Dat is best warm.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn verbruik is. Weet alleen dat het overdag 21 graden is in huis en 's nachts 18.
Heb jij zo’n houtketel in de kelder?quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn verbruik is. Weet alleen dat het overdag 21 graden is in huis en 's nachts 18.
Warm? Ik laat het ‘s nachts 20C en overdag weer naar 21c na 20:00 naar 21,5C.quote:
Nee, gewoon vloerverwarming op gas.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij zo’n houtketel in de kelder?
's nachts 20 is me wat te warm, dan kan ik niet goed slapen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Warm? Ik laat het ‘s nachts 20C en overdag weer naar 21c na 20:00 naar 21,5C.
En betaal niks
Dat is nog niks, ik ken iemand die heeft het overdag gewoon 37 ºC en 's nachts 34. En die krijgt geld toe!quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Warm? Ik laat het ‘s nachts 20C en overdag weer naar 21c na 20:00 naar 21,5C.
En betaal niks
Ik kan dat niet zienquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:20 schreef essnhills het volgende:
Mijn verbruik is deze december minder dan vorig jaar december
Ik vind dat altijd wel heel grappig als mensen er zo tegen opzien en het uiteindelijk wel meevalt. (Denk ik dan)quote:
Verkapte kijk mij een airco hebben postquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Overdag 20 hier, ‘s nachts zakt het naar 16 als het koud is. Tegenwoordig wel veel met de airco aan het verwarmen en dat scheelt wel.
Op je slaapkamer staat toch geen verwarming aan mag ik hopen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
's nachts 20 is me wat te warm, dan kan ik niet goed slapen.
Nee. 1 broodje is genoeg. Had laat gelunchtquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
december. Sowieso wel een dure maand tot nu toe, komt door die korte vriesperiode denk ik. Hopelijk tikt een vrije week niet te veel aan, want dan wordt dit mijn duurste maand qua gas sinds ik hier woon
Jij stookt niet?quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. 1 broodje is genoeg. Had laat geluncht
Nu wel de oven aangezet voor een stukje apfelstrudel
[..]
[ link | afbeelding ]
how high gif
Ik zit nog iets onder november maar het scheelt niet veel
Je moet wat met die klimaatveranderingquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij een airco hebben post
Jawel, alle binnendeuren staan gewoon open de hele dag dus dan heeft het ook weinig nut om precies daar de verwarming uit te zetten.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op je slaapkamer staat toch geen verwarming aan mag ik hopen?
Je binnenklimaat veranderenquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wat met die klimaatverandering
Ik heb een paar dagen gestookt.quote:
Waarom heb je dan nog slaapsokken nodig? Nu begrijp ik het niet meer.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, alle binnendeuren staan gewoon open de hele dag dus dan heeft het ook weinig nut om precies daar de verwarming uit te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |