abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211726908
windkracht 6 :{
  zondag 24 december 2023 @ 10:59:11 #152
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_211726934
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij legt de schuld teveel bij “de mensen” de overheid en politiek is de aansluiting compleet kwijtgeraakt met hun achterban.
Ja die mensen zijn gevoelig voor desinformatie maar kijk eens die filmpjes achter elkaar terug met Hugo en de ongevaccineerden en er begint toch wat duidelijker te worden.

En wat heb je nu? Hele volksstammen die de overheid wantrouwen.
Dus het wordt een beter verhaal als je de schuld niet bij "de mensen" legt maar bij "de overheid"? :')
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_211726937
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 10:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]
in dit geval zijn het geen laaggeleide mensen
Het is een mengeltje, kan zomaar zo simpel zijn als dat iemand een te lelijke vrouw is tegengekomen in het leven, te weinig verdienen naar de eigen zin (een hele belangrijke) of dat er een pakketje ooit te laat bezorgd is net voor kerst, alles waar je een ander de schuld van kan geven.
pi_211726939
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij legt de schuld teveel bij “de mensen” de overheid en politiek is de aansluiting compleet kwijtgeraakt met hun achterban.
Ja die mensen zijn gevoelig voor desinformatie maar kijk eens die filmpjes achter elkaar terug met Hugo en de ongevaccineerden en er begint toch wat duidelijker te worden.

En wat heb je nu? Hele volksstammen die de overheid wantrouwen.
Dat wantrouwen was er daarvoor ook hoor. Alleen nu hebben ze een hele grote stok om mee te slaan gevonden.

Vind wel dat partijen echt steken laten vallen om mensen aan te spreken. Wilders is op dat vlak vrij duidelijk, maar laat het qua onderbouwing dan weer beetje afweten.
pi_211726947
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Traditionele “arbeiders” bestaan ook niet meer op links. Die hebben ook niet zoveel met linkse hobbies die daar nu speerpunt zijn.
Nope, die bevolkingsgroep is eerst redelijk vooruit gegaan en heeft het nu op zich redelijk goed, maar heeft verder heel weinig te vertellen.
pi_211726948
quote:
9s.gif Op zondag 24 december 2023 10:48 schreef Recce het volgende:

[..]
Ja, maar goed, over een tijdje zijn wij een vreemd fenomeen.
Dat wappie clubje is maar heel klein, en waait weer over.
De grote veranderingen zullen komen door moslims vs autochtone bevolking, dat worden de grootste uitdagingen de eerste tijd.
Schuld van Frau Merkel, “wie schaffen das” ja nadat we de gaskamers weer moesten aanzetten rare heks!
Vakman pur sang
pi_211726967
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef bitterbal het volgende:

[..]
je bedoeld door de recente verkiezingsuitslag?
Onder andere. De beweging richting sterke leiders en populistische partijen in Europa gaat nog wel een tijd door.
pi_211726979
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Traditionele “arbeiders” bestaan ook niet meer op links. Die hebben ook niet zoveel met linkse hobbies die daar nu speerpunt zijn.
PVDA moet het tegenwoordig hebben van de artsen, advocaten en de hoogleraren, de gegoede middenklasse.
pi_211727012
quote:
6s.gif Op zondag 24 december 2023 10:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Dus het wordt een beter verhaal als je de schuld niet bij "de mensen" legt maar bij "de overheid"? :')
Nee maar domme of mensen die makkelijk shit geloven heb je altijd. Maar door figuren als Kaag, De Jonge, Rutte ook wel, die zo arrogant een lijn volgen en eigenlijk zeggen: “jullie nemen we niet serieus, jullie zijn toch dom” is een van de grootste valkuilen voor een land.
Je moet ook de domme bevolking meekrijgen en serieus nemen, dat is nou net het punt van de democratie.
En daar is jammerlijk in gefaald.
Mensen zijn niet ineens veel dommer of wantrouwender geworden het is de politiek die deze groep is gaan negeren.
Vakman pur sang
pi_211727017
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:01 schreef Recce het volgende:

[..]
Onder andere. De beweging richting sterke leiders en populistische partijen in Europa gaat nog wel een tijd door.
ja dat is wel zo :{
pi_211727038
Sowieso moet je nooit teveel naar de overheid kijken voor wat betreft wat er allemaal mislukt en lukt in je eigen persoonlijke leven, dat is te makkelijk en een beetje erg simplistisch.
pi_211727074
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee maar domme of mensen die makkelijk shit geloven heb je altijd. Maar door figuren als Kaag, De Jonge, Rutte ook wel, die zo arrogant een lijn volgen en eigenlijk zeggen: “jullie nemen we niet serieus, jullie zijn toch dom” is een van de grootste valkuilen voor een land.
Je moet ook de domme bevolking meekrijgen en serieus nemen, dat is nou net het punt van de democratie.
Mensen zijn niet ineens veel dommer of wantrouwender geworden het is de politiek die deze groep is gaan negeren.
Negeren is nog zwak uitgedrukt, linkse politici haten en walgen van dat gedeelte van het volk.
  zondag 24 december 2023 @ 11:06:58 #163
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_211727081
quote:

[..]
Ik mis de invloed van (sociale) media hierin. Het is tegenwoordig zo makkelijk om je enkel onder een groep van gelijkgestemden te begeven dat je altijd een groep om je heen hebt die zegt dat je gelijk hebt.

Als je dan niet kan/wil openstaan voor een ander standpunt dan is wantrouwen snel een feit 'want iedereen in mijn omgeving is het met mij eens'.
pi_211727110
quote:

[..]
voor die mensen is er toch de pvv of de fvd
pi_211727113
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:01 schreef Recce het volgende:

[..]
Ook dat is totaal logisch gezien de hele EU in principe onder vuur ligt door pure haat jegens onze bevolking. Door moslims
Dat is niet langer te negeren, hier moet wat tegen gebeuren, pas als die dreiging weg is gaat het gros weer midden links stemmen.

Dacht vanochtend dit: “wat hebben wij die lui nou eigenlijk misdaan dat we met onze gezinnen worden opgeblazen op onschuldige kerstmarkten?”
Of als we niet worden opgeblazen continue een onveilig gevoel hebben.

Waar hebben we het aan te danken? We geven een deel van onze inkomsten af (belasting) zijn gastvrij geweest. Geven banen en onderdak.

Wie denken die fucking haartbaarden wel dat ze zijn om hier onze gezinnen en kinderen te willen afmaken uit pure haat.
Pure haat op onze cultuur, niks meer en niks minder.

https://www.nu.nl/buitenl(...)eestdagen.html#nujij
Vakman pur sang
pi_211727120
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 11:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik mis de invloed van (sociale) media hierin. Het is tegenwoordig zo makkelijk om je enkel onder een groep van gelijkgestemden te begeven dat je altijd een groep om je heen hebt die zegt dat je gelijk hebt.

Als je dan niet kan/wil openstaan voor een ander standpunt dan is wantrouwen snel een feit 'want iedereen in mijn omgeving is het met mij eens'.
Tik Tok.
pi_211727142
ik voel helemaal niet die arrogantie van kagedis ofzo. of jetten :P
pi_211727150
man man man wat een naar weer :')
  zondag 24 december 2023 @ 11:12:31 #169
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_211727178
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Kagedis hoor je dan ook alleen van mannen die niet durven toe te geven dat ze zich geïntimideerd voelen door een sterke, intelligente vrouw.
pi_211727189
Als je Ad Melkert destijds een geladen pistool had gegeven dan had hij Pim Fortuyn zelf zonder gewetensbezwaren een kop door de kogel geschoten en dan had hijzelf nog gedacht dat hij Nederland had gered van een enorme ramp, diezelfde onverholen walging zie je nu terug bij Timmermans richting Wilders of van geheel links tijdens de verkiezing van Bosma na de voorzitterskeuze.
pi_211727214
quote:
10s.gif Op zondag 24 december 2023 11:12 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Kagedis hoor je dan ook alleen van mannen die niet durven toe te geven dat ze zich geïntimideerd voelen door een sterke, intelligente vrouw.
nou vind juist wel stoer wat zij allemaal doet. Kijk dat je politiek misschien niet met haar op 1 lijn zit kan ik nog begrijpen maar zij wordt echt voor alles uitgemaakt wat. maar los en vast zit

maar idd grote kans dat het isomdat het een vrouw is
pi_211727229
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Tik Tok.
“Conspirancy mode”
Nou het is eigenlijk geen conspirancy want de CIA heeft dit al wel bevestigd dat andere wereldmachten hier met algoritmes rommelen om mensen te beïnvloeden en zwakker te maken.
Zeker TikTok (Chinees) is daar debet aan.
Zorgt dat er een EU opvolger komt op Facebook, X en TikTok en je bent al de helft van de problemen voorbij.

Dat je zoekt op prikschade en dan gelijk een filmpje krijgt:
“Dit is Erik Schredder, hersenchirurg. Wist U dat alcohol u drie keer dommer maakt dan noodzakelijk? Doe het niet”
Vakman pur sang
pi_211727240
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Mevrouw Kaag is de tandarts die verdovingen maar onzin vind en geïrriteerd reageert als je er toch om vraagt.
pi_211727248
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:15 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Mevrouw Kaag is de tandarts die verdovingen maar onzin vind en geïrriteerd reageert als je er toch om vraagt.
nah _O-
  zondag 24 december 2023 @ 11:16:54 #175
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_211727255
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
“Conspirancy mode”
Nou het is eigenlijk geen conspirancy want de CIA heeft dit al wel bevestigd dat andere wereldmachten hier met algoritmes rommelen om mensen te beïnvloeden en zwakker te maken.
Zorgt dat er een EU opvolger komt op Facebook, X en TikTok en je bent al de helft van de problemen voorbij.

“Dit is Erik Schredder, hersenchirurg. Wist U dat alcohol u drie keer dommer maakt dan noodzakelijk? Doe het niet”
Dat dus. Als dat aansluit bij een gevoel dat je zelf al hebt. Daar kun je ald overheid, of welk ander tegengeluid dan ook, echt niet tegenop.
pi_211727258
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:14 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nou vind juist wel stoer wat zij allemaal doet. Kijk dat je politiek misschien niet met haar op 1 lijn zit kan ik nog begrijpen maar zij wordt echt voor alles uitgemaakt wat. maar los en vast zit

maar idd grote kans dat het isomdat het een vrouw is
Nee bij haar zitten ze wel goed.
Maar dat komt nog wel uit.
Ze gaat nu terug naar de VN om voor Hamas te werken. (Nou ja Gaza te heropbouwen)

Maar ik ben benieuwd hoeveel NL geld er daadwerkelijk terecht is gekomen bij Hamas.
Vakman pur sang
pi_211727267
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
“Conspirancy mode”

Klopt maar dit is geen Westers massavernietigingswapen, daar zijn wij net iets te moreel verheven voor.
pi_211727272
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ze gaat nu terug naar de VN om voor Hamas te werken. (Nou ja Gaza te heropbouwen)

Maar ik ben benieuwd hoeveel NL geld er daadwerkelijk terecht is gekomen bij Hamas.
dat komt nog wel uit _O-
pi_211727278
nou goed zal het vanaaf wel allemaal horen wat de kwaadaardige pedofiele cabal allemaal van plan is

of is het kabal?
pi_211727284
had ik al gezegd dat het zo'n pleurisweer is
pi_211727287
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja maar Kaag is nu eenmaal van de Arafatsjaaltjes en de knoflookpielen.
pi_211727296
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:18 schreef bitterbal het volgende:
nou goed zal het vanaaf wel allemaal horen wat de kwaadaardige pedofiele cabal allemaal van plan is

of is het kabal?
Mag ik mee?
pi_211727302
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja maar Kaag is nu eenmaal van de Arafatsjaaltjes en de knoflookpielen.
ze is gewoon een diplomaat en volgens mij een best goede
pi_211727307
quote:
10s.gif Op zondag 24 december 2023 11:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Mag ik mee?
ja :D
pi_211727320
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja maar dan ben je nog geen goede volksvertegenwoordiger :P
pi_211727327
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja maar dan ben je nog geen goede volksvertegenwoordiger :P
nee dat kan. Maar de haat die zij over zich heen krijgt heeft niet alleen te maken met dat

mensen hebben gewoon iets tegen haar en ik persoonlijk heb dat dus niet
pi_211727335
De Kagedis mag nu de Gazanen gaan redden. Kijken of ze dat wel kan. Als minister en partijleider bleek ze niet erg geschikt.
pi_211727341
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Als ze voor de VS werkte hadden ze haar vastgezet. No Joke; werken met Hamas is daar een terroristische act.
Vakman pur sang
pi_211727357
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als ze voor de VS werkte hadden ze haar vastgezet. No Joke; werken met Hamas is daar een terroristische act.
maar ze werkt niet voor de vs :{

En alsof er niet amerikaanse diplomaten stiekem contact hebben met hamas?
pi_211727364
nou goed ik denk dat ze een mooie carriere heeft opgebouwd
pi_211727380

zou ze ook zo'n sjaaltje hebben
pi_211727389
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
De Kagedis mag nu de Gazanen gaan redden. Kijken of ze dat wel kan. Als minister en partijleider bleek ze niet erg geschikt.
Denk niet dat de Israëliërs het eens zijn met haar aanstelling :+
  zondag 24 december 2023 @ 11:28:35 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211727396
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 10:37 schreef bitterbal het volgende:
k vind het wel jammer van die wappies want laatste keer dat ik ze zag ging het binnen 5 min die kant op terwijl ik alleen vroeg hoe het ging
Les voor dit jaar. Niet vragen hoe het ging.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_211727401
quote:
10s.gif Op zondag 24 december 2023 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
nee _O-
  zondag 24 december 2023 @ 11:29:54 #195
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211727410
@dud0r Welke kaarten moet ik nog cutten. Ik zit nu op 103. :(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_211727411
quote:
10s.gif Op zondag 24 december 2023 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Lijstje met veilige onderwerpen van tevoren maken.
pi_211727421
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Lijstje met veilige onderwerpen van tevoren maken.
Echt alles is te linken naar complotten
pi_211727425
heb trek maar heb niets te snacken
pi_211727453
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:30 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Echt alles is te linken naar complotten
1. kaas
2. sushi
3. bootjes
4. zonneschijn