Deze man behoort tot de Harde Kern.quote:Op maandag 25 december 2023 01:02 schreef BillDauterive het volgende:
"Billie! Ga je naar de Silent Disco in de strandtent? Super gezellig"
"Nee. Nee, ik heb een afspraak met mijn top 2000-FOK! vrienden"
Ik pak nog een biertje
Ik hou de lijst wel bij me in een ander tabblad voor als ik een nummer niet ken, dan zal ik misschien nog weleens spieken vrees ikquote:Op maandag 25 december 2023 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je ook niet weet wat je mist.
ja, wel zin in. Veel pieken en dalen gok ikquote:
Hier ook volgend jaarquote:Op maandag 25 december 2023 01:03 schreef Isorden het volgende:
Afgelopen jaar naar Bruce: Check
Komend jaar weer naar Bruce: Check
Donderdag of Zaterdag?quote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hier ook volgend jaar![]()
Alleen vind ik dit nogal een matige van Bruce
Wat was het beste concert wat jullie bezocht hebben dit jaar?quote:Op maandag 25 december 2023 01:03 schreef peaceman het volgende:
ik heb wel zin in een vraag van ok01
Doe mij maar die pieken danquote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, wel zin in. Veel pieken en dalen gok ik
Wat is dit nou weer Pippenquote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga dit uur niet afmaken. Het is een marathon, geen sprint
Waren er maar 2 dit jaar, Muse en Bruce. Bruce toch wel de betere ondanks dat het geluid in de JC Arena vaak matig is.quote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat was het beste concert wat jullie bezocht hebben dit jaar?
jeetje wat braaf... ik denk die van Haunted Youthquote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat was het beste concert wat jullie bezocht hebben dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |