nicequote:Op zondag 24 december 2023 23:13 schreef Isorden het volgende:
Heb hier een flesje GlenDronch 12 yo Aged op PX en Oloroso vaten
Ik nog steeds niet minderquote:Op zondag 24 december 2023 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Ik drink nog steeds niet meer maar ik ga wel zo effe een radler pakken of zo.
Ja, toch altijd een kleine confrontatie als de top 2000 perikelen weer een beetje op gang komen dat een jaar weer langsgezoefd isquote:Op zondag 24 december 2023 23:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bassman!
Weer een jaar voorbij kerel!
Doe dan Not Fair, dat gaat over dat dr vriendje niet wil beffenquote:Op zondag 24 december 2023 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alleen gaat Fuck You over Bush, Annemieke
Bohhh nice, had heel wat jaren terug de oude versie van de glendronach 15,die was extreem goedquote:Op zondag 24 december 2023 23:13 schreef Isorden het volgende:
Heb hier een flesje GlenDronch 12 yo Aged op PX en Oloroso vaten
Deze is heel goed te drinkenquote:Op zondag 24 december 2023 23:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bohhh nice, had heel wat jaren terug de oude versie van de glendronach 15,die was extreem goed
Hoe zijn deze? Geniet ervan!
Had em totaaaal niet ergens opgeslagen staanquote:Op zondag 24 december 2023 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Het gifje waar je op wacht
Annemieke godin
Chaf special? Ik hoop het nietquote:
quote:Op zondag 24 december 2023 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even een overzichtje met toepasselijke smileys:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En de verzameling van @:Berkery staat hier: https://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/
Dimmyquote:Op zondag 24 december 2023 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
Fakka broeders![]()
Hoe laat begint het spul?
12 uur, nu de voorbeschouwingquote:Op zondag 24 december 2023 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
Fakka broeders![]()
Hoe laat begint het spul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |