleedPrachtconcert.
Ja echt een ervaring waarvan ik niet wist dat dat nog gebeurde in 2023. Zanger die aan crowd surfen doet, tegen de beveiliging zeggen dat het zijn stage is, etc. Wat een ervaring hahaquote:
quote:1989 Secret Garden Bruce Springsteen
1988 I Don't Want To Talk About It Rod Stewart
1987 Sausolito Summernight Diesel
1986 Accidentally In Love Counting Crows
1985 Into Temptation Crowded House
1984 Met De Vlam In De Pijp Henk Wijngaard
1983 Late In The Evening Paul Simon
1982 Cocaine J.J. Cale
1981 Gold Prince
1980 This Is My Life Shirley Bassey
1979 Missen Zou T. Acda, K. Pappie & R. Sanchez
1978 Beast Of Burden The Rolling Stones
1977 Up Where We Belong Joe Cocker & Jennifer Warnes
1976 No Son Of Mine Genesis
Voortaan mij bellen! Je hebt mijn nummerquote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sigur Rós in het concertgebouw. Ik ging in mijn eentje, had veel aansprak van toffe mensen en had me nog netjes gekleedPrachtconcert.
Ach zolang het maar van goede kwaliteit isquote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Coverzanger. Het "concert" was voor 150 man.
ja, ik leef wat betreft sommige nummers onder een steenquote:
sowieso een zwaar ondergewaardeerde artiestquote:Op maandag 25 december 2023 01:10 schreef Isorden het volgende:
T is trouwens wel schandalig dat JJ Cale voor 4 uur vannacht al klaar is dit jaar.
Was echt enorm blij dat ze weer bij elkaar kwamen. Ben blij dat de kwaliteit qua concerten ook nog steeds goed isquote:Op maandag 25 december 2023 01:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja echt een ervaring waarvan ik niet wist dat dat nog gebeurde in 2023. Zanger die aan crowd surfen doet, tegen de beveiliging zeggen dat het zijn stage is, etc. Wat een ervaring haha
Peter Gabriel in de Ziggo. Voor het eerst in 20 jaar met nieuw werk, ten tijde van het optreden veel nog niet uitgebracht. Concert was een cadeautje van nieuwe, nog niet eerder gehoorde muziek openmaken en de klassiekers. Nog best goed bij stem voor iemand van ruim 70 ook!quote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Het beste concert van dit jaar?
ieniminimuis live @ home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |