Je was okequote:Op zaterdag 23 december 2023 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
Een "klikbeet" filmpje gekeken wordt gelijk doodgespamd met "klikbeet" "sluipschutters" "komt een man bij de dokter" en dat soort Nederlandse "humor"![]()
Oja, jij hebt die bejaarde buren.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen gestookt.![]()
Zonder stoken zit ik ongeveer op 8m³ in de maand.
Wat maakt dat je er niet om hoeft te lachen? Ik moet dat wel, neonletters/draadstaal vind ik ook leukquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
Een "klikbeet" filmpje gekeken wordt gelijk doodgespamd met "klikbeet" "sluipschutters" "komt een man bij de dokter" en dat soort Nederlandse "humor"![]()
Ik weet hetquote:
Dimmy is van adel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat maakt dat je er niet om hoeft te lachen? Ik moet dat wel, neonletters/draadstaal vind ik ook leuk
Het is 9/10 keer gewoon heel flauwe uitgekauwde humor die uit een jaren '90 moppenboekje komt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat maakt dat je er niet om hoeft te lachen? Ik moet dat wel, neonletters/draadstaal vind ik ook leuk
Sterkte in deze emotioneel zware tijdquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Nu bij alles "don't recommend channel" aangevinkt. Hopelijk is mijn algo dan weer ok.
Nee.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, jij hebt die bejaarde buren.
Bankhangenquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog spannende plannen voor vanavond?
Denk dat m'n bovenburen het oudste in de flat zijn en die zullen ergens tussen de 60 en 70 zijnquote:
Zou anders weggaan maar voelde toch wat te pipserigquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog spannende plannen voor vanavond?
Die houden jou warm.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat m'n bovenburen het oudste in de flat zijn en die zullen ergens tussen de 60 en 70 zijn
Ik kan het per uur inzien.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zien
Ik zie alleen dat het vorig jaar 63m3 was (hoogste maandverbruik sinds ik hier woon) en dat ik nu op 36 zi.t
Ik ook, mar dat heb ik pas sinds mei.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan het per uur inzien.
Maar ook per dag en per maand enzo
Ik misschien ook wel. Maar die kut app van Essent start al klotehoere traag op en dan moet ik ook nogeens het wachtwoord opzoeken en dat duurt me gewoon veel te lang. Dusjah. Kan die app er net zo goed af gooien ook.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan het per uur inzien.
Maar ook per dag en per maand enzo
Warmte gaat niet naar benedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |