Zijn ook niet exact hetzelfde. Passievrucht is zoeter.quote:
In Duitsland noemen ze het maracuja en ik weet dus al sinds klein kind dat het zo heet en wist juist jarenlang niet dat het passievrucht wasquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:43 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Oh. Waarom noemen ze dat dan niet zo?
Waarmee word dat verstuurd? postNL?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben sinds kort fan van Foodello. Beter aanbod dan TGTG, met vergelijkbare prijzen.
Ja. TGTG-delivery-pakketten zijn vaak 'twintig repen ontbijtkoek voor ¤15' of zoiets dat je nooit opkrijgt (tenzij je in een Een Huis Vol-familie woont). Foodello gaat gewoon per twee, vier, soms acht producten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Waarmee word dat verstuurd? postNL?
Goede tip, heb net ook een eerste bestelling gedaan van snoep- en voorraadspul dat 50-80% korting had. Chocolonely lettertjes goed tot eind dit jaar voor 0,50 cent per stuk voor 180g is niet verkeerdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben sinds kort fan van Foodello. Beter aanbod dan TGTG, met vergelijkbare prijzen.
Voor supermarkten weet ik het niet, maar bij bakkers als Ammerlaan of van Maanen zijn de middagpakketten altijd van dezelfde dag. Ook de eierkoeken en krentenbollen etc.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broodpakket van Dirk van de Broek a ¤3.49
Tevreden? Jawel! Moest wel erg lang wachten want ondanks dat ik tien minuten voor de deadline kwam aankakken behoorlijk lang wachten tot men een pakket voor mij had samengesteld.
Denk dat het gewoon brood van vandaag is.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:08 schreef junkiesietze het volgende:
Vanmiddag Flink verrassings pakket, en een Hema Pasenpakket ophalen
Die van de hema vind ik karig. Kost dat normaal 15 euro?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hema, 5 euro paaspakket.
zakje melk chocolade eitjes
Paas notenmix
spekkies
mok koekjes
Groot cookiedough ei (<--- erg benieuwd naar, nog niet open gemaakt)
[ link | afbeelding ]
Flink Verrassingspakket 5euro
Lasange pakket.
Kipdij spiesjes
Zalm wrap hapjes
3 citroenen en een appel
litertje magere yoghurt
Ja redelijk karig idd alleen zorgt dat cookie dough ei voor de helft van de prijs.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die van de hema vind ik karig. Kost dat normaal 15 euro?
Ahja, dat gaat het hard. Nevermind ;-)quote:Op woensdag 3 april 2024 11:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja redelijk karig idd alleen zorgt dat cookie dough ei voor de helft van de prijs.
https://www.hema.nl/pasen(...)50gram-24262205.html
Ik had gister ook een Flink pakket gehaald,quote:Op zondag 7 april 2024 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Best een aardig pakket van Flink. Alleen de ham heb ik weggegooid helaas. Ik ken niemand hier die ik er blij mee had kunnen maken.
[ afbeelding ]
Stomme vraag misschien, maar wat zit er in een saté-kroket? Alleen maar pindasaus? Of kipsaté?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:47 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Febo 5euro pakket.
Ik had verwacht 5 bamihappen te krijgen![]()
Het waren 2 satekroketten
3 lijkt op bamihap maar er zat vlees in dingen.
Of het kip is weet ik niet, maar er zit een vlezige ragout in met pindasausquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar wat zit er in een saté-kroket? Alleen maar pindasaus? Of kipsaté?
#dtv
Niet slecht gezien je al 1,5 - 2 euro voor een snack betaald?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:47 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Febo 5euro pakket.
Ik had verwacht 5 bamihappen te krijgen![]()
Het waren 2 satekroketten
3 lijkt op bamihap maar er zat vlees in dingen.
3quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:16 schreef anndb het volgende:
[..]
Niet slecht gezien je al 1,5 - 2 euro voor een snack betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |