Ik wel, maar deze is wel een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kon geen wormvormige vinden
Om nom nom ....quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, maar deze is wel een beetje overdreven
[ afbeelding ]
Die mag er inderdaad nog rijkelijk overheen gegooid worden.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
Om nom nom ....![]()
ik mis nog de poedersuiker
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
|Wow, ik vroeg het aan een AI...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven... maar zien er heerlijk uit... ik hoor ze al kraken!quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, maar deze is wel een beetje overdreven
[ afbeelding ]
dit zijn wel next level "olie"-bollenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kreeg vier antwoorden ... maar zie de qualiteit.. bizare techniek
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
dit zijn wel next level "olie"-bollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik het weten?
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat is een vraag die alleen jij kan beantwoordenquote:
Ik pas vriendelijkquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een vraag die alleen jij kan beantwoorden
Ik heb wel meteen minder honger nuquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd, is wel de toekomst.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:19 schreef pullup het volgende:
Je weet het goed te brengen
[..]
[..]
Ik heb wel meteen minder honger nu
He, ik zag net een filmpje op youtube.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel meteen minder honger nu
Klinkt nu al of het een andere sport is die je wil introducerenquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ik zag net een filmpje op youtube.
Zat wel iets in dat het roeien een stuk spannender kan maken. Is dat nodig denk je?
Nee, alles blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt nu al of het een andere sport is die je wil introduceren
Een waterval?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ik zag net een filmpje op youtube.
Zat wel iets in dat het roeien een stuk spannender kan maken. Is dat nodig denk je?
Paar krokodillen in de baanquote:
Doe het filmpje eens ?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, alles blijft hetzelfde.
Alleen moeten ze een blinddoek om
Dit ging over hardlopen, maar denk echt dat het bij het roeien leuker isquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe het filmpje eens ?![]()
Ga ik eens kijken of ik daar dan een clubcompetitie van kan maken
Neh die komen nooit aan danquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ging over hardlopen, maar denk echt dat het bij het roeien leuker is
Door er recht op af te gaan?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ze breken wel het record nu
Voor enige richting moet je bij pullup wezen hè, die stuurt ze aanquote:
Je hebt ook nog even he, t is nog geen oudjaar.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:48 schreef Shii het volgende:
Ik heb nog geen oliebol gehad dit jaar. Morgen even halen.
Ja dat is wel zo, maar die kramen staan er al vanaf november ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog even he, t is nog geen oudjaar.
Staat er hier 1 het hele jaar door.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar die kramen staan er al vanaf november ofzo.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat er hier 1 het hele jaar door.
En dat heb ik dus ook gedaanquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:53 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Dus in de zomer kun je ook een oliebol eten?
Is dat die gast uit Utopia ? beetje kale kleine oosters manquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat er hier 1 het hele jaar door.
Alleen vrouwen gezien daar, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die gast uit Utopia ? beetje kale kleine oosters man
Twas wel een uitbuiter .... kom echt niet op zn naamquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen vrouwen gezien daar, dus denk het niet.
Och ermquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe jongere vrouw en 20 jaar jonger .. hij gaat er weer voor
Saturdaynight , maar waar is Hermanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn jullie rare plaatjes aan het makenquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu roeien ze wel... die Dames![]()
[ afbeelding ]
Hakimquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Twas wel een uitbuiter .... kom echt niet op zn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |