Nou, exact dat. En de mannelijke zanger klinkt als een soort Marco Borsato van de Aldi.quote:Op maandag 25 december 2023 00:41 schreef Evenstar het volgende:
Deze lui dachten hey S&F scoort, dus laten wij even hun algoritme jatten?
vertel...quote:Op maandag 25 december 2023 00:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een paar dingen die ik zwaar geil vind
Nou zoveel lijkt dit niet op simon en garfunkel hoorquote:Op maandag 25 december 2023 00:41 schreef Evenstar het volgende:
Deze lui dachten hey S&F scoort, dus laten wij even hun algoritme jatten?
Van Julia? Dus toch? Dat is waar?quote:Op maandag 25 december 2023 00:41 schreef TheVulture het volgende:
In de categorie Juice: Deze man heeft zijn relatie naar de knoppen geholpen door de interne temperatuur van de nieuwe blonde K3 op te nemen
Die schrijven liedjes tijdens een hersenbloeding, dit is in ieder geval nog samenhangend.quote:Op maandag 25 december 2023 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Suzan en Freek is nog wel een pak erger.
Brits of Vlaams accent, goed vingerwerk (=gitaar/bas spelen)quote:
Orgineel is van Disturbedquote:Op maandag 25 december 2023 00:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou zoveel lijkt dit niet op simon en garfunkel hoor
misschien kan Disturbed er iets meequote:Op maandag 25 december 2023 00:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou zoveel lijkt dit niet op simon en garfunkel hoor
Volgens de juice wel jaquote:Op maandag 25 december 2023 00:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Van Julia? Dus toch? Dat is waar?
Met zijn thermometer?quote:Op maandag 25 december 2023 00:41 schreef TheVulture het volgende:
In de categorie Juice: Deze man heeft zijn relatie naar de knoppen geholpen door de interne temperatuur van de nieuwe blonde K3 op te nemen
dat laatste geloof ik nietquote:Op maandag 25 december 2023 00:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brits of Vlaams accent, goed vingerwerk (=gitaar/bas spelen)
Ik dacht ook dat broer en zus niet mochten trouwen in NL. maar blijkbaar toch wel.quote:Op maandag 25 december 2023 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Suzan en Freek is nog wel een pak erger.
Hoi, ik speel bas.quote:Op maandag 25 december 2023 00:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brits of Vlaams accent, goed vingerwerk (=gitaar/bas spelen)
Een vent die goed gitaar kan spelen is wel echt woest aantrekkelijkquote:
Ik vond er weinig mannelijks aan.quote:Op maandag 25 december 2023 00:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou, exact dat. En de mannelijke zanger klinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |