Hey Lovjequote:
What's up, Sally?quote:
Sallykequote:
Lekker zondag houden.quote:Op zondag 24 december 2023 11:04 schreef schommelstoel het volgende:
Goedendag!
Douchen en naar de kapper, en dan lekker niks doen tot morgen de gekte begint![]()
Jullie nog specifieke plannen?
Het is weer zo avond.quote:Op zondag 24 december 2023 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Het is al bijna middag.
what did you do?quote:
Hi! Not much atmquote:
Haaiii!quote:
Knuffel terugquote:Op zondag 24 december 2023 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iedereen vele kerstknuffels gewenst
quote:Op zondag 24 december 2023 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat zijn een boel knuffelsquote:Op zondag 24 december 2023 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
Knuffels voor iedereen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2023 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet je wel plek voor hebbenquote:Op zondag 24 december 2023 12:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het mogen er altijd meer zijn!
Dan maken we plekquote:
En je er dan in laten vallenquote:Op zondag 24 december 2023 13:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan maken we plek![]()
Een stortvloed van knuffels die een kamer uitstromen zodra je de deur wil openen.
en wat ga je doen?quote:Op zondag 24 december 2023 13:14 schreef schommelstoel het volgende:
En nu ga ik even stoere dingen doen, na het praten over knuffels
Moet straks nog de was ophangen.quote:Op zondag 24 december 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat ga je doen?
afwassen?
de was?
quote:Op zondag 24 december 2023 13:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet straks nog de was ophangen.
Daarna het gasfornuis aan doen en als een holbewoner er omheen dansen en dan zeggen, Me men make fire Oeh ah!
quote:Op zondag 24 december 2023 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
Knuffels voor iedereen!
[ afbeelding ]
Pardon...?quote:
quote:
.......quote:
Hey Greyquote:Op zondag 24 december 2023 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja was druk![]()
nog even factuurtjes maken
Ah wat staat er op het menu ?quote:Op zondag 24 december 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan eten voor vanavond klaar maken
lamshaasjesquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 24 december 2023 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
lamshaasjes
soepje vooraf
fruitsalade
stokbroodje
ja hier gebeurt dat ook niet vaakquote:
Dan eet ik vis met wat erbijquote:Op zondag 24 december 2023 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hier gebeurt dat ook niet vaak
2de kerstdag weer
Wij hier weer voor 4e jaar achtereen, gourmetplaat en steengrillplaat naast elkaar, en pannetjes eronder.quote:
Gelukkig keuze genoeg qua vlees,vis en vega..quote:Op zondag 24 december 2023 14:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Wij hier weer voor 4e jaar achtereen, gourmetplaat en steengrillplaat naast elkaar, en pannetjes eronder.
Hier welquote:Op zondag 24 december 2023 14:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig keuze genoeg qua vlees,vis en vega..
Maar je pakt dus serieus uit begrijp ik, met de kerstdagen.quote:
Iets in de ping stoppen is niet koken hequote:Op zondag 24 december 2023 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik begrijp dat ik de vrouw des huizes tot op het bot heb beledigd nu, door te wijzen op het gemak van koken met de ping?
Da's waar.quote:Op zondag 24 december 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iets in de ping stoppen is niet koken he
eh jaquote:Op zondag 24 december 2023 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je pakt dus serieus uit begrijp ik, met de kerstdagen.![]()
Jullie gaan gourmetten, begrijp ik? Altijd gezellig.quote:
2de kerstdagquote:Op zondag 24 december 2023 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jullie gaan gourmetten, begrijp ik? Altijd gezellig.
Gelukkig is het niet te koud en kunnen alle ramen open.
Stamppot boerenkool met worst? Echt heerlijk, vooral met dit weer.quote:Op zondag 24 december 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
2de kerstdag
vanavond en morgen gewoon ouderwets koken
quote:Op zondag 24 december 2023 14:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stamppot boerenkool met worst? Echt heerlijk, vooral met dit weer.
quote:Op zondag 24 december 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
das voor mij geen feestelijk maal
O, ik dacht bij ouderwets koken van daar komt gewoon een normaal prakkie op tafel.quote:Op zondag 24 december 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
das voor mij geen feestelijk maal
Wij niet.quote:Op zondag 24 december 2023 14:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Het lijkt wel alsof heel FOK! gaat gourmetten met de Kerst.
Wat gaan jullie doen? Wandelen? Of thuis gezellig (bord)spelletjes?quote:
Zo een potje kaarten.quote:Op zondag 24 december 2023 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? Wandelen? Of thuis gezellig (bord)spelletjes?
Hier nu alleen, bij goede vriend thuis, oppassen op de hondjes nu hij naar familie is.quote:Op zondag 24 december 2023 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? Wandelen? Of thuis gezellig (bord)spelletjes?
Wat ben je aan het zien nu?quote:Op zondag 24 december 2023 16:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier nu alleen, bij goede vriend thuis, oppassen op de hondjes nu hij naar familie is.
Netflixen
The Umbrella Academyquote:
Ja die is leuk!quote:
Werd aangeraden vanuit hierquote:
Nog maar net mee begonnen ermee? Dan heb je nog heel wat uurtjes vermaak te gaan.quote:Op zondag 24 december 2023 17:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Werd aangeraden vanuit hier
Next episode nu...!
Terwijl ik nog bezig ben met de kerstboom
🎄
Wednesdayquote:Op zondag 24 december 2023 17:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog maar net mee begonnen ermee? Dan heb je nog heel wat uurtjes vermaak te gaan.
Ja, 1e seizoen net begonnen.
Welke serie zou je zelf iemand aanraden?
gezienquote:
Below Deck?quote:Op zondag 24 december 2023 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
gezien![]()
En buiten Netflix? Ik heb alleen prime, hbo en sky
Nog niet gezien, maar zodra ik dit lees: This reality seriesquote:Op zondag 24 december 2023 17:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Below Deck?
Diverse varianten van.
Op Prime, nieuwste afleveringen op betaalde Prime, en Videoland.
RLS op jachtschepen.
The boys en gen v al gezien op prime? Of is dat niet jouw stijl?quote:Op zondag 24 december 2023 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
gezien![]()
En buiten Netflix? Ik heb alleen prime, hbo en sky
Die zijn geweldigquote:Op zondag 24 december 2023 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
The boys en gen v al gezien op prime? Of is dat niet jouw stijl?
Ik heb pas sinds kort prime dus ik zit pas in seizoen 2 van the boysquote:
Die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 24 december 2023 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds kort prime dus ik zit pas in seizoen 2 van the boys
En reacher lijkt me ook wel interessant
Even opgezocht. Ik ga hem in de lijst zetten. Dankjequote:Op zondag 24 december 2023 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Ik ga bates motel een kans geven
Aanrader van mij: yellowjackets
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op zondag 24 december 2023 18:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even opgezocht. Ik ga hem in de lijst zetten. Dankje
ik zag dat het een horror serie is. dat is normaal niet echt mijn genre, maar ik wil het wel proberenquote:
Wat is normaal wel jouw genre dan?quote:Op zondag 24 december 2023 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag dat het een horror serie is. dat is normaal niet echt mijn genre, maar ik wil het wel proberen
Maantjequote:
nja, actie, of humor. thriller ook nog wel maar horror dan weer meestal net niet.quote:
Gianniquote:Op zondag 24 december 2023 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maantje
nja, actie, of humor. thriller ook nog wel maar horror dan weer meestal net niet.
alles goed deze avond?quote:
Ok, wat is een serie die je de absolute top vind in jouw genrequote:Op zondag 24 december 2023 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maantje
[..]
nja, actie, of humor. thriller ook nog wel maar horror dan weer meestal net niet.
ja, ook zoiets. Deze middag mij lego zen tuintje in elkaar gezet, lekker gegeten, nu weer even jullie lastig vallenquote:Op zondag 24 december 2023 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]ja lekker gegeten, en alles wel redelijk.
Met jou dan?
Hoe ziet dat er uit?quote:Op zondag 24 december 2023 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ook zoiets. Deze middag mij lego zen tuintje in elkaar gezet, lekker gegeten, nu weer even jullie lastig vallen
Ben je zelf nu ook helemaal zen.quote:Op zondag 24 december 2023 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ook zoiets. Deze middag mij lego zen tuintje in elkaar gezet, lekker gegeten, nu weer even jullie lastig vallen
Die is leukquote:
te veel om op te noemenquote:Op zondag 24 december 2023 19:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok, wat is een serie die je de absolute top vind in jouw genre
Invincible al gezien?quote:Op zondag 24 december 2023 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te veel om op te noemen
oh en superhelden.
als ik dit google kom ik bij een tekenfilm?quote:
Ja, en die is goedquote:Op zondag 24 december 2023 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik dit google kom ik bij een tekenfilm?
Ik zal het overwegen. Nu eerst john wick 4quote:
Die heb ik ook al gezienquote:Op zondag 24 december 2023 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen. Nu eerst john wick 4
Hij is wel erg lang..quote:Op zondag 24 december 2023 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik ook al gezien![]()
Ik heb bijna alles al gezien lijkt het wel
Bij gebrek aan beter na het nieuws, even aan laten staan....quote:
All you need is nooit een optiequote:Op zondag 24 december 2023 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter na het nieuws, even aan laten staan....
Mss zó m'n serie op Netflix weer opzetten.
welke serie kijk je?quote:Op zondag 24 december 2023 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter na het nieuws, even aan laten staan....
Mss zó m'n serie op Netflix weer opzetten.
Ik heb geen probleem om lang naar keanu te kijkenquote:
Verstandigquote:Op zondag 24 december 2023 20:23 schreef gianni61 het volgende:
Een vriend nodigde me nog uit om langs te komen, maar er moest wel all you need gekeken worden van zn vriendin. Dan maar thuis bier drinken
The Umbrella Acadamyquote:
Nou vooruit dan maarquote:Op zondag 24 december 2023 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem om lang naar keanu te kijken
Oh die is ook wel leukquote:
Hmja.quote:
Waar is Invincable te zien?quote:
Primequote:Op zondag 24 december 2023 20:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar is Invincable te zien?
Ik hou van Animatie!
Ja, had 't net gevonden idd, dank!quote:
Veel kijkplezierquote:
Geen chillquote:Op zondag 24 december 2023 16:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier nu alleen, bij goede vriend thuis, oppassen op de hondjes nu hij naar familie is.
Netflixen
Huh?quote:
De pizza was heerlijk.quote:
Greysquote:
Hoe maakt u het?quote:
Ik ga er vroeg in.quote:Op zondag 24 december 2023 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
drakin, hoi.![]()
Hee het loopt ineens vol hier.
Wat voor pizza had je?quote:Op zondag 24 december 2023 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De pizza was heerlijk.
Verder ga ik zo nog even gamen en voor de verandering eens op tijd naar bed. Morgen naar familie enzo.
Je bent niet lekker hè? Zo zonde, met deze kerstdagen. Is het griep?quote:Op zondag 24 december 2023 21:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga er vroeg in.
Voel me erg slecht nu
De Piccolissima Pepperoniquote:Op zondag 24 december 2023 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat voor pizza had je?
Ik duik er ook zo in.. beetje een in kakker naar drank denk ik
Heerlijk luie dag gehad. Wel alleen maar binnen want gruwelijk vies weerquote:Op zondag 24 december 2023 21:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed maar beetje moe. Hoe is t daar?
Mwa niks aan buiten neequote:Op zondag 24 december 2023 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heerlijk luie dag gehad. Wel alleen maar binnen want gruwelijk vies weer
Kombucha drankjequote:Op zondag 24 december 2023 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent niet lekker hè? Zo zonde, met deze kerstdagen. Is het griep?
Ik zie allemaal filmpjes langs komen dat Hamburg onder water staatquote:
Ja, klopt. Die van Dr. Oetker. Ik vind dat wat handiger dan zo'n grote pizza, die je eigenlijk in 1 keer helemaal op moet eten. Ik warm nu steeds 3 van die mini pizza's op. En na een uur de volgende 3.quote:
Ojee.. moet Nederland zich ook zorgen maken?quote:Op zondag 24 december 2023 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal filmpjes langs komen dat Hamburg onder water staat
In Limburg staat het water hoog.quote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee.. moet Nederland zich ook zorgen maken?
Haal ze ook wel eens.. meestal eet ik er 6 opquote:Op zondag 24 december 2023 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Die van Dr. Oetker. Ik vind dat wat handiger dan zo'n grote pizza, die je eigenlijk in 1 keer helemaal op moet eten. Ik warm nu steeds 3 van die mini pizza's op. En na een uur de volgende 3.
Hoorde ook dat jet door de maanstand kwam ofzoquote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In Limburg staat het water hoog.
Wie is jet?quote:Op zondag 24 december 2023 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoorde ook dat jet door de maanstand kwam ofzo
Geen idee, heb geen nieuws gezienquote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jet is de teckel van mn zusquote:
De gemalen draaien op volle toeren.quote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2023 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal filmpjes langs komen dat Hamburg onder water staat
Teckels zijn wel leuke beestjesquote:Op zondag 24 december 2023 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb ook een teckel gehadBalou
Valt ook wel aardig wat regen de laatste wekenquote:Op zondag 24 december 2023 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De gemalen draaien op volle toeren.
Ik ga niet klikkenquote:Op zondag 24 december 2023 21:17 schreef Lovely het volgende:
We krijgen een natte Kerst met harde wind https://www.nu.nl/weerber(...)-met-harde-wind.html
Hier hebben we een (weer)waarschuwing voor overstroming, zitten hier niet ver van de (Neder)Rijn.quote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeker! We hadden al een King Charles spaniel van 6 jaar oud ofzo toen we de teckel kregen. Charlie heette die, maar die was geen groot fan van een jonge teckel erbijquote:
Plus door de aanlandige westenstorm wind van afgelopen week konden de rivieren lang niet al hun water kwijt...quote:Op zondag 24 december 2023 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt ook wel aardig wat regen de laatste weken
Ik vind de meeste honden wel leuk.quote:
Als ze volgend jaar zomer weer beginnen te mekkeren over droogte word ik echt woestziedend!quote:Op zondag 24 december 2023 21:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Plus door de aanlandige westenstorm wind van afgelopen week konden de rivieren lang niet al hun water kwijt...
Vandaar dat alle stormvloedkeringen gesloten werden eerder van de week.
En de grond is inmiddels ook verzadigd, dus ja: zeker kans op natte voeten.... al dan niet in de kelders, op sommige plaatsen.
Truequote:Op zondag 24 december 2023 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind de meeste honden wel leuk.
behalve die chihuahua's.
Is dat in Duitsland?quote:Op zondag 24 december 2023 21:22 schreef drakin het volgende:
https://images0.persgroep(...)a453bd7f&quality=0.9
Dat zal gegarandeerd gebeuren.quote:Op zondag 24 december 2023 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ze volgend jaar zomer weer beginnen te mekkeren over droogte word ik echt woestziedend!
Probleem is... hoe hou je dat water van nu vast?quote:Op zondag 24 december 2023 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ze volgend jaar zomer weer beginnen te mekkeren over droogte word ik echt woestziedend!
Plaatje doet het nuquote:
Van mij part zetten ze grote pannen neer, interesseert me niet, maar ik wil niets meer horen over droogte. Ben helemaal piswoest door al die regenquote:Op zondag 24 december 2023 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Probleem is... hoe hou je dat water van nu vast?
Mooi plaatje wel. Sowieso mooie halquote:
Ja maar je moet er nu naartoe zwemmenquote:Op zondag 24 december 2023 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mooi plaatje wel. Sowieso mooie hal
Gewoon. In de woonkamerquote:Op zondag 24 december 2023 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Straks regent en waait het ook nog met o&n. Hoe steek ik dan mijn Tournament box af?!
Als het zo hard waait als ze voorspellen dan is het aan een kant van het huis, vlak bij de muur, zeker wel droog.quote:Op zondag 24 december 2023 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Straks regent en waait het ook nog met o&n. Hoe steek ik dan mijn Tournament box af?!
Schiet je zo de dakpannen en zonnepanelen van het dakquote:Op zondag 24 december 2023 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het zo hard waait als ze voorspellen dan is het aan een kant van het huis, vlak bij de muur, zeker wel droog.
Gewoon een beetje schuin houden die dingen? Een hoek van 5 graden ofzo? Kan dat niet?quote:Op zondag 24 december 2023 21:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schiet je zo de dakpannen en zonnepanelen van het dak
Hier zou het droog moeten zijn met O&N volgens de voorspellingenquote:Op zondag 24 december 2023 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat moet ook, want anders kun jij ook niet lekker knallen!quote:Op zondag 24 december 2023 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier zou het droog moeten zijn met O&N volgens de voorspellingen
Die Tournament box weegt iets van 40kgquote:Op zondag 24 december 2023 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon een beetje schuin houden die dingen? Een hoek van 5 graden ofzo? Kan dat niet?
Of knal je dan de panelen van de buren van het dak?
Als het zoals vandaag is (vanaf 18.00uur droog), dan is het oké. Wel veel wind nog...quote:Op zondag 24 december 2023 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier zou het droog moeten zijn met O&N volgens de voorspellingen
Zo. Da's een flink ding.quote:Op zondag 24 december 2023 21:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die Tournament box weegt iets van 40kg
Buiten dat hebben we een groot feest in een tent hier naast huis, dus harde wind is niet echt welkomquote:Op zondag 24 december 2023 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet ook, want anders kun jij ook niet lekker knallen!
Hier bijna geen wind en 2 graden + helderquote:Op zondag 24 december 2023 21:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als het zoals vandaag is (vanaf 18.00uur droog), dan is het oké. Wel veel wind nog...
Gewoon legaal vuurwerk hoor, maar dan heel veel in 1 doosquote:Op zondag 24 december 2023 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo. Da's een flink ding.Dat belooft dus wat...
Een paar jaar terug was het enorm mistig met oud en nieuw. Elke pijl die afgeschoten werd kon je maar een paar meter volgen, voordat die in het niets verdween.quote:Op zondag 24 december 2023 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Buiten dat hebben we een groot feest in een tent hier naast huis, dus harde wind is niet echt welkom
Hier geeft ie 13mm aan en W2 (windkracht wel oké dus), hopelijk 's middags 13mmquote:Op zondag 24 december 2023 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier bijna geen wind en 2 graden + helder
Hier ook, alleen woon in gelukkig in een klein dorp waardoor we nog iets van zicht in de lucht hadden, ik ben 1 van de weinigen hier die vuurwerk afsteektquote:Op zondag 24 december 2023 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was het enorm mistig met oud en nieuw. Elke pijl die afgeschoten werd kon je maar een paar meter volgen, voordat die in het niets verdween.
Hoop ik niet, ik moet plaatjes gaan draaien in de open luchtquote:Op zondag 24 december 2023 21:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier geeft ie 13mm aan en W2 (windkracht wel oké dus), hopelijk 's middags 13mm
Maar jij compenseert ruimschoots voor je dorpquote:Op zondag 24 december 2023 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook, alleen woon in gelukkig in een klein dorp waardoor we nog iets van zicht in de lucht hadden, ik ben 1 van de weinigen hier die vuurwerk afsteekt
De 4 anderen hier in de straat wachten ook altijd tot ik klaar ben, omdat hun eigen vuurwerk er niet bovenuit kan komenquote:Op zondag 24 december 2023 21:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar jij compenseert ruimschoots voor je dorp![]()
Haha. Ik zie het al voor me - die zitten netjes de hele tijd bier te zuipen en voor hun huis te wachten, tot het bij woud stil aan het worden is, en vervolgens pakken zij hun klappertjes en pijltjes.quote:Op zondag 24 december 2023 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De 4 anderen hier in de straat wachten ook altijd tot ik klaar ben, omdat hun eigen vuurwerk er niet bovenuit kan komen
Vorig jaar heb ik even zitten trollen, heb ik gewoon even gewacht en dachten ze dat ik klaar was, dus hun spul ging de lucht in, heb ik nog ff twee transbombers de lucht in gegooidquote:Op zondag 24 december 2023 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haha. Ik zie het al voor me - die zitten netjes de hele tijd bier te zuipen en voor het huis te wachten, tot het bij woud stil aan het worden is, en vervolgens pakken zij hun klappertjes en pijltjes.
En kut roepend naar de buurvrouw natuurlijk
Je gaat er speciaal voor naar België...quote:Op zondag 24 december 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Dit jaar hou ik het redelijk bescheiden trouwens, mokerdure hobby
Vanuit Frieslandquote:Op zondag 24 december 2023 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je gaat er speciaal voor naar België...
Oeh! Transbomberquote:Op zondag 24 december 2023 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik even zitten trollen, heb ik gewoon even gewacht en dachten ze dat ik klaar was, dus hun spul ging de lucht in, heb ik nog ff twee transbombers de lucht in gegooid
Ik ook, zit bijna jaarlijks bij de collectie, wou liever de champions edition maar die was hier in de buurt niet te krijgen helaasquote:Op zondag 24 december 2023 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oeh! TransbomberDie heb ik ook besteld
Even op Youtube gekeken. Prachtig spul.quote:Op zondag 24 december 2023 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oeh! TransbomberDie heb ik ook besteld
Op zondag, direct na het zingen in de kerk gaan we losquote:Op zondag 24 december 2023 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, oud en nieuw is volgende week al...
Je hebt genoeg om een dag vol te maken?quote:Op zondag 24 december 2023 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op zondag, direct na het zingen in de kerk gaan we los
Ik ga eerst plaatjes draaien op een weiland, beetje carbid schieten en crossen in sloopauto's, dan ff eten en rond een uur of 17:00 gaan we losquote:Op zondag 24 december 2023 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt genoeg om een dag vol te maken?
Sounds like a planquote:Op zondag 24 december 2023 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga eerst plaatjes draaien op een weiland, beetje carbid schieten en crossen in sloopauto's, dan ff eten en rond een uur of 17:00 gaan we los
Hier valt het ook mee, pas sinds een dag of twee dat ik heer hoor, maar het is erg rustig.quote:Op zondag 24 december 2023 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Het geknal valt hier reuze mee.
Vaak beginnen ze begin december al, maar ik heb nog geen enkel rotje of iets gehoord. Misschien door aangescherpte regels voor de verkoop van vuurwerk..., geen idee.
Hier ook, eitjequote:
Tijgerbol met farmsalade en warme chocolademelkquote:
Lekker.quote:Op maandag 25 december 2023 12:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijgerbol met farmsalade en warme chocolademelk
Ah jij moet werken vandaag?quote:Op maandag 25 december 2023 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker.
O ja ik zou aan de warme chocomelk op mijn werk vanmiddag.
Ja, en morgen ook.quote:
Dus geen kerstviering voor jou?quote:Op maandag 25 december 2023 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, en morgen ook.
Collega's zijn blij dat ik wilde vandaag.
Enkel even eten met familie na het werkquote:
Ah ook prima tochquote:Op maandag 25 december 2023 12:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Enkel even eten met familie na het werk
Sallykequote:Op maandag 25 december 2023 11:50 schreef Sally het volgende:
Mogguh luitjes van het goede leven! :W
Fijne dagen gewenst![]()
![]()
🎄🧸🍀
Werken, hè...?quote:Op maandag 25 december 2023 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, en morgen ook.
Collega's zijn blij dat ik wilde vandaag.
Ik werk van 15.00 tot 17.00 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |