Nee bij haar zitten ze wel goed.quote:Op zondag 24 december 2023 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou vind juist wel stoer wat zij allemaal doet. Kijk dat je politiek misschien niet met haar op 1 lijn zit kan ik nog begrijpen maar zij wordt echt voor alles uitgemaakt wat. maar los en vast zit
maar idd grote kans dat het isomdat het een vrouw is
Klopt maar dit is geen Westers massavernietigingswapen, daar zijn wij net iets te moreel verheven voor.quote:Op zondag 24 december 2023 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
“Conspirancy mode”
Nou het is eigenlijk geen conspirancy want de CIA heeft dit al wel bevestigd dat andere wereldmachten hier met algoritmes rommelen om mensen te beļnvloeden en zwakker te maken.
Zeker TikTok (Chinees) is daar debet aan.
Zorgt dat er een EU opvolger komt op Facebook, X en TikTok en je bent al de helft van de problemen voorbij.
Dat je zoekt op prikschade en dan gelijk een filmpje krijgt:
“Dit is Erik Schredder, hersenchirurg. Wist U dat alcohol u drie keer dommer maakt dan noodzakelijk? Doe het niet”
dat komt nog wel uitquote:Op zondag 24 december 2023 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee bij haar zitten ze wel goed.
Maar dat komt nog wel uit.
Ze gaat nu terug naar de VN om voor Hamas te werken. (Nou ja Gaza te heropbouwen)
Maar ik ben benieuwd hoeveel NL geld er daadwerkelijk terecht is gekomen bij Hamas.
Ja maar Kaag is nu eenmaal van de Arafatsjaaltjes en de knoflookpielen.quote:Op zondag 24 december 2023 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee bij haar zitten ze wel goed.
Maar dat komt nog wel uit.
Ze gaat nu terug naar de VN om voor Hamas te werken. (Nou ja Gaza te heropbouwen)
Maar ik ben benieuwd hoeveel NL geld er daadwerkelijk terecht is gekomen bij Hamas.
Mag ik mee?quote:Op zondag 24 december 2023 11:18 schreef bitterbal het volgende:
nou goed zal het vanaaf wel allemaal horen wat de kwaadaardige pedofiele cabal allemaal van plan is
of is het kabal?
ze is gewoon een diplomaat en volgens mij een best goedequote:Op zondag 24 december 2023 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar Kaag is nu eenmaal van de Arafatsjaaltjes en de knoflookpielen.
Ja maar dan ben je nog geen goede volksvertegenwoordigerquote:Op zondag 24 december 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze is gewoon een diplomaat en volgens mij een best goede
nee dat kan. Maar de haat die zij over zich heen krijgt heeft niet alleen te maken met datquote:Op zondag 24 december 2023 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je nog geen goede volksvertegenwoordiger
Als ze voor de VS werkte hadden ze haar vastgezet. No Joke; werken met Hamas is daar een terroristische act.quote:Op zondag 24 december 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze is gewoon een diplomaat en volgens mij een best goede
maar ze werkt niet voor de vsquote:Op zondag 24 december 2023 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze voor de VS werkte hadden ze haar vastgezet. No Joke; werken met Hamas is daar een terroristische act.
Denk niet dat de Israėliėrs het eens zijn met haar aanstellingquote:Op zondag 24 december 2023 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
De Kagedis mag nu de Gazanen gaan redden. Kijken of ze dat wel kan. Als minister en partijleider bleek ze niet erg geschikt.
Les voor dit jaar. Niet vragen hoe het ging.quote:Op zondag 24 december 2023 10:37 schreef bitterbal het volgende:
k vind het wel jammer van die wappies want laatste keer dat ik ze zag ging het binnen 5 min die kant op terwijl ik alleen vroeg hoe het ging
neequote:Op zondag 24 december 2023 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Les voor dit jaar. Niet vragen hoe het ging.
Lijstje met veilige onderwerpen van tevoren maken.quote:Op zondag 24 december 2023 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Les voor dit jaar. Niet vragen hoe het ging.
Echt alles is te linken naar complottenquote:Op zondag 24 december 2023 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijstje met veilige onderwerpen van tevoren maken.
1. kaasquote:Op zondag 24 december 2023 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt alles is te linken naar complotten
wat is nummer 5?quote:Op zondag 24 december 2023 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. kaas
2. sushi
3. bootjes
4. zonneschijn
5. diplodocussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |