SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Taglianoquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag met darters.
(ik ben namelijk RAYBARGOD)
Wegzakgenot vroegnaarbedgenotquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2024 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2023 t/m 23-12-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 787 Szura
02 767 Bezsen
03 721 Dr_Flash
Goddank doet Meijer dan de sessie met 'Goowwtooww' niet nog een keerquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Niels de Ruiter en Marco Meijer, ach
Eind volgend jaar pasquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:34 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Beaton stopt ermee? Wat een kutkerst
Elke pijl voelde goed, ze gingen er alleen niet in! Ik heb zin in 2024!quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Djurmeen die heel stoer poogt te doen bij die 170 maar hij kijkt als een konijn in de koplampen.
Zal wel stukje mediatraining zijn na dat debacle van vorig jaarquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Elke pijl voelde goed, ze gingen er alleen niet in! Ik heb zin in 2024!
Zo geforceerd out-of-character voor mokerdomme Djurmeen
https://www.designmeubels(...)eco-leer-cognac.htmlquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Design Meubels Wolvega heeft vast een mooie stoel voor @:wimderon en zijn touw
Dacht dat die gek van socisjoal media af was? Dus niet.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:44 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
TONZON HAMEREN DRANKA DLM FEBO TOTO wensen Raybar een gezond 2024.
Ja hij gooit er competitie, slimmen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:43 schreef RensAjacied het volgende:
Kijken naar onze lokale held Richard Veenstra. Enorm sympathieke gast die nog regelmatig hier in de kroeg gooit.
Radiatorfoliegenot allenquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:44 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
TONZON HAMEREN DRANKA DLM FEBO TOTO wensen Raybar een gezond 2024.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prostaat wordt keihard gemolken zo vroeg op middag
Kim is op het podium alleen zo'n lulquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Kim trouwens (vooral buiten het podium) veel sympathieker dan de meesten hier. Laatst in de dubbelpodcast ook wel weer erg leuk.
Ja, eens.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Kim trouwens (vooral buiten het podium) veel sympathieker dan de meesten hier. Laatst in de dubbelpodcast ook wel weer erg leuk.
Maar lokal hiero Ries mag wel winnen.
Wat ziet Coos er hip uit.quote:
Tja, er is ook een optie om voor een euro of 100 alles te hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hey probleem is dat als je hetzelfde wil kijken de kosten veel hoger zijn geworden.
Installeer Gyazoquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe maak je screenshots? Ik krijg dan zwart beeld
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe maak je screenshots? Ik krijg dan zwart beeld
Erg mooiquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
In die podcast hadden ze het al over belgische clashes etc maar alle Belgjes zijn voor de kerst thuis op deze manier.
En maar beter ook. Weg met die windhypes.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
In die podcast hadden ze het al over belgische clashes etc maar alle Belgjes zijn voor de kerst thuis op deze manier.
Op basis waarvan is me ook een raadsel. Geen enkele Belg is echt in vorm naar dit WK gekomenquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Veenstra, Hempel, Tricole, van je buren moet je het hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Collega-profdarter Brian Raman fileert de vier WK-Belgen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop het, weg met die onsympathieke lul.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huybrechts al n paar jaar op de glijbaan naar beneden. Zou dit de definitieve slag?
Riolering verstopt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:10 schreef BB-King het volgende:
Callan Rydz zijn haar zit weer geweldig.
Kost elke dag een potje wax en een busje haarlak maar dan heb je ook wat.
Oh man echt gadverdammequote:
Alles fout voorspeldquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Collega-profdarter Brian Raman fileert de vier WK-Belgen.
Dimitri Van den Bergh (PDC-15): doorbreekt hij de Van Gerwen-vloek?
"Hempel gooide op dat WK de wedstrijd van zijn leven tegen Dimitri, die zelf niet veel fout deed. Maar die vorm heeft Hempel nu niet, Dimitri moet die partij dus gewoon winnen", zegt Raman. "Zijn derde ronde tegen subtopper Stephen Bunting (PDC-18) wordt wel meteen andere koek. Die is bezig aan een topseizoen."
Als Van den Bergh ook die horde neemt, wacht in de achtste finale normaal gezien zijn nemesis Michael van Gerwen. "Als Dimitri mentaal de déclic maakt en weer zijn niveau haalt van pakweg twee ā drie jaar geleden, dan heeft hij gewoon een goede kans tegen Van Gerwen. Ook al lijkt die nu onklopbaar."
OUT
Kim Huybrechts (PDC-31): stunten richting een nieuwe clash der Belgen?
"Meteen een moeilijke loting", weet Raman. "Robb heeft het recent nog uitstekend gedaan op de Modus Super Series en Veenstra heeft tonnen ervaring."
Als Huybrechts weet door te stoten wacht ook voor hem een confrontatie met... Michael van Gerwen. "Huybrechts heeft twee jaar geleden bijna gestunt tegen Gerwyn Price en wipte vorig jaar Peter Wright. Je weet maar nooit."
Mike De Decker (PDC-37): het jaar van de doorbraak
Zijn eerste ronde tegen de Duitser Dragutin Horvat is een must win. Als hij daar zou struikelen, kan je spreken van een teleurstelling. Hij is zelf zijn grootste vijand in die partij. In de tweede ronde wacht de Let Madars Razma, het laagste reekshoofd. Beter kon hij dus niet treffen."
OUT
Mario Vandenbogaerde (PDC-67): mikken op ronde 2
In de eerste ronde treft Vandenbogaerde vanavond met de Franse debutant Thibaut Tricole een haalbare kaart. "Ik zie Mario niet meteen in de problemen komen tegen Tricole, wiens niveau gewoon lager ligt. Mario is bovendien de kalmte zelve en zal niet snel onder de indruk zijn van de omstandigheden."
OUT
Geen herhalingsgevaar.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Huybrechts wordt als een amateur weggezet
Toen was gister de 1e wedstrijd klaar.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Om 16:00 is de sessie al klaar
quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mensen zonder naakte werparm neem ik niet serieus. Ik kijk ook naar jou Mickey Mansell.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:09 schreef monkyyy het volgende:
Nog geen leg gewonnen door de Belg. Ja lap zeg
quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:16 schreef monkyyy het volgende:
De Hollandse übermensch toont zijn superioriteit
0-9 is al helemaal insane. Zo even het archief in om te kijken wie er voor het laatst als seed zo te grazen is genomen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zei het je van te voren al
(Dit had ik ook niet zien aankomen)
Welnee, ook die kikvors van het bord vegenquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:16 schreef BB-King het volgende:
Sterk gespeeld van Veenstra.![]()
Alleen verdomd jammer dat hij nu tegen MvG moet.
Ik ren er even heen om te zien wie ik ook al weer hadquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dit is wel slecht nieuws voor mijn Pick'm.
Ook Huybrechts lolquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Aiiiiiiiii.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook Huybrechts lol
Pijnlijk
3-0 voor Pikachu en brugwacht voor de naasten van Ritsquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een seed weg, en nu Pikachu tegen Rits. Het gaat snel dit WK.
HGahahahhahahahhahahhahahahahquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lachen met de Belgjes maar zelf 8/12 ofzo die gesneuveld zijn![]()
Grote faal
Wie zou zijn toupetje erven?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
3-0 voor Pikachu en brugwacht voor de naasten van Rits
quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Grote faal
Kwaad,woedend.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Grote faal
Verstandige jongenquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Veenstra laat zich niet uit de tent lokken door Arjan.
Ga je nog een wafelenbak houden?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Grote faal
Ja dat is gewoon knap van Veenstra.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Chris Dobey 103,09
Michael Smith 100,09
Raymond van Barneveld 99,81
Kevin Doets 99,46
Richard Veenstra 99,46
Gary Anderson 98,29
Michael van Gerwen 98,17
Gerwyn Price 98,01
William O'Connor 97,22
Martin Schindler 96,93
Klein.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:21 schreef Bezsen het volgende:
Is er een kans dat de altijd overschatte Huybrechts de top 32 uit flikkert?
Grote faal
Durrant won welgeteld één leg tegen O'Connor, twee jaar (en één dag) geleden. Jamie Hughes won er twee tegen Adam Hunt in 2021, Cross won er in 2020 juist twee tegen Huybrechts. Webster won er in 2019 één tegen Van der Voort, Cullen won er in hetzelfde jaar één tegen Dolan en Beaton twee tegen Dobey.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
0-9 is al helemaal insane. Zo even het archief in om te kijken wie er voor het laatst als seed zo te grazen is genomen.
Dan moetn wat mannen achter m winnen. Joyce om te beginnen. Verdedigt eerste halfjaar 2024 niet zo gek veel en staat tegen de zomer nog steeds 30e voorlopigquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:21 schreef Bezsen het volgende:
Is er een kans dat de altijd overschatte Huybrechts de top 32 uit flikkert?
Dat zelfs de verneukte Durrant een leg pakte, zegt veel over deze prestatie van Huybrechts.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Durrant won welgeteld één leg tegen O'Connor, twee jaar (en één dag) geleden. Jamie Hughes won er twee tegen Adam Hunt in 2021, Cross won er in 2020 juist twee tegen Huybrechts. Webster won er in 2019 één tegen Van der Voort, Cullen won er in hetzelfde jaar één tegen Dolan en Beaton twee tegen Dobey.
Verder niet gekeken. Overigens alleen naar tweederondepartijen gekeken ook, bedenk ik me nu
Achquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:23 schreef Bezsen het volgende:
Ik meld me af voor de verdere middagsessie.
Ga een legoset bouwen met dochter![]()
Joe, veel plezierquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:23 schreef Bezsen het volgende:
Grote faal
quote:"Hempel gooide op dat WK de wedstrijd van zijn leven tegen Dimitri, die zelf niet veel fout deed. Maar die vorm heeft Hempel nu niet, Dimitri moet die partij dus gewoon winnen",
quote:"Als Dimitri mentaal de déclic maakt en weer zijn niveau haalt van pakweg twee a drie jaar geleden, dan heeft hij gewoon een goede kans tegen Van Gerwen. Ook al lijkt die nu onklopbaar."
quote:''In de tweede ronde wacht voor de Decker de Let Madars Razma, het laagste reekshoofd. Beter kon hij dus niet treffen."
quote:"Ik zie Mario niet meteen in de problemen komen tegen Tricole, wiens niveau gewoon lager ligt. Mario is bovendien de kalmte zelve en zal niet snel onder de indruk zijn van de omstandigheden."
Ach wat leuk.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:23 schreef Bezsen het volgende:
Pietje is al 29.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Pietje vier jaar ouder is dan Rits vind ik wel verrassend
quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Pietreczko en publiek anekdote BINGOOOOquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:26 schreef Doevelaer het volgende:
Voor de honderdste keer dat jankverhaal over Pikachu. Nu weten we 't wel
quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:23 schreef Bezsen het volgende:
Dagjesvolk.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Nober het volgende:
Middagsessies beginnen toch pas om 14:15?
Mooi dat Veenstra door is.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Nober het volgende:
Labiel ben je danquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pietje vindt dat het publiek altijd voor hem moet juichen en zo niet dan wordt hij ziedend.
Misschien komen al die wespen juist uit het nest op zijn hoofd?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wesp komt natuurlijk op al die ranzigheid af.
ACHquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Nober het volgende:
Onbegrijpelijk inderdaad. Zo zien delen van mijn haar eruit als ik net een uur gigantisch tekeer ben gegaan op de hometrainer, maar dan wil ik toch echt heel graag even douchen. Rydz ziet eruit alsof hij net een uur zich de tering heeft gesport, maar dan gelijk het podium op gaatquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan je zulk smerig haar hebben en daar tevreden mee zijn
Genant
Probeer het na de kerst nogeens.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Nober het volgende:
Klinkt als een zoontje.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:23 schreef Bezsen het volgende:
Typische Britquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe Rydz is afgetakeld, is net iets minder pijnlijk dan de Duzza-neergang.
Stukje Swinubquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je een pokébal gooit op het hoofd van Rits vang je een hele harige Pokémon
Wrightquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:30 schreef monkyyy het volgende:
Het haar hebben van Wright de rest van je leven
of
Het haar hebben van Rydz de rest van je leven.
Je moet kiezen.
Pietreczko, omdat Humphries de volgende tegenstander is. Dan wil je dat de kampioen getest wordt, en Pietreczko kan uitstekend darten.quote:
Rydzquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:30 schreef monkyyy het volgende:
of
Je moet kiezen.
Wright, absoluut. Dat kun je wel of niet leuk vinden, het is tenminste verzorgd.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:30 schreef monkyyy het volgende:
of
Je moet kiezen.
Dat is Ryan Searlequote:Op zaterdag 23 december 2023 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk aan Piloswine
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |