Piswoest sloop allesquote:Op maandag 25 december 2023 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Blinde woede daalt op me neer.
Dat is Stevie dan wel weerquote:
Jouw gaybar karaoke verhalen hebben wel een traditie gestartquote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit lied heb ik ooit nog gekaraoked in de gay bar met een Rus die vanwege zijn geaardheid gevlucht was!
dat is toch een voorwaarde voor entree?quote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef Kopiko het volgende:
De gezapigheid is mokerhard ingedaald in Het Café.
We moeten onze karaoke verhalen ook wat spannender makenquote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jouw gaybar karaoke verhalen hebben wel een traditie gestart
Wat een klootje saaie mensen bij elkaar.quote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef Kopiko het volgende:
De gezapigheid is mokerhard ingedaald in Het Café.
Inderdaad Bill... Welk lied heb jij NIET gekaraoked in een gay barquote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied heb ik ooit nog gekaraoked in de gay bar met een Rus die vanwege zijn geaardheid gevlucht was!
U omschrijft Nederland?quote:Op maandag 25 december 2023 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een klootje saaie mensen bij elkaar.
Jij zou los gaan met de dansmoves?quote:Op maandag 25 december 2023 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een klootje saaie mensen bij elkaar.
quote:Op maandag 25 december 2023 00:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik dacht even dat deze Master Exploder heette, maar dat is die ene van tenacious d
Nog drie wekenquote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We moeten onze karaoke verhalen ook wat spannender maken
Ik kan het altijd wel waarderen!quote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jouw gaybar karaoke verhalen hebben wel een traditie gestart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |