Billiequote:Op zondag 24 december 2023 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Het wordt al wat drukker in het topic. Gezellie!
Deze is ook lollig voor op kerstavondquote:Op zondag 24 december 2023 22:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou van mash-ups. Heb reeds deze ontdekt en het past veel te goed.
Was weer topquote:
Allemaal ook van Bill McClintock, die gast kan echt wel watquote:Op zondag 24 december 2023 22:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Deze is ook lollig voor op kerstavond
Omdat Nederland een smakeloos land is natuurlijk!quote:Op zondag 24 december 2023 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen toch naar zulke troep?
Daarom heb ik altijd twee lijstenquote:Op zondag 24 december 2023 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Meeste nummers worden gedraaid als ik bij jullie ben. Heb 27 van de 32 nummers die in de lijst gekomen zijn in de top 500 zitten. Wat ben ik toch lekker mainstream he
Het is wel waarquote:Op zondag 24 december 2023 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is natuurlijk!
(Meteen even oefenen voor de komende week)
Werk bij de IND.quote:Op zondag 24 december 2023 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen toch naar zulke troep?
quote:Op zondag 24 december 2023 22:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Deze is ook lollig voor op kerstavond
Deze lijst klopt sowieso al niet omdat Tim Hardin buiten de lijst staat.quote:Op zondag 24 december 2023 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is natuurlijk!
(Meteen even oefenen voor de komende week)
zag je vorig jaar al aankomenquote:Op zondag 24 december 2023 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze lijst klopt sowieso al niet omdat Tim Hardin buiten de lijst staat.
Not really noquote:Op zondag 24 december 2023 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zo'n zin in al die kabbelende nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |