Ik heb wel meteen minder honger nuquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
|Wow, ik vroeg het aan een AI...
[ afbeelding ]
Vreemd, is wel de toekomst.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:19 schreef pullup het volgende:
Je weet het goed te brengen
[..]
[..]
Ik heb wel meteen minder honger nu
He, ik zag net een filmpje op youtube.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel meteen minder honger nu
Klinkt nu al of het een andere sport is die je wil introducerenquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ik zag net een filmpje op youtube.
Zat wel iets in dat het roeien een stuk spannender kan maken. Is dat nodig denk je?
Nee, alles blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt nu al of het een andere sport is die je wil introduceren
Een waterval?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ik zag net een filmpje op youtube.
Zat wel iets in dat het roeien een stuk spannender kan maken. Is dat nodig denk je?
Paar krokodillen in de baanquote:
quote:
Doe het filmpje eens ?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, alles blijft hetzelfde.
Alleen moeten ze een blinddoek om
Dit ging over hardlopen, maar denk echt dat het bij het roeien leuker isquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe het filmpje eens ?![]()
Ga ik eens kijken of ik daar dan een clubcompetitie van kan maken
Neh die komen nooit aan danquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ging over hardlopen, maar denk echt dat het bij het roeien leuker is
Echt winnaars komen altijd aanquote:
Dat zijn wel moordenaarsquote:
Maar ze breken wel het record nuquote:
Door er recht op af te gaan?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ze breken wel het record nu
Voor enige richting moet je bij pullup wezen hè, die stuurt ze aanquote:
Je hebt ook nog even he, t is nog geen oudjaar.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:48 schreef Shii het volgende:
Ik heb nog geen oliebol gehad dit jaar. Morgen even halen.
Ja dat is wel zo, maar die kramen staan er al vanaf november ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog even he, t is nog geen oudjaar.
Staat er hier 1 het hele jaar door.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar die kramen staan er al vanaf november ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |