SPOILER: oude 'regeltjes' (met voordeel voor een team)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regels:
Eenzelfde user mag niet meer dan 1 post achter elkaar maken.
De huidige stand is:
![]()
![]()
![]()
![]()
#team1 - #team2 26 - 41
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het laatste getal in vorige topic is:
[282]
LETSGOOO!!!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ooooh, dat was bijna hèquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hé.quote:
Tel vanaf 257 terug.quote:
Dit klopt dan dus niet.quote:
Alsof ik 256 beantwoord.quote:
Niu, zou ERG fijn zijn als iedereen METEEN terugkijkt of de post die men plaatst juist is.quote:
Gewoon doortellenquote:Op zondag 24 december 2023 21:35 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ff opletten dit klopt voor geen meter
Klopt nu weer.quote:
Je moet gewoon goed opletten. Heulemaal niet bij 500 beginnen. Jij gooit lukraak getallen erin die niet kloppen.quote:Op zondag 24 december 2023 21:36 schreef drakin het volgende:
Als het nu niet klopt gaan we weer bij 500 beginnen hoor.
Ik heb het idee dat niet altijd bij iedereen de pagina op tijd refresht, waardoor er verkeerde (oude) getallen worden gepost.quote:Op zondag 24 december 2023 21:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Je moet gewoon goed opletten. Heulemaal niet bij 500 beginnen. Jij gooit lukraak getallen erin die niet kloppen.
Haha nou t maakt niet uit ik post gewoon door als er mega oud getallen staanquote:Op zondag 24 december 2023 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat niet altijd bij iedereen de pagina op tijd refresht, waardoor er verkeerde (oude) getallen worden gepost.
Of sommigen zijn gewoon heeeuuul traag
quote:
Ik heb ge edit, maar daarna werden anderen ook ineens ge edit.quote:Op zondag 24 december 2023 21:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Je moet gewoon goed opletten. Heulemaal niet bij 500 beginnen. Jij gooit lukraak getallen erin die niet kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |