nog niet gecheckt?quote:Op zondag 24 december 2023 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel benieuwd naar mijn stemplaten
De grap is dat ik weer vergeten ben te stemmenquote:
de generatie kloof begint toe te slaan, luisteren waarschijnlijk niet eens naar Radio 2, niet hip genoegquote:Op zondag 24 december 2023 21:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Winnaars van de Top 2000 quiz die Led Zeppelin niet kennen. Dat devalueert die zege wel.
dat dit zomaar kan in 2023quote:Op zondag 24 december 2023 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De grap is dat ik weer vergeten ben te stemmen
quote:Op zondag 24 december 2023 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hey! ik ben er eens vanaf het begin bij!
Dus ik ga de hele week zeggen: dit had een stemplaat kunnen zijnquote:
Dat is mij ook al een aantal keer gebeurt. Dus ik dacht dit jaar ruim op tijd gestemd te hebben. Was dus de laatse dag dat het mogelijk wasquote:Op zondag 24 december 2023 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De grap is dat ik weer vergeten ben te stemmen
Moeten we wel turven zodat je niet boven de 35 komtquote:Op zondag 24 december 2023 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus ik ga de hele week zeggen: dit had een stemplaat kunnen zijn
iedere dag is bij mij steeds een oh-jaatje, dat moet ik ook nog doenquote:Op zondag 24 december 2023 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is mij ook al een aantal keer gebeurt. Dus ik dacht dit jaar ruim op tijd gestemd te hebben. Was dus de laatse dag dat het mogelijk was![]()
Yay gezelligquote:Op zondag 24 december 2023 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hey! ik ben er eens vanaf het begin bij!
Meeste nummers worden gedraaid als ik bij jullie ben. Heb 27 van de 32 nummers die in de lijst gekomen zijn in de top 500 zitten. Wat ben ik toch lekker mainstream hequote:
Meerdere lijstjesquote:Op zondag 24 december 2023 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moeten we wel turven zodat je niet boven de 35 komt
Ik hou van mash-ups. Heb reeds deze ontdekt en het past veel te goed.quote:
Geeft niet, zolang het goede nummers zijnquote:Op zondag 24 december 2023 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Meeste nummers worden gedraaid als ik bij jullie ben. Heb 27 van de 32 nummers die in de lijst gekomen zijn in de top 500 zitten. Wat ben ik toch lekker mainstream he
Ik vind van wel, anders had ik er niet op gestemdquote:Op zondag 24 december 2023 22:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geeft niet, zolang het goede nummers zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Yashaaaaa op 24-12-2023 22:27:52 ]
Als ik een offday heb, zet ik deze op en alles is weer even goedquote:Op zondag 24 december 2023 22:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou van mash-ups. Heb reeds deze ontdekt en het past veel te goed.
Ik verwacht wel over een week een verslag van opvallende punten hoor!quote:Op zondag 24 december 2023 22:21 schreef Cassa95 het volgende:
Veel plezier aan eenieder met de Top 2000 de komende dagen en de opening zo al!
oh ja die is ook echt geniaal. Tom Araya's schreeuw aan het begin doet me altijd in lachen uitbarstenquote:Op zondag 24 december 2023 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ik een offday heb, zet ik deze op en alles is weer even goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |