SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay![]()
Dit had je al gemeld.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dinsdag naar Boedapest
Vanaf nu schakel ik dus een stuk minder in
Ik 5quote:
Is je moeder een emotioneel type?quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja. Misschien wel.
Tranen met tuiten naast me natuurlijk.
Doeiquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Doei doei, ciao ciao, al het goeie.
MarioGenotquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
mario been'dquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wrightquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stephen Bunting 107,28
Chris Dobey 103,09
Daryl Gurney 100,79
Michael Smith 100,09
Raymond van Barneveld 99,81
Kevin Doets 99,46
Richard Veenstra 99,46
Ricky Evans 99,38
Ricardo Pietreczko 99,27
Gary Anderson 98,29
Michael van Gerwen 98,17
Gerwyn Price 98,01
William O'Connor 97,22
Martin Schindler 96,93
Boris Krcmar 96,84
Callan Rydz 96,65
Matt Campbell 96,28
Mickey Mansell 95,9
Keane Barry 95,81
Brendan Dolan 95,13
Ross Smith 95,01
Dirk van Duijvenbode 94,57
Jeffrey de Graaf 94,22
Danny Noppert 94,13
Scott Williams 94,01
Jose De Sousa 93,82
Radek Szaganski 93,64
Luke Humphries 93,58
Joe Cullen 93,41
Luke Littler 92,65
Man Lok Leung 92,56
Lee Evans 92,33
James Wade 92,3
Andrew Gilding 92,09
Josh Rock 91,87
Florian Hempel 91,78
Madars Razma 91,33
Berry van Peer 91,32
Steve Beaton 91,16
Ryan Searle 91,11
Dave Chisnall 90,94
Dimitri Van den Bergh 90,77
Niels Zonneveld 90,75
Gabriel Clemens 90,66
Nathan Aspinall 90,54
Jim Williams 90,45
Ryan Joyce 90,25
Mike De Decker 89,94
Jermaine Wattimena 89,85
Krzysztof Ratajski 89,82
Damon Heta 89,69
Rob Cross 89,32
Connor Scutt 88,83
Jonny Clayton 88,45
Simon Whitlock 88,38
Martin Lukeman 87,66
Cameron Menzies 87,32
Steve Lennon 86,67
Jamie Hughes 85,74
Tomoya Goto 85,62
Thibault Tricole 85,39
Kim Huybrechts 84,77
Peter Wright 83,87
Darren Penhall 81,24
Ja, tijd dat die Duitser eruit vliegt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:39 schreef fetX het volgende:
Ik kijk erg uit naar Humphries - Pikachu
Nog kerstplannen maat?quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drie dagen even geen darts is prima. Tijd voor bezinning, de gedachten verzetten en dan gaan we weer los.
Eens, maar staat prima te sperenquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, tijd dat die Duitser eruit vliegt.
Op die manier verwek je het beste kinderenquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Evans in bed is veertig secondes teringhard gaan en daarna is ie compleet uitgeput
Waklopperniequote:Op zaterdag 23 december 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mij zit er een foutje in het schema van de PDC in het livescoresysteem.
Gepruts van stagiair wordt nog wel rechtgezet.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat er bij 27 december vier duels in de middag staan, en dat kan natuurlijk niet.
Ja, gewoon even de PDC-mededelingen afwachten.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gepruts van stagiair wordt nog wel rechtgezet.
Er is beeld én tijd om het te bekijken.quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende: [ afbeelding ] Teler is uit zijn pak gekrompen
![]()
Ik donderdagmiddag.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Moet woensdagavond en donderdagmiddag missen (lol).
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:49 schreef De_Kraam het volgende:
De Gies slaat het kerstdiner niet over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minste 180'ers
18 - Zaterdag 16 december (avond)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meeste legs
78 - Vrijdag 22 December (middag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minste legs
51 - Dinsdag 19 December (avond)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)re-spelers-op-podium
Vinnie vdV: "Ik zou het geen probleem vinden", zegt Van der Voort, de huidige nummer 42 van de wereld. "Ik vind het een goed initiatief van de Duitsers. Waarom niet? Je moet ergens beginnen. Ik ben alleen benieuwd hoeveel spelers er daar nog komen opdagen."
Berry van Peer: "Ik zou gewoon komen", reageert Berry van Peer, kort na het behalen van de derde ronde op het WK. "Of zo'n verbod invloed heeft? Misschien wel, misschien niet. Daar kan ik niets over zeggen", zegt hij met een veelzeggende knipoog.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Mikkie Mensul en Lenny Gates zullen niet meedoen in dat gevalLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Tja, lastige kwestie, het verschil tussen wel en geen alcohol is echt gigantisch voor sommigen en op het podium al helemaal. Het gedogen is indirect spelers aanmoedigen om zich kapot te drinken. Dusdanig ongezonde/verslavende doping moet eigenlijk bij iedere sport verboden zijn.quote:Op zondag 24 december 2023 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Vinnie vdV: "Ik zou het geen probleem vinden", zegt Van der Voort, de huidige nummer 42 van de wereld. "Ik vind het een goed initiatief van de Duitsers. Waarom niet? Je moet ergens beginnen. Ik ben alleen benieuwd hoeveel spelers er daar nog komen opdagen."
Berry van Peer: "Ik zou gewoon komen", reageert Berry van Peer, kort na het behalen van de derde ronde op het WK. "Of zo'n verbod invloed heeft? Misschien wel, misschien niet. Daar kan ik niets over zeggen", zegt hij met een veelzeggende knipoog.
Maar is darten een sport?Makkelijk eerste![]()
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum.quote:Op zondag 24 december 2023 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, lastige kwestie, het verschil tussen wel en geen alcohol is echt gigantisch voor sommigen en op het podium al helemaal. Het gedogen is indirect spelers aanmoedigen om zich kapot te drinken. Dusdanig ongezonde/verslavende doping moet eigenlijk bij iedere sport verboden zijn.
Maar is darten een sport?![]()
Zo veel dingen zijn geen sport. Zou het wat uitmaken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
PriestleyGod @PowerLoungenquote:Op zondag 24 december 2023 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Berry van Peer: "Ik zou gewoon komen", reageert Berry van Peer, kort na het behalen van de derde ronde op het WK. "Of zo'n verbod invloed heeft? Misschien wel, misschien niet. Daar kan ik niets over zeggen", zegt hij met een veelzeggende knipoog.![]()
Ja stom. Nou ja mooi tijd om die vieze zeeprand even weg te boenen tochquote:Op zondag 24 december 2023 14:04 schreef Kopiko het volgende:
Leeg bad (op wat haartjes en huidschilfertjes na).
Koud, kil, verlaten.
quote:Op zondag 24 december 2023 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja stom. Nou ja mooi tijd om die vieze zeeprand even weg te boenen zandstralen toch![]()
Legendes verdwijnen uiteindelijk nooitquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:01 schreef Tagliano het volgende:
@:klaasweetalles
ben jij er eigenlijk nog
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Ik hoop dat je niet radicaal mijn mening wil veranderen, maar ik onderschat wel het hele gebeuren.quote:Op zondag 24 december 2023 12:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum.Makkelijk eerste![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Berry van Peer: "Ik zou gewoon komen", reageert Berry van Peer, kort na het behalen van de derde ronde op het WK. "Of zo'n verbod invloed heeft? Misschien wel, misschien niet. Daar kan ik niets over zeggen", zegt hij met een veelzeggende knipoog.![]()
![]()
Het leven heeft geen zin meer joh. Ik dacht dat ik sterker was dan dit maar ik blijf gewoon een amateur.quote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
De Scholt wordt natuurlijk pas ingepland bij de vinale. Tot die tijd staat hij in de Winterefteling.quote:Op zondag 24 december 2023 13:25 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
De Scholt staat niet ingeroosterdCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
De woorden ERVARING en GODSTALENT vallen een stuk minder dit jaar jaquote:Op zondag 24 december 2023 13:25 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
De Scholt staat niet ingeroosterdIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ik zou de boel ook stuk trappen als ik er binnen vijf minuten uit word gekegeld door een ontketende Ricky Evansquote:Makkelijk eerste![]()
Mogen we stiekem al naar de achtste finales kijken en ons verheugen op wedstrijden als Van Gerwen v Bunting, Price v Anderson, Smith v Dobey.. of is dat verboden?![]()
Zeker. Vind het belachelijk dat ze niet gewoon doorspelen.quote:Op zondag 24 december 2023 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mogen we stiekem al naar de achtste finales kijken en ons verheugen op wedstrijden als Van Gerwen v Bunting, Price v Anderson, Smith v Dobey.. of is dat verboden?![]()
Gelukkig zijn sporters/darters ook gewoon mensen en mogen ze kerst vieren met hun familie.quote:Op zondag 24 december 2023 18:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker. Vind het belachelijk dat ze niet gewoon doorspelen.![]()
Ik doel er ook meer op dat de laatste 32 op papier voelt als voorbereiding voor de geweldige mogelijke match-ups in de laatste 16.![]()
Er zijn genottelijk veel hypetrainsquote:Op zondag 24 december 2023 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ja, apart dat darten kennelijk zo bijzonder is dat die mensen drie dagen zonder wedstrijden moeten zitten, midden in een toernooi, want kerst. Er had vandaag en dinsdag prima gespeeld kunnen worden.quote:Op zondag 24 december 2023 18:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker. Vind het belachelijk dat ze niet gewoon doorspelen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Zeker aangezien BOXING Day zo'n ding is daarquote:Op zondag 24 december 2023 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, apart dat darten kennelijk zo bijzonder is dat die mensen drie dagen zonder wedstrijden moeten zitten, midden in een toernooi, want kerst. Er had vandaag en dinsdag prima gespeeld kunnen worden.![]()
Mogelijk Littler v Van Barneveld, Gurney v Chisnall, Humphries v Cullen/Searle ook. Oh oh oh.quote:Op zondag 24 december 2023 18:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn genottelijk veel hypetrains![]()
Het is allemaal wat. Lees een goed boek, verbreed je mindset, kijk een film. Heel goed dat de tergende leegheid van mensen op de proef wordt gesteld met drie dagen zonder darts.quote:Op zondag 24 december 2023 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, apart dat darten kennelijk zo bijzonder is dat die mensen drie dagen zonder wedstrijden moeten zitten, midden in een toernooi, want kerst. Er had vandaag en dinsdag prima gespeeld kunnen worden.![]()
heywoodu
![]()
Oh nee hoor, ik heb er zelf geen moeite mee, mooi de tijd om andere dingen in te halenquote:Op zondag 24 december 2023 19:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is allemaal wat. Lees een goed boek, verbreed je mindset, kijk een film. Heel goed dat de tergende leegheid van mensen op de proef wordt gesteld met drie dagen zonder darts.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Gelukkig, ik had ook niet aan je moeten twijfelen.quote:Op zondag 24 december 2023 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb er zelf geen moeite mee, mooi de tijd om andere dingen in te halen![]()
Dat kan niet want dan moet die al darten.quote:Op zondag 24 december 2023 19:25 schreef Szura het volgende:
Ik voorspel Barney in de studio op finaledag![]()
Ik droom van een knotsgekke run van bunting mentalquote:Op zondag 24 december 2023 19:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mogelijk Littler v Van Barneveld, Gurney v Chisnall, Humphries v Cullen/Searle ook. Oh oh oh.![]()
![]()
Als bunting zo blijft schroeien als gisteren dan zit er wel een semifinal in ja
Op de PC Finals stond hij 9-6 voor en toen kwam er een bizarre windvlaag van Van Gerwen. Darten blijft onvoorspelbaar.quote:Op zondag 24 december 2023 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Als bunting zo blijft schroeien als gisteren dan zit er wel een semifinal in ja![]()
Als het goed was voor de kijkcijfers had Barry ze vast wel met kerst laten darten.quote:Op zondag 24 december 2023 19:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker aangezien BOXING Day zo'n ding is daar![]()
Omdat Sky dan vol zit met d'n voetbal zullen ze dat wel geschrapt hebben.quote:Op zondag 24 december 2023 19:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker aangezien BOXING Day zo'n ding is daar![]()
Eerst maar eens zien of die er wel komen.quote:Op zondag 24 december 2023 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik doel er ook meer op dat de laatste 32 op papier voelt als voorbereiding voor de geweldige mogelijke match-ups in de laatste 16.![]()
Ik ben alleen voor een stunt van onze Riesjard.quote:Op zondag 24 december 2023 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of die er wel komen.![]()
Eens.quote:Op zondag 24 december 2023 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor een stunt van onze Riesjard.U MAD?![]()
Jawel. Je lekker ergeren aan iets heel voorspelbaars heeft iets therapeutisch. (zie elk livetopic op FOK!)quote:![]()
Het heeft ook wel wat als een darter niet overkomt als een debiel.quote:Op zondag 24 december 2023 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor een stunt van onze Riesjard.![]()
Hij was een goede bliksemafleider, nu erger ik mij veel meer aan al die anderenquote:Op zondag 24 december 2023 22:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Jawel. Je lekker ergeren aan iets heel voorspelbaars heeft iets therapeutisch. (zie elk livetopic op FOK!)Makkelijk eerste![]()
Riesjard is de meest normale darter van het hele circuit.quote:Op zondag 24 december 2023 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat als een darter niet overkomt als een debiel.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Sjim!quote:Op zondag 24 december 2023 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Riesjard is de meest normale darter van het hele circuit.![]()
Hebben jullie het schitterende interview met de vrouw van Kim Huybrechts al gelezen?quote:Of ik hem soms naar het dartsbord moet sjotten? Elke dag! Lui is een understatement. Kim is verslaafd aan Football Manager (computergame, red.)Stukje tokkiequote:Kim, waarom doe je gewoon geen nine to five? ’s Avonds thuis, weekend weg met de kindjes (Ashley-Mae (9) en Macey-Lee (2,5), red.).![]()
https://www.hln.be/darts/(...)jd-evident~af41f7bf/![]()
Knappe vrouw wel, pfoe.quote:Op maandag 25 december 2023 09:33 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie het schitterende interview met de vrouw van Kim Huybrechts al gelezen?
[..]
[..]
Stukje tokkie![]()
https://www.hln.be/darts/(...)jd-evident~af41f7bf/
En dat voor een luie tokkiehamsterMakkelijk eerste![]()
Tja, zij komt dus zelf ook uit de darts sport. Een hoop jaren geleden zag zij vast het grote talent in Kim Huybrechts, en dacht ze dat hij wel eens de wereld zou kunnen gaan veroveren, en steenrijk zou worden. Helaas schijnt hij het karakter van een echte kampioen te missen. Als het al moeilijk is om jezelf ertoe te zetten om wat te gaan trainen, dan gaat het lastig worden. Die vrouw zal nu wellicht ook balen dat ze in die tijd niet voor Mike is gegaan..quote:Op maandag 25 december 2023 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Knappe vrouw wel, pfoe.
En dat voor een luie tokkiehamster![]()
Clown -4, achquote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Leuk programma. Ik steun de groene sloopkogelquote:Op maandag 25 december 2023 18:30 schreef Zipportal het volgende:
Woensdag![]()
[ afbeelding ]
Hup Veenstra.![]()
![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog een dag zonder darts. Ik ben nu WOEST.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Aan mij niet zo besteed eerlijk gezegd, maar gaat lekker je gang allemaal![]()
![]()
Ik heb sinds zaterdag al 3 dagen zitten bunkeren. Vandaag een balansdag.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanavond weer aan het kerstdiner, niks mis mee ouwe pik.![]()
Lees, heel de dag mest kleien?quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb sinds zaterdag al 3 dagen zitten bunkeren. Vandaag een balansdag.
op een bepaald moment moet je er toch vanaf lijkt mequote:Op dinsdag 26 december 2023 13:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, meeste is prima binnen te houden
Authentieke Stinhoburgers op het menu allen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanavond weer aan het kerstdiner, niks mis mee ouwe pik.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op een bepaald moment moet je er toch vanaf lijkt me![]()
![]()
Oh ja dat kan ik ook wel doen idd. Goed idee.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:51 schreef Wertha het volgende:
Vanavond nog pasteitjes eten en dan zit het er weer op.
En dan een appel voor de vezels erbij of zo
Mr Bean is te zien op RTL7. Toch een traditie tijdens het WKCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Start om 15:10quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:39 schreef franklop het volgende:
Mr Bean is te zien op RTL7. Toch een traditie tijdens het WK
WLR / [Veldrijden] #117 PuckGodin![]()
Nieuwe afleveringen genot.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:39 schreef franklop het volgende:
Mr Bean is te zien op RTL7. Toch een traditie tijdens het WKCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Schrijf je maar vast in voor de Dutch Open.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
+ 1.3 KG t.o.v. dag voor de Kerst![]()
VIESDIK ALLEN![]()
Denied.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:46 schreef Zipportal het volgende:
Morgen weer dartsen. @:ikgeefenkellikes![]()
Zou die 1,3 kg dat verschil maken?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
+ 1.3 KG t.o.v. dag voor de Kerst![]()
VIESDIK ALLEN![]()
Wat denk je zelf? Dit is DRT. Hier is iedereen vlezig vet.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou die 1,3 kg dat verschil maken?U MAD?![]()
Gebruik je geen drugs in dun te blijven?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dit is DRT. Hier is iedereen viesvet.![]()
Drugs is voor kanslozen. En dat zijn WE allesbehalve.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gebruik je geen drugs in dun te blijven?
GAME ON.U MAD?![]()
Formaat Andy Fordhamquote:Op woensdag 27 december 2023 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dit is DRT. Hier is iedereen vlezig vet.![]()
hehe we gaan weer verder. Was bijna vergeten dat er nog een WK aan de gang was.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
heywoodu
![]()
Hoezo niet?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou @:heywoodu deze dagen hebben overleefd
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:quote:Op zondag 24 december 2023 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
![]()
heywoodu
![]()
Oh maar er is verder genoeg te doen en te kijken hoor, ik heb me niet verveeldquote:
Top 2000 op de achtergrond op!!!112 Zo genieten dat muziekfestijn hé in deze periode van het jaar!!!1!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?![]()
quote:Op woensdag 27 december 2023 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Top 2000 op de achtergrond op!!!112 Zo genieten dat muziekfestijn hé in deze periode van het jaar!!!1!1Ik luister alle genres behalve de top-2000.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stukje wansmaak.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kan die cringe cover van Disturbed zo hoog staan![]()
![]()
heywoodu
![]()
Welke is dat?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kan die cringe cover van Disturbed zo hoog staan
Ik luister alleen muziek in het crematoriumquote:Op woensdag 27 december 2023 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik luister helemaal geen radio. FLESSEDU MAD?![]()
Oh zo noem ik mijn airfryer ook weleens ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik luister alleen muziek in het crematoriumSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
heywoodu
![]()
Ik had even de hoop dat je een eventueel ander nummer bedoelde dat ze gecovered hebben, in plaats van negatieve shit over dezequote:
Ik geniet toch zo veel meer van deze cover dan van de originele (en niet omdat ik de originele slecht vind, dat vind ik niet)
Mag best hoor.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet dit vandaag niet vergeten.![]()
Gezellig kolenvuurtje eronder, zoo.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grimmig sfeertje in VBL.
Gelukkig hebben we hier het water alweer opgewarmdSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Aardig punthoofdje trouwens
@fetX @Wereldgozer @neef_wuppie (hoop dat je onder een kerstboom bent gekomen)Makkelijk eerste![]()
Ik zal toch 40 procent van deze laatste 32 moeten missen. Hopelijk is het stilte voor de storm die in de laatste 16 kan komen.![]()
Daphne van Gerwen klaagt dat ze op Center Parcs Heijderbos om zwemdiploma’s vragen bij kinderen.U MAD?![]()
Ze zouden om diploma’s van volwassenen moeten vragen, dan kwam MvG niet binnenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
Daphne van Gerwen klaagt dat ze op Center Parcs Heijderbos om zwemdiploma’s vragen bij kinderen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
maggewoonniegebeureklaarquote:Op woensdag 27 december 2023 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
Daphne van Gerwen klaagt dat ze op Center Parcs Heijderbos om zwemdiploma’s vragen bij kinderen.![]()
Dit is niet de beste walk-on van allemaal denk ikquote:
AF al aan?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet de beste walk-on van allemaal denk ik![]()
Derde set even wat oliebolletjes opwarmen denk.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Al mijn ooms zijn racistischquote:Op woensdag 27 december 2023 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dilemmawoensdag: wil je liever je racistische oom of Marcel Maijer aan de familietafel?![]()
Tegenwoordig ben je bij het minste of geringste wel racistisch dus die kans is bij mij ook aanwezig.quote:![]()
Heerlijk een racistische oom voeden om de linkse nichtjes op te naaien.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dilemmawoensdag: wil je liever je racistische oom of Marcel Maijer aan de familietafel?![]()
Oh mijn ooms zijn het daadwerkelijk hoor.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je bij het minste of geringste wel racistisch dus die kans is bij mij ook aanwezig.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je bij het minste of geringste wel racistisch dus die kans is bij mij ook aanwezig.![]()
![]()
Racistische oom genot.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dilemmawoensdag: wil je liever je racistische oom of Marcel Maijer aan de familietafel?
Je moet ze wel een beetje voeren.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Racistische oom genot.
Je moet ze wel een beetje voeren.
Vertel nog eens over die tijd bij de SS, opa?![]()
Wat boeit het nou of je oom racistisch is? Het gaat er toch om dat je gezellig met elkaar gaat eten? What's next?
Sommige mensen hebben niet zo veel gespreksonderwerpenquote:Op woensdag 27 december 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat boeit het nou of je oom racistisch is? Het gaat er toch om dat je gezellig met elkaar gaat eten? What's next?![]()
Juist daarom kan ik er gezellig mee eten.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat boeit het nou of je oom racistisch is? Het gaat er toch om dat je gezellig met elkaar gaat eten? What's next?![]()
Als hij maar blank isquote:Op woensdag 27 december 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn neef (in Thailand wonend) had vorig jaar zijn Russische vrouw mee. Enorme kenau. Gelukkig zijn ze nu gescheiden.quote:![]()
Russen komen er bij ons niet in maat.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn neef (in Thailand wonend) had vorig jaar zijn Russische vrouw mee. Enorme kenau. Gelukkig zijn ze nu gescheiden.
Ik heb trouwens ook een neef in Thailand wonend![]()
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat boeit het nou of je oom racistisch is? Het gaat er toch om dat je gezellig met elkaar gaat eten? What's next?
En geen omgebouwde.![]()
Bij mijn familie is het in de categorie 'Lachen om mensen die CORRED zijn'. Ik kan mijn gęne daarvoor niet verbergen.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Racistische oom genot.
Je moet ze wel een beetje voeren.![]()
Als ik een pistool had met twee kogels en ik zou in één ruimte zijn met Hitler, Bin Laden en Marcel Maijer, dan schoot ik Maijer twee keer neer.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zeker vaccineertquote:Op woensdag 27 december 2023 13:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij mijn familie is het in de categorie 'Lachen om mensen die CORRED zijn'. Ik kan mijn gęne daarvoor niet verbergen.![]()
Mijn zusje beweert altijd niet racistisch te zijn, maar kan wel direct opnoemen waar alle 'buitenlanders' in haar dorp wonen.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij mijn familie is het in de categorie 'Lachen om mensen die CORRED zijn'. Ik kan mijn gęne daarvoor niet verbergen.![]()
![]()
En nou ga ik je slopenquote:Op woensdag 27 december 2023 13:22 schreef Zipportal het volgende:
Sky zendt nog even Barney - Taylor 2007 uit.
Oude rommel.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Allemaal eruutquote:Op woensdag 27 december 2023 13:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn zusje beweert altijd niet racistisch te zijn, maar kan wel direct opnoemen waar alle 'buitenlanders' in ons dorp wonen.![]()
Of ze woont in een dorpje met 70 mensen waarvan twee buitenlanders.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:23 schreef Doevelaer het volgende:
Nou ja, het is dan ook meer xenofobie in plaats van echt racisme in haar gevalSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Nee, doe maar 10.000 inwoners en 50 buut'nlandersquote:Op woensdag 27 december 2023 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of ze woont in een dorpje met 70 mensen waarvan twee buitenlanders.![]()
Ah nog mooi op tijd voor anderhalve minuut pornodeuntjegenot.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat bevalt natuurlijk niet. Ik ben een pvver. Eruit met dat volk!quote:Op woensdag 27 december 2023 13:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, doe maar 10.000 inwoners en 50 buut'nlanders![]()
Toon'dquote:Op woensdag 27 december 2023 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nu de pijp uit. Geen nieuwe tweets meer over hunnie Greebe.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als ik een pistool had met twee kogels en ik zou in één ruimte zijn met Hitler, Bin Laden en Marcel Maijer, dan schoot ik Maijer twee keer neer.![]()
"Er loopt bij u een zwarte door de straat?"quote:Op woensdag 27 december 2023 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Als wij hier in het dorp een buitenlander zien bellen we de krant.
"Ja dat dötte"![]()
In Polen verwelkomen we die met een schot hagelquote:Op woensdag 27 december 2023 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Als wij hier in het dorp een buitenlander zien bellen we de krant.![]()
Een van de leukste stukjes The Officequote:![]()
Zijn dit allemaal zussen van Emma Heesters?quote:Op woensdag 27 december 2023 13:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/PDCDartsDancers
Mooi wit plaatje. #RacistischeOom @:de_boswachterLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Laat Jerry het niet horenquote:Op woensdag 27 december 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oma's gaan nu eenmaal een keer dood.![]()
Mijn oom (met drankprobleem) die al 20 jaar dood is lag op een gegeven moment dronken in de voortuin bij mijn ouders bij een familiefeestje.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben jullie ook ooms die te veel zuipen en zich ongepast gedragen? Even afgezien van politiek.![]()
Nee.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben jullie ook ooms die te veel zuipen en zich ongepast gedragen? Even afgezien van politiek.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
We kunnen weer!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: