Enige echt goede drive zonder fratsen van Purdy. Over het algemeen gooide Love beter, maar men zal het morgen vast hebben over die laatste drive en de interception van Love die onnodig wasquote:Op zondag 21 januari 2024 05:19 schreef Strani het volgende:
ZondeMaar tijdens die hele drive van SF kon je aanvoelen dat die touchdown er ging komen.
Ja en GB heeft op belangrijke momenten nog wat punten laten liggen, waaronder die pick-6 die niet gevangen werd en de gemiste FG. Vooral die laatste uiteindelijk doorslaggevend.quote:Op zondag 21 januari 2024 05:21 schreef RudyL het volgende:
[..]
Enige echt goede drive zonder fratsen van Purdy. Over het algemeen gooide Love beter, maar men zal het morgen vast hebben over die laatste drive en de interception van Love die onnodig was
Volgens mij was het compleet overbodig, anders was het iets van 52 seconden, met nog twee time outsquote:Op zondag 21 januari 2024 05:31 schreef slacker_nl het volgende:
Die INT was wel leuk trouwens, je zag dat ie gewoon maar bleef rennen om niet down te gaan. Goede clockmanagement en helderheid van Greenlaw(?).
Was juist vrij dom, er waren iets van 5 seconden over na timeouts e.d. op het moment dat die intercept, 5 seconden die je makkelijk kan pakken bij een paar QB kneels, nu had je het risico op een fumble.quote:Op zondag 21 januari 2024 05:31 schreef slacker_nl het volgende:
Die INT was wel leuk trouwens, je zag dat ie gewoon maar bleef rennen om niet down te gaan. Goede clockmanagement en helderheid van Greenlaw(?).
ik las vandaag dat ie voor een pick 6 wilde gaan. Omdat ie dat beloofd had ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was juist vrij dom, er waren iets van 5 seconden over na timeouts e.d. op het moment dat die intercept, 5 seconden die je makkelijk kan pakken bij een paar QB kneels, nu had je het risico op een fumble.
Ik las toevallig gisteren dat de Baltimore Ravens eigenlijk de originele Cleveland Browns zijn en in 1996 naar Baltimore zijn verhuisd. Drie jaar later zijn de Browns opnieuw begonnen als een expansion team.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:47 schreef RudyL het volgende:
Helemaal huh wat is dat, terugblik op oude Super Bowls, vroeger had je de Baltimore Colts?
En de Colts dan?quote:Op maandag 22 januari 2024 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las toevallig gisteren dat de Baltimore Ravens eigenlijk de originele Cleveland Browns zijn en in 1996 naar Baltimore zijn verhuisd. Drie jaar later zijn de Browns opnieuw begonnen als een expansion team.
quote:Op maandag 22 januari 2024 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las toevallig gisteren dat de Baltimore Ravens eigenlijk de originele Cleveland Browns zijn en in 1996 naar Baltimore zijn verhuisd. Drie jaar later zijn de Browns opnieuw begonnen als een expansion team.
Dit is één van de redenen waarom ik voor Green Bay heb gekozen als team, omdat het voor dat team praktisch onmogelijk is om te verhuizen.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]Met behoudt van de historie
Steelers stemden als enig team tegen de verhuizing
En die constructie is daarom nu verbodenquote:Op maandag 22 januari 2024 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is één van de redenen waarom ik voor Green Bay heb gekozen als team, omdat het voor dat team praktisch onmogelijk is om te verhuizen.
Nee hè, dat blijft echts iets absurdsquote:Op maandag 22 januari 2024 00:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En die constructie is daarom nu verboden![]()
Als Europeaan gaat dat verhuizen van teams er niet in
quote:Op maandag 22 januari 2024 01:03 schreef Strani het volgende:
Dat wist ik trouwens niet, dat die constructie nu verboden is! In dit artikel (wel oud maar maakt niet zo veel uit geloof ik) wordt het ook aardig uitgelegd: https://bleacherreport.co(...)wed-public-ownership
quote:I am certainly not suggesting a communist approach if there are those readers who may have the feeling that is my intention.
Haha ja die zin viel mij ook al op.quote:Op maandag 22 januari 2024 01:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]Volgens mij is de opzet van de NFL het dichtst wat bij communisme in de VS in de buurt komt met revenue sharing, draft picks e.d.
Maar daarin staat ook de reden waarom het niet gaat veranderen, de Rams zijn bijkans verdubbelt in waarde na hun verhuizing naar LA.
Als dat gebeurt dan krijgen we Franse praktijken in Wisconsinquote:Op maandag 22 januari 2024 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja die zin viel mij ook al op.
En al zou de Board of Directors wél voor een verhuizing stemmen (wat al bijna niet kan want die worden gekozen door de shareholders), dan is er een clausule die er voor zorgt dat het team zo'n beetje alles moet opgeven behalve het logo en de naam. Inclusief de spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 januari 2024 01:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan krijgen we Franse praktijken in Wisconsin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat denk ik ook!
Collectors itemquote:Op maandag 22 januari 2024 01:13 schreef Strani het volgende:
Ik had trouwens een maand of twee geleden via Ali Express een hoodie besteld van de Bengals (gewoon leuk om erbij te hebben) maar wat ik kreeg was een hoodie van de Rams. En dan wel de St. Louis Rams, dus nog in die kleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |