ik kijk uit naar de gestegen nummers van Tina Turnerquote:Op zondag 24 december 2023 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zo'n zin in al die kabbelende nummers
Dat boeit me niet.quote:
Hoquote:Op zondag 24 december 2023 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk uit naar de gestegen nummers van Tina Turner
Gingen ze er Hard in?quote:Op zondag 24 december 2023 22:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.
Een van de betere 2023-vibes was bij een Eredivisie-dartwedstrijdje aangeschoten darten op de klanken van How Can We Hang On To A Dream.
ik trek bij vele nummers d'r stem slechtquote:Op zondag 24 december 2023 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ho! ik heb op 3 Tina nummers gestemd!. Heb haar ook ooit live gezien in 2009 en was een van mijn beste concerten!
Zij trekt het zelf ook niet meerquote:Op zondag 24 december 2023 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik trek bij vele nummers d'r stem slecht
Dat was wel een van mijn betere individuele performances dit jaar. De muziekkeuze in dat rockcafé is onovertroffen, gelukkig mogen we er in februari weer heen.quote:
gooit ook ff een scheut in mn koffie.quote:Op zondag 24 december 2023 22:40 schreef Koen66 het volgende:
ik heb vast een glaasje rum ingeschonken
Na Westmalle nu aan de Karmeliet.quote:Op zondag 24 december 2023 22:40 schreef Koen66 het volgende:
ik heb vast een glaasje rum ingeschonken
Is dat waar dit vandaan komt?quote:
stond bij de ingang dus ik denk hetquote:Op zondag 24 december 2023 22:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat waar dit vandaan komt?
Vreemd, Zwitsal lijkt me meer geschikt voor Talk-radioquote:Op zondag 24 december 2023 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stond bij de ingang dus ik denk het
Sterke drank dan!quote:Op zondag 24 december 2023 22:39 schreef Hangbeest het volgende:
Nondeju, mn bier is op! fuck! ik wou top 2000 meekijken. zit ik hier met een bakkie pleur..
Doe ik niet meer aan, als ik zuip is het meestal pilsener, al kan dr soms wel een krat doorheen gaan op een dag.quote:
Jeetje.quote:Op zondag 24 december 2023 22:44 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Doe ik niet meer aan, als ik zuip is het meestal pilsener, al kan dr soms wel een krat doorheen gaan op een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |