Goed bezigquote:Op zondag 24 december 2023 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben alcoholist, wel alcohol drinken is niet echt een optie voor mij
prioriteiten stellenquote:Op zondag 24 december 2023 23:26 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Vorig jaar zoontje gekregen. Drukke periode
Ik drink liever niets dan 0,0.quote:Op zondag 24 december 2023 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben alcoholist, wel alcohol drinken is niet echt een optie voor mij
Billquote:Op zondag 24 december 2023 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed bezig
Hier wel een herfstbokje.
Niks tegen de bankzitters!quote:
zekers, meeste merken zijn tegenwoordig prima te drinkenquote:Op zondag 24 december 2023 23:25 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
verstandig, en sommige 0,0 biertjes zijn ook best lekker!
oeh herfstbok! Ik had laatst aan de Texels Stormbock gezeten, die gingen er ook lekker in!quote:Op zondag 24 december 2023 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed bezig
Hier wel een herfstbokje.
werk aan de winkel dus qua opvoedingquote:Op zondag 24 december 2023 23:28 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Het Van Inkelen ging hem nog niet zo goed af
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik kijk uit naar jouw woordgrappen die helemaal niet zo grappig zijn, maar waar ik toch elke keer om moet lachen, Kopiko!quote:
thx! jij ook veel plezier met de top2000quote:Op zondag 24 december 2023 23:28 schreef FritsFlits het volgende:
Iedereen alvast een fijne 25e editie van de Top2000 gewenst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |