Heten veggiebox, hebben een fruitbox en een veggiebox en zijn hier in de omgeving op tig plekken af te halen op parkeerplaatsen van sporthallen enzo.quote:
Leuk concept zeg. Zit hier helaas niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heten veggiebox, hebben een fruitbox en een veggiebox en zijn hier in de omgeving op tig plekken af te halen op parkeerplaatsen van sporthallen enzo.
Komt van deze: https://veggiebox.nl/
Ik deed het via tgtg, misschien is dat het verschil.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel vraagje! Ik zie bij locaties veel meer locaties staan dan ik kan kiezen als ik wil gaan bestellen. Die in jouw woonplaats zie ik bv wel bij locaties maar kan ik niet kiezen voor bestellen. Had jij een bepaald minimum bedrag oid voordat je die kon kiezen? Hoe heb jij dat gedaan? De locatie vlak bij mij kan alleen volgende week op een tijdstip dat ik precies echt niet kan en anders pas twee weken later weer, dus wilde even kijken of er andere locaties enigszins in de buurt zitten die wel op handig moment zijn.
Dat zal het zijn idd! Wel apart, op hun eigen site is het goedkoper dan op tgtg.quote:Op zondag 5 mei 2024 05:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik deed het via tgtg, misschien is dat het verschil.
Ja, dat had ik idd al wel gevonden.quote:Op zondag 5 mei 2024 08:04 schreef Felixa het volgende:
Ze komen altijd om de paar weken naar een bepaalde locatie. Het zijn ook geen winkels maar ze gaan ergens op een parkeerplaats staan met een busje en laden dan alles uit.
Waarom valt het tegen? Een euro per product voor redelijk luxe producten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:28 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hema 5euro
stroopwafels
brie
osseworst + osseworst plakjes
filet americain speciaal
waar zeg ik dat het tegenvalt?quote:Op zondag 12 mei 2024 07:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Waarom valt het tegen? Een euro per product voor redelijk luxe producten.
Dat viel mij gisteren ook voor het eerst op bij een bakker die (vandaag) op de markt staat. Op dat moment was de prijs 50% korting en inmiddels is het pakket ook uitverkocht. Weet niet of er ook een bodemprijs is (denkt dat die misschien 66% korting is zoals bij gewone tgtg)..begrijpelijk vanuit de bedrijven, ze willen zo veel mogelijk voor een goede prijs verkopen, maar niet zo goed voor de klanten, want je kunt niet zelf kiezen wat je krijgt, tenzij je het vaker haalt en weet wat je ongeveer kunt verwachten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:19 schreef H_T het volgende:
Ik zie nu voor het eerst een dynamische prijs in de app staan, in dit geval bij een bakker in de buurt. Volgens de uitleg betekent dat dat de prijs nog verder kan dalen in de loop van de dag
Het uitmelken van de klant is begonnen, iemand op het hoofdkantoor van TGTG zei tijdens een vergadering, hey weet je hoe we snel NOGMEER geld kunnen verdienen? laten we een dynamische prijs instellen, zodat mensen die er vroeg bij zijn gewoon de helft meer betalen, geweldig idee.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:46 schreef tcr het volgende:
Ah een van mijn favorieten heeft nu ook dynamische prijs. Gelijk 50% duurder. Normaal binnen 10 minuten uitverkocht, nu nog steeds 5 paketten. Maar opzich nog steeds goede deal.
Het uitmelken is niet alleen door TGTG, maar ook door bedrijven die eraan meedoen. Ik heb gemerkt dat de pakketten een stuk kleiner zijn geworden bij enkele plekken waar ik vaak haal. Waar voorheen slechts paar pakketten beschikbaar zijn, zijn er nu meestal +5 pakketten beschikbaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Het uitmelken van de klant is begonnen, iemand op het hoofdkantoor van TGTG zei tijdens een vergadering, hey weet je hoe we snel NOGMEER geld kunnen verdienen? laten we een dynamische prijs instellen, zodat mensen die er vroeg bij zijn gewoon de helft meer betalen, geweldig idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |