quote:Op zondag 24 december 2023 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even een overzichtje met toepasselijke smileys:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En de verzameling van @:Berkery staat hier: https://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/
Dimmyquote:Op zondag 24 december 2023 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
Fakka broeders![]()
Hoe laat begint het spul?
12 uur, nu de voorbeschouwingquote:Op zondag 24 december 2023 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
Fakka broeders![]()
Heey, over een kleine 40 minuten gaat het van start. Maar op NPO 3 kan je alvast de voorshow meekijken.quote:Op zondag 24 december 2023 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
Fakka broeders![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
Fakka broeders![]()
Hoe laat begint HET MIXMOMENT?
Vind hun naam best toepasselijk. De special van de chef is wat ze zsm weg moeten flikkeren, en hun muziek smaakt daar ook naar wat mij betreft.quote:
Hoi!quote:Op zondag 24 december 2023 23:22 schreef TommyL0204 het volgende:
Present! Vorig jaar niet veel gepost. Zal proberen jullie dit jaar weer vaker lastig te vallen
Ik ben alcoholist, wel alcohol drinken is niet echt een optie voor mijquote:
... redenquote:Op zondag 24 december 2023 23:22 schreef TommyL0204 het volgende:
Present! Vorig jaar niet veel gepost.
verstandig, en sommige 0,0 biertjes zijn ook best lekker!quote:Op zondag 24 december 2023 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben alcoholist, wel alcohol drinken is niet echt een optie voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |