2 Zwembadenquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fair. Ik ken je situatie natuurlijk niet helemaal, dus als het omleiden van water geen optie is, zit je idd met een klein zwembad.
Ja, en vergeet het ondergelopen toilet niet: 3!quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
2 Zwembaden
Ze hadden al een binnenzwembad
Damn zoveel pechquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en vergeet het ondergelopen toilet niet: 3!
En als mijn vriend zijn lekke auto hier neer zet 4
Daar waren we wel even bang voor toen de stoppen eruit vlogen. Gelukkig konden we snel via andere stoppen de benodigde zaken regelen. Wel overal snoeren nu, maar we missen eigenlijk alleen de afzuigkap.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:31 schreef Seven. het volgende:
Het kerstdiner is in ieder geval niet in het water gevallen![]()
Dat minderen is fijn, de rest niet. Nogmaals sterkte!quote:Op woensdag 27 december 2023 09:23 schreef Troel het volgende:
Het stroompje uit de muur is echt aan het minderen. Wel zinn er inmiddels tal van andere plekken waar het alsnog uit de muur komt, ook in de andere kamer is het nu een kwestie van tijd.
Ik ben ook aan het hozen. Gedeelde smart (hoewel het bij mij minder erg is dan bij jou en ik ben er inmiddels erg aan gewend).quote:Op woensdag 27 december 2023 09:23 schreef Troel het volgende:
Het stroompje uit de muur is echt aan het minderen. Wel zinn er inmiddels tal van andere plekken waar het alsnog uit de muur komt, ook in de andere kamer is het nu een kwestie van tijd.
quote:Op woensdag 27 december 2023 09:23 schreef Troel het volgende:
Pfff..quote:Op woensdag 27 december 2023 09:23 schreef Troel het volgende:
De stop is eruit, dus het zou toch veilig moeten zijn? Het is gewoon een vaag huis dat bepaalde dingen op bepaalde stoppen zitten. Daar gaat een verzekeraar weinig aan veranderen denk ik?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:45 schreef Molo het volgende:
Zou lekker via de verzekering iemand eerder vragen, je kunt toch niet 2 weken deels zonder elektra en in onveilige situatie zitten
Als je echt zonder kunt, sure. Zorg wel dat je kinderen ook echt geen gekke dingen gaan doen. Stoppen zijn niet voor niets doorgeslagen daarquote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
De stop is eruit, dus het zou toch veilig moeten zijn? Het is gewoon een vaag huis dat bepaalde dingen op bepaalde stoppen zitten. Daar gaat een verzekeraar weinig aan veranderen denk ik?
De kinderen zijn oud genoeg om te weten dat het beneden nu gewoon verboden terrein is. Er is ook niets meer beneden, al hun spullen zijn daar weg en zijn elders ondergebracht. Het enige wat ik zelf echt ruk vind, is de afzuigkap en de verlichting in de ene helft van de keuken (maar hey, de andere helft doet het nog wel!). Dat is te overzien zeg maar. Alle andere apparatuur doet het nog, of heeft nieuwe peut gekregen vanuit een andere stop.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je echt zonder kunt, sure. Zorg wel dat je kinderen ook echt geen gekke dingen gaan doen. Stoppen zijn niet voor niets doorgeslagen daar
Je zou zelf of iemand met een klein beetje kennis de centraaldoos in het plafond kunnen laten openen. Even meten maar de stroom (spanning) is er toch al vanaf.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
De stop is eruit, dus het zou toch veilig moeten zijn? Het is gewoon een vaag huis dat bepaalde dingen op bepaalde stoppen zitten. Daar gaat een verzekeraar weinig aan veranderen denk ik?
Als ze in 1980 inderdaad zo netjes alles aangelegd hebben, zou dat moeten kunnen werken. Maar niemand bij ons thuis heeft daar verstand van en daarom schakelen we graag een professional inquote:Op woensdag 27 december 2023 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zou zelf of iemand met een klein beetje kennis de centraaldoos in het plafond kunnen laten openen. Even meten maar de stroom (spanning) is er toch al vanaf.
Dan kapje eraf en dan alle doppen eraf halen en de draden uit elkaar halen, en beetje van elkaar af halen.
Nu zet je de stop (groep) weer in, niemand eraan zitten natuurlijk. En meet met een spanningszoeker de bruine draad die nu als enige spanning heeft (voorzichtig)
Nu de groep weer UIT. En dan op die bruine en bijhorende blauwe een steekdop zetten.
Voila je hebt nu veilig de kamer afgekoppeld van de groepenkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |