Je haalt serieus de woorden uit mijn mond, wilde het net reageren. Dit is gewoon precies die Suzan en Freek-saus, je hoort alles van hen hierin terug.quote:Op maandag 25 december 2023 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
eerste nummer van deze lijst dat ik niet ken, en liever zo had gehouden.
Ik dacht dat dit een soort Susan en Freek was of zo.
met meer haar is het leukerquote:Op maandag 25 december 2023 00:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben je kop er toch niet af geknipt?
Hup, headbangen jij.
Wat Bill je van mij!quote:Op maandag 25 december 2023 00:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer zie ik mezelf niet snel doen in een gaybar
ik heb de indruk dat je snel tevreden bentquote:
Maar goed ook, als zo’n ding inslaat ben je gezien.quote:Op maandag 25 december 2023 00:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hannah ken ik wel van Back to You
Metejoor misschien wel ooit voorbij zien komen qua naam. Maar ik heb er volgens mij niks mee gemist..
ik raak hier zelf niet in vuur en vlaam vanquote:
Zelfs 100+ nummers die we in de extra 500 gehoord hebben zijn beter dan ditquote:Op maandag 25 december 2023 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit staat hoger dan divers genot wat we al gehoord hebben
Ik heb een paar dingen die ik zwaar geil vindquote:Op maandag 25 december 2023 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat je snel tevreden bent
Suzan en Freek is nog wel een pak erger.quote:Op maandag 25 december 2023 00:40 schreef Mark-Hgl het volgende:
Weet niet wat ik erger vind, dit of Suzan en Freek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |