Okay. Zag dat bedrag niet. Goede deal dan.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze de waarde als ze het gewoon had gekocht.

alles weggegooit.
 alles weggegooit.  

Jeetje, maar waarom bestel je dan een pakket bij de kaasboer? Als je geen kaas, noten, tapenade en abrikozen lust?quote:Op donderdag 4 januari 2024 07:57 schreef junkiesietze het volgende:
Gister 5 euro pakketje opgehaald bij kaasboer.
abrikozen dip
Notenmix
stinkkaasje
bospaddestoelen tappenade
een stuk groene kaas (pesto?)
Sorry maar alles stonk of lust ik nietalles weggegooit.

Had er al een keer eerder besteld, en toen kreeg ik dingen die ik wel lekker vond.quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jeetje, maar waarom bestel je dan een pakket bij de kaasboer? Als je geen kaas, noten, tapenade en abrikozen lust?

fijn dat je het geld terug kreeg en terecht ook.
  fijn dat je het geld terug kreeg en terecht ook.  

Maar...wat dacht je dan dat je kreeg? dat het nog een maand houdbaar zou zijn? je besteld het bij 2G2Gquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:23 schreef bloempjuh het volgende:
Ik had dus een Veggie Delivery box (was best okee) en een Delivery met 16 Campina Oat Milk (minder okee*). Beiden besteld vlak voor jaarwisseling.
*de oatmilk werd bezorgd in een forse doos. Dus die zette ik in mijn voorraadkast, om later te openen. Toen ik 'm twee dagen later open maakte, was ik ineens stikchagrijnig. Een vuilniszak, met daarin 16 pakken havermelk gekwakt (niet opgestapeld of rechtop neergezet.. het was echt een stapel). Allemaal waren ze besmeurd in oude, plakkerige havermelk (waarschijnlijk had er ergens iets gelekt, die onderin de doos/zak hadden echt een dikke lqag smurrie), geen enkel pak kon rechtop staan omdat ze geplet waren en de THT-datum van allemaal staat op 3-1-2024.
Ik drink wel veel havermelk, maar zestien pakken in -1 dag gaat me niet meer lukken.
Ik heb een foto van de stapel ellende naar de klantenservice gestuurd, met klacht (moest in het Engels? Prima..) en heb mijn geld terug gekregen.
Ik heb echt helemaal niks tegen dumpster diven, maar als ik het zou doen zou ik in ieder geval zorgen dat mijn verpakkingen heelhuids thuis zouden komen
https://ibb.co/YcFJ0Bz
 daar is alles tegen de datum aan...toch?
  daar is alles tegen de datum aan...toch?

Ohh niet? dat dacht ikquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die bezorgpakketten zitten helemaal niet perse tegen de datum aan hoor.

Dunkin heeft hier ook behoorlijk gesneden in de mogelijkheden. Voorheen hadden ze twee ochtend- (6 of 12) en twee avondpakketten (idem). Nu is alleen nog het ochtendpakket van 12 over.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
Dunkin donuts 12pack is nu opeens 13,99
Dat was altijd 9,**
inflatie op 2G2G?

Tegen datum, ja. Maar deze waren geplet, besmeurd én nog maar drie dagen houdbaar bij bezorging.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Maar...wat dacht je dan dat je kreeg? dat het nog een maand houdbaar zou zijn? je besteld het bij 2G2Gdaar is alles tegen de datum aan...toch?

Vorig jaar hadden ze ook zoiets, tijdje later ging prijs weer omlaag.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
Dat was altijd 9,**
inflatie op 2G2G?

Iemand ervaring met deze?quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makro heeft weer kerstpakketten. Zag vandaag een hele pallet uitgedeeld worden in Den Bosch.

Nou ja, als je dat normaal ook koopt en tóch ook op de centen let (een soort onwaarschijnlijke combinatie), dan is het wel een aantrekkelijk aanbod.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:27 schreef Vanyel het volgende:
Raakt hier iemand in de verleiding door die DAK koffie voor 40 piek de kilo?
Die normaal 80 kost?
Wat een prijs

Zeker, maar ik vind die combi idd ook wat onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat normaal ook koopt en tóch ook op de centen let (een soort onwaarschijnlijke combinatie), dan is het wel een aantrekkelijk aanbod.

Thanks! Voel ik minder spijt dat t alsnog niet uit kwam er een te halen 🙈quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vorig jaar een kerstpakket gehad, kwaliteit was niet geweldig

Tering, maar dan nog. Geef je het aan de buurvrouw. Een 2g2g box kopen om weg te gooien is wel de ultieme verspillingsact.quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Had er al een keer eerder besteld, en toen kreeg ik dingen die ik wel lekker vond.
Soms zit het mee soms zit het tegen.

Het is wel exact zoals ze vermelden. Je krijgt gewoon waarde X pakketten voor waarde X/3 of X/4 ongeveer, maar het blijft gokwerk en meestal is het gewoon het typische pakket met een zakje nootjes en een prullaria dingetje dat je niet nodig hebt e.d.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vorig jaar een kerstpakket gehad, kwaliteit was niet geweldig

die verwennen me altijd. Als meezit ook dingen als kattenvoer, shampoo, tandpasta e.d. dingen die uit assortiment gaan.
  die verwennen me altijd. Als meezit ook dingen als kattenvoer, shampoo, tandpasta e.d. dingen die uit assortiment gaan.  

Ja het was een beetje extreem.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:06 schreef hilliebillie het volgende:
Wauw, dat zijn vier pakketten of zo.. alsof de andere drie pakketten niet verkocht waren (of dat er meer over bleef dan verwacht..)

Allemachtigquote:Op zondag 7 januari 2024 11:36 schreef Tjalala het volgende:
Gisteren bij de bakker voor ¤ 5,- weer een super pakket gehad,
4 halve broden
1 heel brood
2 zakken bruine bollen
1 zak mais bollen
1 zak krenten bollen
1 zak muesli bollen
1 zak witte bollen
2 sauzenbroodjes
2 sate broodjes
2 pizza broodjes
3 appelflappen
6 croissants (diverse soorten)
3 brownies ofzo
1 appelmeisje
1 roomrol
2 deense krakelingen
1 slagroomschnit
1 kersenvlaai
Als ik niks vergeten ben
 Wat een boel eten! Voor vijf euro!
 Wat een boel eten! Voor vijf euro!

Even reply. Prijs is nog wel hoger dan vorig jaar, maar inmiddels gezakt naar 11,95. Liep denk ik niet genoeg.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
Dat was altijd 9,**
inflatie op 2G2G?

Vandaag zou er wederom een Feestdagen pakket zijn.. Ik bestellen.. niet gecancelled deze keer, maar kom ik in de winkel hebben ze geen feestdagenpakket.. Kon wel een gewoon verrassingspakket krijgen ..quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:04 schreef chufi het volgende:
Ik had vandaag een Feestdagen verrassings pakket besteld.. was wel benieuwd , maar tis gecancelled ...

Had ik vorig jaar ook bij Vomar. Sowieso lijkt het me dat er heel weinig feestdagenspul nog over isquote:Op zondag 14 januari 2024 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag zou er wederom een Feestdagen pakket zijn.. Ik bestellen.. niet gecancelled deze keer, maar kom ik in de winkel hebben ze geen feestdagenpakket.. Kon wel een gewoon verrassingspakket krijgen ..
[ afbeelding ]

Over de hoeveelheid hoor je me niet klagen ...quote:Op zondag 14 januari 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar ook bij Vomar. Sowieso lijkt het me dat er heel weinig feestdagenspul nog over is

Paar keer gekocht. Zij kopen restpartijen in die voor de horeca bestemd zijn. Het zijn vaak grotere partijen van kwalitatief prima producten. Zorg vooral dat je niet iets koopt wat je achteraf niet nodig hebt en je hebt een goede aankoop.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:20 schreef Felixa het volgende:
Tijdens het googelen kwam ik deze tegen.
Iemand hier ervaring mee?
Prijzen zijn prima, alleen moet je wel ruimte hebben in je vriezer.
https://megafoodstunter.nl/tegen-voedselverspilling/

Dit heeft de AH al hoor. Niet in alle winkels, maar wel waar ik kom. Dan heb je bijv 's middags 25% korting op een bijna-op-de-datum salade en 's avonds 35% op diezelfde salade,quote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef Felixa het volgende:
Ik ben nu in Engeland en daar hebben ze nu bij heel veel locaties dynamische prijzen. De prijs kan daardoor dus dalen in de loop van de dag. Benieuwd of dat ook hier gaat komen.

Bij een AH hier in de buurt is het volgens mij 25% - 50% - 70%quote:Op zondag 4 februari 2024 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit heeft de AH al hoor. Niet in alle winkels, maar wel waar ik kom. Dan heb je bijv 's middags 25% korting op een bijna-op-de-datum salade en 's avonds 35% op diezelfde salade,

Ja, maar niet bij TGTG; daar zie ik het nu in de app staan.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit heeft de AH al hoor. Niet in alle winkels, maar wel waar ik kom. Dan heb je bijv 's middags 25% korting op een bijna-op-de-datum salade en 's avonds 35% op diezelfde salade,

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |