Teleurgestelde mensen. Zijn er inmiddels best veel van. Beetje Kagedis-grapjes maken en voordat je het weet ben je autonoom.quote:Op zondag 24 december 2023 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou alle grappen daargelaten. Ik vind het echt een heel vreemd fenomeen
Nee eerst schoonmaken en koken voor morgen, daarna mag die pas aanquote:
quote:Op zondag 24 december 2023 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten ze daar allemaal met aluminiumfolie over de kop en anti-hagedissenpoeder bij de hand.
ja maar je hebt teleurgesteld en rijp voor het gesticht.quote:Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teleurgestelde mensen. Zijn er inmiddels best veel van. Beetje Kagedis-grapjes maken en voordat je het weet ben je autonoom.
Zat het hardlopen ook al te plannen aan de hand van de buienradar. Heb precies 1u en 15min vanmiddag zo te zienquote:Op zondag 24 december 2023 10:42 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik eindelijk genoeg motivatie bij elkaar geraapt om te gaan lopen, komt er weer zo'n teringbui aanGa wel eerst schoonmaken dan
Ja, maar goed, over een tijdje zijn wij een vreemd fenomeen.quote:Op zondag 24 december 2023 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou alle grappen daargelaten. Ik vind het echt een heel vreemd fenomeen
omdat we in de minderheid zullen zijn denk je?quote:Op zondag 24 december 2023 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar goed, over een tijdje zijn wij een vreemd fenomeen.
En als je over een kwartiertje kijkt blijkt er dan weer een nieuwe bui te zijnquote:Op zondag 24 december 2023 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat het hardlopen ook al te plannen aan de hand van de buienradar. Heb precies 1u en 15min vanmiddag zo te zien
Ik kijk gewoon niet meer.. dan maar in de regenquote:Op zondag 24 december 2023 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je over een kwartiertje kijkt blijkt er dan weer een nieuwe bui te zijn
Ik ga binnenkort een keer 'Atlas van Afgehaakt Nederland' lezen. Lijkt me interessant.quote:Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teleurgestelde mensen. Zijn er inmiddels best veel van. Beetje Kagedis-grapjes maken en voordat je het weet ben je autonoom.
quote:Op zondag 24 december 2023 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat we in de minderheid zullen zijn denk je?
Ik heb een boek vanuit een Franse insteek gelezen. Dat gaat meer waarom mensen bij die rechts populistische partijen uitkomen; en ook de afstand van andere partijen tot een hele grote groep mensen.quote:Op zondag 24 december 2023 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een keer 'Atlas van Afgehaakt Nederland' lezen. Lijkt me interessant.
Dat dekt de lading niet helemaal, er komt nog wat bij, ook een deel achterdochtig geboren mensen en mensen die moeite hebben met autoriteit gemengd met een gebrek aan reguliere educatie en een overdosis aan "zelfstudie".quote:Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb al een paar uur Baldurs Gate gemaakt vandaag.quote:
Volgens mij gaat mijn boek daar ook over. Ik las een interview in de Volkskrant met de schrijver, waarin hij uitlegde dat veel mensen zich niet meer bij de andere partijen thuisvoelen door een uitruil van links en rechts in de afgelopen tijd, waarin een economisch rechts beleid werd gevoerd met allerlei linkse culturele waarden.quote:Op zondag 24 december 2023 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een boek vanuit een Franse insteek gelezen. Dat gaat meer waarom mensen bij die rechts populistische partijen uitkomen; en ook de afstand van andere partijen tot een hele grote groep mensen.
in dit geval zijn het geen laaggeleide mensenquote:Op zondag 24 december 2023 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dekt de lading niet helemaal, er komt nog wat bij, ook een deel achterdochtig geboren mensen en mensen die moeite hebben met autoriteit gemengd met een gebrek aan reguliere educatie en een overdosis aan "zelfstudie".
Nah, niet helemaal, maar het gaat nog wel een stuk vervelender worden.quote:Op zondag 24 december 2023 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bent niet serieus toch he recce
Traditionele “arbeiders” bestaan ook niet meer op links. Die hebben ook niet zoveel met linkse hobbies die daar nu speerpunt zijn.quote:Op zondag 24 december 2023 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gaat mijn boek daar ook over. Ik las een interview in de Volkskrant met de schrijver, waarin hij uitlegde dat veel mensen zich niet meer bij de andere partijen thuisvoelen door een uitruil van links en rechts in de afgelopen tijd, waarin een economisch rechts beleid werd gevoerd met allerlei linkse culturele waarden.
Jij legt de schuld teveel bij “de mensen” de overheid en politiek is de aansluiting compleet kwijtgeraakt met hun achterban.quote:Op zondag 24 december 2023 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dekt de lading niet helemaal, er komt nog wat bij, ook een deel achterdochtig geboren mensen en mensen die moeite hebben met autoriteit gemengd met een gebrek aan reguliere educatie en een overdosis aan "zelfstudie".
je bedoeld door de recente verkiezingsuitslag?quote:Op zondag 24 december 2023 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, niet helemaal, maar het gaat nog wel een stuk vervelender worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |