Je was okequote:Op zaterdag 23 december 2023 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
Een "klikbeet" filmpje gekeken wordt gelijk doodgespamd met "klikbeet" "sluipschutters" "komt een man bij de dokter" en dat soort Nederlandse "humor"![]()
Oja, jij hebt die bejaarde buren.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen gestookt.![]()
Zonder stoken zit ik ongeveer op 8m³ in de maand.
Wat maakt dat je er niet om hoeft te lachen? Ik moet dat wel, neonletters/draadstaal vind ik ook leukquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
Een "klikbeet" filmpje gekeken wordt gelijk doodgespamd met "klikbeet" "sluipschutters" "komt een man bij de dokter" en dat soort Nederlandse "humor"![]()
Ik weet hetquote:
Dimmy is van adel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat maakt dat je er niet om hoeft te lachen? Ik moet dat wel, neonletters/draadstaal vind ik ook leuk
Het is 9/10 keer gewoon heel flauwe uitgekauwde humor die uit een jaren '90 moppenboekje komt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat maakt dat je er niet om hoeft te lachen? Ik moet dat wel, neonletters/draadstaal vind ik ook leuk
Sterkte in deze emotioneel zware tijdquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Nu bij alles "don't recommend channel" aangevinkt. Hopelijk is mijn algo dan weer ok.
Nee.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, jij hebt die bejaarde buren.
Bankhangenquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog spannende plannen voor vanavond?
Denk dat m'n bovenburen het oudste in de flat zijn en die zullen ergens tussen de 60 en 70 zijnquote:
Zou anders weggaan maar voelde toch wat te pipserigquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog spannende plannen voor vanavond?
Die houden jou warm.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat m'n bovenburen het oudste in de flat zijn en die zullen ergens tussen de 60 en 70 zijn
Ik kan het per uur inzien.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zien
Ik zie alleen dat het vorig jaar 63m3 was (hoogste maandverbruik sinds ik hier woon) en dat ik nu op 36 zi.t
Ik ook, mar dat heb ik pas sinds mei.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan het per uur inzien.
Maar ook per dag en per maand enzo
Ik misschien ook wel. Maar die kut app van Essent start al klotehoere traag op en dan moet ik ook nogeens het wachtwoord opzoeken en dat duurt me gewoon veel te lang. Dusjah. Kan die app er net zo goed af gooien ook.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan het per uur inzien.
Maar ook per dag en per maand enzo
Warmte gaat niet naar benedenquote:
Ik zeg houden, niet maken. Kou komt juist van boven.quote:
Ja joh, ga dat als alleenstaande starter maar eens regelenquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Een woning van ¤1000 in de maand komt met een inkomenseis van ¤4000 in de maand bruto.
Geen wonder dat mensen die tussen wal en schip zitten zo wanhopig worden
Ik snap heel die eis ook niet. Van het geld dat ik iedere maand naar mijn spaarrekening pleur, zou ik die woning makkelijk kunnen huren met gas, water en licht erbij, en dan heb ik mijn huidige woning daar nog eens bovenop. En ik voldoe niet eens aan die eis.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja joh, ga dat als alleenstaande starter maar eens regelen
Die gaan gewoon allemaal bij Los in de buurt wonen en werken waar de banen voor het oprapen liggen met 5500+ in de maandquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja joh, ga dat als alleenstaande starter maar eens regelen
Mja net als dat huurders geen hypotheek mogen van 700 euro, maar wel een huurwoning mogen van 1000 euro. Ik bedoel hoe kan huren duurder zijn dan kopenquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap heel die eis ook niet. Van het geld dat ik iedere maand naar mijn spaarrekening pleur, zou ik die woning makkelijk kunnen huren met gas, water en licht erbij, en dan heb ik mijn huidige woning daar nog eens bovenop. En ik voldoe niet eens aan die eis.
Beetje warmtepompen plaatsen en grolsch zuipen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die gaan gewoon allemaal bij Los in de buurt wonen en werken waar de banen voor het oprapen liggen met 5500+ in de maand![]()
En huizen een kwartje kosten
Moet je bitterbal vragen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja net als dat huurders geen hypotheek mogen van 700 euro, maar wel een huurwoning mogen van 1000 euro. Ik bedoel hoe kan huren duurder zijn dan kopen
@bernardbal @bitterbalquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je bitterbal vragen.
Er bestaan nog huizen die je kan kopen met zo'n lage hypotheek?quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja net als dat huurders geen hypotheek mogen van 700 euro, maar wel een huurwoning mogen van 1000 euro. Ik bedoel hoe kan huren duurder zijn dan kopen
die familiebanden lopen wel raar bij jullie hequote:Op zaterdag 23 december 2023 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:bernardbal @:bitterbal
Ja in huttekutteveen en omstreken waar niemand wil wonen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er bestaan nog huizen die je kan kopen met zo'n lage hypotheek?
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er bestaan nog huizen die je kan kopen met zo'n lage hypotheek?
mag ik verder niks over zeggen van de RIVDquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die familiebanden lopen wel raar bij jullie he
Ik lust dat nietquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de dimmy's volgieten met loeihete chocomel
Omdat lekkerquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom heb je dan nog slaapsokken nodig? Nu begrijp ik het niet meer.
Door gergi?quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Kerstkoekjes voor de buren zijn gebakken, de helft is natuurlijk al opgegeten
Man naar mijn hart.quote:
Het verbaast me wel hoe veel er eigenlijk nog is voor onder de 150.000, zelfs in de grotere steden in de provincie. Maar dan heb je het ook over een flatje in Heerlen, Assen of Leeuwarden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja in huttekutteveen en omstreken waar niemand wil wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |