quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Papa en mama zeggen wel een man zoeken uit een goed gezinquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Is vast wel een meisje die ook nog thuis woont
Oh zo,quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef RipCity het volgende: [..] Neem aan dat ze geen brief heeft gestuurt? Hij zei dat ze een berichtje had geschreven. Maar idd kan via allerlei manieren tegenwoordig.
Maar splitten was voor losers zei je. Kun je een map maken met de regels?quote:
Nix mis mee, prima figuur.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
Misschien eens zelf wat gaan rennen in plaats van het paard alles te laten doen, met je dikke reet
Tikje goedkoop voor een eerste datequote:
Ze nam wraak door het thuiswonen en geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar splitten was voor losers zei je. Kun je een map maken met de regels?
Sodeju zegquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
Misschien eens zelf wat gaan rennen in plaats van het paard alles te laten doen, met je dikke reet
Oh ja maandag zeker geen uitzending op boxing day eerste kerstdagquote:
ik denk dat hij beter bij een jongere vrouw past, zeker nu ik weet dat hij nog thuis woont en geen rijbewijs heeftquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mocht je toch nog Robbie daten, veel succes en plezier
Die meet was geen meet, maar eten in het restaurant zelf. Onze succes storyquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:48 schreef RipCity het volgende:
Jullie kunnen 'm uitnodigen voor de meet: https://3fm.veilet.com/item/13489/victor-abeln-op-je-vrijmibo
Zeker! De kerst editiequote:
Die Wilco komt uit mijn woonplaats hahahahahquote:Op maandag 25 december 2023 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Deze jongen is niet helemaal 100% denk ik
vetrol in z'n nek (lol)quote:Op maandag 25 december 2023 19:49 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die Wilco komt uit mijn woonplaats hahahahah
Hahahhahaha erg hèquote:Op maandag 25 december 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
die vetrol op z'n achterhoofd kan ik niet meer ontzien
quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Gister deed iedereen ook alsof ze iets beters te doen hadden
Naaaaizquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Gister deed iedereen ook alsof ze iets beters te doen hadden
Leuke kerst gehad?quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Was vergeten dat het voor de tv natuurlijk gewoon dinsdag is.
Ja rustig aan, bij mijn ouders geweest, was gezellig. Tweede kerstdag gewoon pizza in de oven gegooid.quote:
Khad juist t andersom, op eerste kerstdag rustig maar op 2e 2x visitequote:Op woensdag 27 december 2023 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja rustig aan, bij mijn ouders geweest, was gezellig. Tweede kerstdag gewoon pizza in de oven gegooid.
wel leuk stelquote:Op woensdag 27 december 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Blijkbaar niet. Allemaal op wintersport zeker.
Ja viel mij ook wel op jaquote:Op woensdag 27 december 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Goede buik onder het shirt uit. Op het eerste gezicht een prima match
Ja ergens wel begrijpelijk omdat het gruwelijk ver weg is voor bijna heel Nederlandquote:Op woensdag 27 december 2023 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Das volgens mij een must voor Limbabwianen
Ja denk ook wel cultuur. Groningen is ook ver maar heeft dat niet zo.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja ergens wel begrijpelijk omdat het gruwelijk ver weg is voor bijna heel Nederland
BRABANTED zeiken er ook altijd over![]()
Groningen is gruwelijk saaiquote:Op woensdag 27 december 2023 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja denk ook wel cultuur. Groningen is ook ver maar heeft dat niet zo.
Als een soort van vluchteling/illegaalquote:Op woensdag 27 december 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
Dat kan je beter doen als je geen relatie hebt, bij mensen in het buitenland inwonen
Tja scheelt wellicht ook wel, misschien dat je je helemaal kan inburgeren in zo'n klein dorpjequote:
Daarom FD?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Oh valt op mannen en vrouwen, laat maar.
Zit ook nooit een normaal persoon tussen hier
Lekker het ijs brekenquote:Op woensdag 27 december 2023 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom meteen over exen beginnen
Neukt allesquote:Op woensdag 27 december 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
val gelijk in de boter met moeilijke eter lesbo
Bomenfluisteraarquote:Op woensdag 27 december 2023 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Die tuinman is niet zo'n prater
Mijn date wel, die moest ook zogenaamd naar de wc.quote:
De Kutquote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mijn date wel, die moest ook zogenaamd naar de wc.
Is het al gelukt om verder te daten?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mijn date wel, die moest ook zogenaamd naar de wc.
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap om wel waarom ze gematched zijn en heeft niks met humor oid te maken.
LIMBABWUH is heel ver wegquote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
Godelieve, nog nooit van die naam gehoord.
zijn ze allemaal geloof ik vanavond, die van mij was dat ook.quote:
Voorjaar 2024 was het toch?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zijn ze allemaal geloof ik vanavond, die van mij was dat ook.
Date je nog?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zijn ze allemaal geloof ik vanavond, die van mij was dat ook.
@MizzezAmy wat vind jij daarvanquote:
We gaan het meemakenquote:
Goede vraag, moet eerlijk bekennen dat ik niks aan de haak ben alhoewel ik nu op datingssite sta. voor mij is het ook een stuk lastiger, maar ook dat komt voorbij in de firstdates van mij in februari.quote:
30 euro pp, drank is on the house.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef DKUp het volgende:
Hij neemt hem tot zijn hand.
Wat was de prijs ook alweer @:cherrycoke?
Nou die 60 euro komen we ook wel overheenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
30 euro pp, drank is on the house.
Ik heb deze week nog geen aflevering gezienquote:Op woensdag 27 december 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
@:MizzezAmy wat vind jij daarvan
Limburg en Friesland/Groningen zijn belachelijk ver jaquote:Op donderdag 28 december 2023 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog geen aflevering gezien
Straks van Noord-Holland weer naar Limburg rijden en ik moet toegeven, dat is inderdaad wel een eindje, dus Noord-Holland is erg ver weg!
Geen sportquote:Op donderdag 28 december 2023 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag NK scheve schaats rijden op NPO3
Die mestlucht uit je kleren krijgen is het ergste.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog geen aflevering gezien
Straks van Noord-Holland weer naar Limburg rijden en ik moet toegeven, dat is inderdaad wel een eindje, dus Noord-Holland is erg ver weg!
Oude setting in ieder geval en dat oude groene pak.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit oud? Haar afro is een stuk kleiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou haar niet meer doen trouwens
Darts kan me niet zo boeien maar fijn dat jullie er van genieten.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Coco het volgende:
[..]
We gaan alvast de snacks uitkiezen voor het darts.
Ah, was even weer afgehaakt. Zag wel geen succes. Je zou denken dat als ze dan toch herhalingen uitzenden, ze wel de succesverhalen zouden uitzendenquote:
Gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks gemist dus. Had bezoek vandaag, ze vonden het nodig om mijn verjaardag te vieren.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks gemist dus. Had bezoek vandaag, ze vonden het nodig om mijn verjaardag te vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |