Deze man weet.quote:Op maandag 25 december 2023 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
NEE, NEE, NEE, DONDERSTRAAL OP MET JE KUTWALS
Dit inderdaad. NEEEEEEEquote:Op maandag 25 december 2023 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
NEE, NEE, NEE, DONDERSTRAAL OP MET JE KUTWALS
Ik krijg diarree van dit soort tekstjes.quote:Op maandag 25 december 2023 00:42 schreef Momo het volgende:
Mensen die daarop gestemd hebben, hebben ook dit thuis
[ afbeelding ]
ow ik dacht dat je vingerwerk als excuus erbij zettequote:Op maandag 25 december 2023 00:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een vent die goed gitaar kan spelen is wel echt woest aantrekkelijk
Xenosfobie?quote:Op maandag 25 december 2023 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik krijg diarree van dit soort tekstjes.
1+1=2quote:Op maandag 25 december 2023 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je vingerwerk als excuus erbij zette
Ik ga dit jaar denk ik m'n voetbal mening maar even voor me houden na de schaamte van afgelopen weekquote:Op maandag 25 december 2023 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
iets met dit en de club vallen er beide uit volgend jaar
Als je diarree hebt moet je er boven gaan hangenquote:Op maandag 25 december 2023 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik krijg diarree van dit soort tekstjes.
Ohja we moeten nog schijtlollig meedoen.quote:Op maandag 25 december 2023 00:43 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik zet de potten pannen vast klaar.
zonder reclame en praatzieke djs kunnen er met gemak een stuk of 300 nummers bij denk ik maar goed, iets met onrealistisch.quote:Op maandag 25 december 2023 00:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Er had trouwens prima een extra nummer in dit uur gepast met al dat gezeik van Inkel ertussendoor
De boomers in het café vinden het leuk kennelijk.quote:Op maandag 25 december 2023 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook dit jaar heeft nog niemand binnen Radio 2 bedacht dat Van Inkel moet optyfen met z'n walsje.
Niveauloze zender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |