SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Leuk, hopelijk zit het weer mee...quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb net tickets besteld voor een kerstwandeling op 2e Kerstdag in het arboretum in Doorn https://www.bomenmuseum.nl/
Echt zin in om een leuk doel te hebben voor 2e Kerstdag. Vaak wordt dat zo'n hangdag anders voor mij.
Buienradar is nu nog optimistisch over dinsdag. Spreekt zelfs over zon.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk zit het weer mee...
Ook wel lekker, miezer op kerstdagen is niks...quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Buienradar is nu nog optimistisch over dinsdag. Spreekt zelfs over zon.
Nou, inderdaad. Ben het natgeregend worden ook wel een beetje zat eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook wel lekker, miezer op kerstdagen is niks...
Jij ook, doe rustig aan...quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:35 schreef livelink het volgende:
Dat was een fijn uurtje, MadMaster! Dank je wel en alvast een heel fijn lang weekend gewenst!
Goed bezig al zo vroeg op de ochtend.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Koelkast is schoon, bestelling van de slager wordt nu gehaald. En de lampenkappen zijn schoon![]()
![]()
Zat me er al tijden aan te ergeren dat ik die niet goed schoon kreeg, maar dacht dat het heel ingewikkeld zou zijn om ze er af te krijgen. Bleek dus alleen een kwestie te zijn van lamp eruit draaien
Ja, ik maak vandaag alles schoon en ruim op en dan komt mijn dochter morgen thuis en die gaat het huis in kerstfeer brengen. Ze heeft ons geboden dan het huis uit te zijn, want ze wil dat in alle rust alleen doenquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig al zo vroeg op de ochtend.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik maak vandaag alles schoon en ruim op en dan komt mijn dochter morgen thuis en die gaat het huis in kerstfeer brengen. Ze heeft ons geboden dan het huis uit te zijn, want ze wil dat in alle rust alleen doen![]()
Daar heb ik geen problemen mee natuurlijk
Een wandeling maken of met mijn man nog naar een last minute kerstmarkt of zo. Of nog even naar mijn ouders, waar altijd wel wat te doen is. Woensdag ging mijn man er heen om boodschappen te doen en toen hij thuis kwam had hij ook een fiets gerepareerd, twee sloten gesmeerd en een deur rechtgehangen. En gisteren belden ze ons omdat het hen niet lukte om de toner van de printer te vervangen. Dus daar moeten we ook nog voor langs binnenkort.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En wat ga je in de tussentijd doen?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Een wandeling maken of met mijn man nog naar een last minute kerstmarkt of zo. Of nog even naar mijn ouders, waar altijd wel wat te doen is. Woensdag ging mijn man er heen om boodschappen te doen en toen hij thuis kwam had hij ook een fiets gerepareerd, twee sloten gesmeerd en een deur rechtgehangen. En gisteren belden ze ons omdat het hen niet lukte om de toner van de printer te vervangen. Dus daar moeten we ook nog voor langs binnenkort.
Jullie ook gezellige feestdagen gewenst, Mad, groetjes aan mw MM en knuffels voor Morris en Elwood.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Mede namens Elwood, Morris en mw. MM:
[ afbeelding ]
Als je nu pas wakker bent, zou dat toch wel moeten.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:49 schreef CindieY het volgende:
Ik hoop dat ik lang genoeg heb uitgeslapen vandaag om het feestje van de buren uit te zitten
Ik zet hem wel aan, maar ga weer aan de poets, dus zal niet reageren.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:54 schreef MadMaster het volgende:
En terwijl mw. MM zich bezig houdt met kerstperikelen, ga ik zo de stream vullen...
Neuh, ik geloof dat het half 9 wasquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je nu pas wakker bent, zou dat toch wel moeten.
Dan moet het nog lukken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof dat het half 9 was
Morris = links, Elwood = rechts...quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een mooie katten zijn dat zeg.
Vreten op aarde!quote:Ik ben benieuwd of wij weer fit zijn met kerst, Symph is al een paar dagen snipverkouden en ik kan nog niet veel bewegen en ben aan het bijkomen van migraine. Net wel boodschappen gehaald, dus we hoeven geen honger te lijden de komende dagen
We gaan net het kerstgedeelte in...quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag,
Luister nog een gedeelte mee
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan net het kerstgedeelte in...
Wat er moest gebeuren wel.quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:10 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht dat het een goed idee zou zijn om in m'n eentje een nieuw tv-meubel in elkaar te zetten. Vraag me niet hoe, maar hij staat
Ikea?quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:10 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht dat het een goed idee zou zijn om in m'n eentje een nieuw tv-meubel in elkaar te zetten. Vraag me niet hoe, maar hij staat
Goed bezig. Nu willen we wel een foto natuurlijk als bewijs.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:10 schreef CindieY het volgende:
Wellicht morgen, moet eerst nog opruimenquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig. Nu willen we wel een foto natuurlijk als bewijs.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:02 schreef livelink het volgende:
Ze slaat over van emotie. Whitney met I wanna dance with somebody
Nee, ze is waarschijnlijk gewoon dronken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zou het van emotie zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ze is waarschijnlijk gewoon dronken.
Welkom CindieY.quote:
Goedenavond CindieY. Kun je de muziek wel horen?quote:
Dezelfde krullen zullen we maar zeggen.quote:
Niet bepaaldquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom CindieY.
De katjes in kattenzwijm?
Ik geloof dat mijn muziek harder staat dan die van de buren en zo hard staat ie nietquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond CindieY. Kun je de muziek wel horen?
Ja..... wat dat betreft leken de zangers van toen, allemaal wel op elkaar, volgens mij.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dezelfde krullen zullen we maar zeggen.
Oei.... dus je moet ze nog in de gaten houden ook.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet bepaald
[..]
Ik geloof dat mijn muziek harder staat dan die van de buren en zo hard staat ie niet
Het is vooral geklets en gelach en gejuich wat ik hoor. Voor niks uitgeslapenquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... dus je moet ze nog in de gaten houden ook.
En wel fijn dat je geen last van de buren hebt. Maar dat kan nog wel erger worden.
Meestal gaat de muziek later op de avond wel harder..... als er meer alcohol vloeit.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is vooral geklets en gelach en gejuich wat ik hoor. Voor niks uitgeslapen
Ja, eens.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:11 schreef Melting het volgende:
Dit blijft een fijne plaat, vind ik.
We gaan het belevenquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Meestal gaat de muziek later op de avond wel harder..... als er meer alcohol vloeit.
Het heerst wel momenteel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
Hopelijk zijn @:symphonic en @:doedezemaar niet helemaal gevloerd door ziekte.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
Call me - ik kom niet op de naam van de zangeres. Iets zegt me dat het een Carly is.
Nog niet. Ik zit nog aan de thee. Misschien straks een wijntje.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:15 schreef Melting het volgende:
Ik trek net mijn 2e biertje van de avond open.
Drinken jullie vanavond ook gezellig mee?
Ik vis zo m'n frisje uit de vriezerquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:15 schreef Melting het volgende:
Ik trek net mijn 2e biertje van de avond open.
Drinken jullie vanavond ook gezellig mee?
Ook lekker, met dat weer.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog niet. Ik zit nog aan de thee. Misschien straks een wijntje.
Een frisje?quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vis zo m'n frisje uit de vriezer
Al die Turkse muziek lijkt dus op elkaar.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:17 schreef CindieY het volgende:
Hey, dit klonk als Tarkan met Kiss Kiss, maar dat is het niet
Frisje. Ginger ale is overigens ook een frisje. Ik drink atm niet.quote:
Ik zei dat vanwege de reclame van Royal Club.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Frisje. Ginger ale is overigens ook een frisje. Ik drink atm niet.
Oh, geen idee, ik kijk nauwelijks TVquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei dat vanwege de reclame van Royal Club.
Ik ook niet. Maar die reclame heb ik toch een paar keer gezien.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, geen idee, ik kijk nauwelijks TV
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Milli vanilli girl i’m gonna miss you
Paddington, de beer?quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
We keken Paddington, we komen er zo aan
Ik krijg nu op FB wel spontaan reclame van ze voor mocktails. Misschien eens proberen binnenkortquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar die reclame heb ik toch een paar keer gezien.
Ik heb de boekjes als kind wel gelezen. Schattig beertje.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik krijg nu op FB wel spontaan reclame van ze voor mocktails. Misschien eens proberen binnenkort
Welkom DJ11.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Is dit de Playbackshow of de uitzending van Melting?
Goedenavond
De film was echt superleuk, beetje in de sfeer van Mary Poppins returnsquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de boekjes als kind wel gelezen. Schattig beertje.
Een zeer overvloedige (urb)anus?quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Geen idee hoe lang ik het volhoudt vandaag.
Ik heb last van zeer overvloedige
(Fantastische Vlaams woord, dat wel)
Vervelend zeg. Hoewel mijn ervaring is dat ik me op zich beter voel als het loskomt. Maar vermoeiend is het sowieso.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Zoutwater snuiven helpt het wel los te krijgen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Of een bombastischere versie gezongen door een andere Amerikaanse legende.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Leuk nummer dit. Ze zouden er een synthpopversie met stevige beats en orchestra hits van moeten maken
Ik hou het toch bij Elvis.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt de mooiste versie van dit nummer
Ik ben niet Amerikaans?quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Of een bombastischere versie gezongen door een andere Amerikaanse legende.
Het komt wel los, hij zit zowat met tissues in z’n neusgaten. Vandaag even extra stevige tissues gekochtquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoutwater snuiven helpt het wel los te krijgen.
Dat is al snel.... dacht dat die nog niet zo lang uit de bios was.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh Melting, ik hoef niet lang op een slechte Eddie Murphyfilm te wachten: donderdag komt Coming 2 America op Veronica
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Angie Stone - Wish I Didn't Miss You Anymore
Ik ook lang niet van al zijn nummers. Blue Suede shoes bijvoorbeeld ook niet.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar, maar ik ben niet bepaald fan van Elvis
Typisch 90's muziekje, zeker als je zoals ik op de basisschool zat. Ik vond er ook niks aan trouwensquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:42 schreef Melting het volgende:
Nooit begrepen dat dit een hit is geworden.
Jij was meer van de BSB? Of de Spicegirls?quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Typisch 90's muziekje, zeker als je zoals ik op de basisschool zat. Ik vond er ook niks aan trouwens
Niks aan de hand, vrolijke radio pop-rock.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:42 schreef Melting het volgende:
Nooit begrepen dat dit een hit is geworden.
Spice Girls idd. Zusje was van BSB.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij was meer van de BSB? Of de Spicegirls?
Of wat luisterde je toen je zo oud was?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:49 schreef livelink het volgende:
Zijn we allemaal aan het springen en schreeuwen inmiddels?
Ze doen hiernaast hun bestquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:49 schreef livelink het volgende:
Zijn we allemaal aan het springen en schreeuwen inmiddels?
Je wordt wel emotioneel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit zijn geen tranen van ontroering
Ja. Het is maar goed dat de ouders de hond hebben meegenomen, die zou helemaal lijp worden hiervan. Die heeft al de neiging om overal op aan te slaanquote:
Ik was aan het genieten van het nummer.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:57 schreef Melting het volgende:
Wat een stilte ineens?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:00 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik helemaal niet overigens.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit hele nummer niet, maar het klinkt best goed.
Ik hoor "etudes" in de pianopartij
Ik was wel blij dat je de goede versie draaidequote:Op zaterdag 23 december 2023 21:57 schreef Melting het volgende:
Wat een stilte ineens?![]()
[ afbeelding ]
Welterusten.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat je de goede versie draaide![]()
Ik hoop volgende keer weer gewoon mee te kunnen luisteren…
Ik ga zo ook mijn hoofd neerleggen.
Dit is wel een tof nummer trouwens
Welkom Mad.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Garry Rafferty - City To City
Hallo!
Goedenavond MadMaster.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Garry Rafferty - City To City
Hallo!
Welterusten Symphonic en beterschap!quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat je de goede versie draaide![]()
Ik hoop volgende keer weer gewoon mee te kunnen luisteren…
Ik ga zo ook mijn hoofd neerleggen.
Dit is wel een tof nummer trouwens
Nee, ik ben er nog. Ik wilde eigenlijk gewoon hoi zeggen.quote:
Sorry, ik had Symph willen quoten…quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nog. Ik wilde eigenlijk gewoon hoi zeggen.
Toch beter dan Boten Anna en Lief Klein Konijntje, dat ik bij de karaoke tig keer heb mogen aanhoren.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens de kinderdisco van de nabijgelegen school heb ik dit 5 keer in het uur mogen draaien.
Was meteen mijn laatste draaibeurt daar…
Je mocht niet meer terugkomen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens de kinderdisco van de nabijgelegen school heb ik dit 5 keer in het uur mogen draaien.
Was meteen mijn laatste draaibeurt daar…
Heeft u een schuifelplaat?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch beter dan Boten Anna en Lief Klein Konijntje, dat ik bij de karaoke tig keer heb mogen aanhoren.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft u een schuifelplaat?
Zet je die op, is de aanvrager nergens te vinden.
Anderen vinden het niks, dus 'Heeft u Ice Queen van Temptation?'
OK, doen we dat.
Gaan ze vervolgens door de gangen rennen…
Prima, geen draaibeurten voor kinderen meer…
Nee, ondankbaar werk inderdaad.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft u een schuifelplaat?
Zet je die op, is de aanvrager nergens te vinden.
Anderen vinden het niks, dus 'Heeft u Ice Queen van Temptation?'
OK, doen we dat.
Gaan ze vervolgens door de gangen rennen…
Prima, geen draaibeurten voor kinderen meer…
Ik kan er niets aan doen, dat je dingen hoort die er niet zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is 'Ik blijf eenzaam' van Hazes…
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart
Dat je dat onthouden hebt!quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:26 schreef CindieY het volgende:
Dit was het lievelingsliedje van mijn docente Frans op de middelbare school.
en in mijn herinnering is dit een van de eerste nummers die ik me kan herinneren...quote:
Fijne binnenkomer, Bos.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
Jennifer Warns & Bill Medley - I've had the time of my life
Er komt hier nooit iemand jonger dan ikquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en in mijn herinnering is dit een van de eerste nummers die ik me kan herinneren...
Hmmm, is Zorro niet jonger?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er komt hier nooit iemand jonger dan ik
In het verleden wel hoor. Naatje en MTheBassman bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
En The Brother of Uzunumaki of zoiets.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
In het verleden wel hoor. Naatje en MTheBassman bijvoorbeeld.
Ze noemen mij nog jong van geest....quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh ja, die fout maak ik ook altijd.quote:
Dat telt nietquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze noemen mij nog jong van geest....
We nemen het je niet kwalijk dat je gedronken hebt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zing de tekst gewoon mee..
en ik schaam me niet
2 slokjes witbier??quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
We nemen het je niet kwalijk dat je gedronken hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:39 schreef CindieY het volgende:
Serge Gainsbourg - je t'aime moi non plus
Mijn spatiebalk bleef hangen…quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:39 schreef CindieY het volgende:
+ Jane Birkinquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:39 schreef CindieY het volgende:
Misschien moet je dan juist wat drinken?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
Je t'aime, moi non plus - Serge Bir...... (ik heb niet gedronken, maar mijn geheugen laat me in de steek)
en ik durfde de zanger niet in te tikken omdat ik de juiste schrijfwijze niet kan onthouden...quote:
Ja, dat is misschien een goed plan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien moet je dan juist wat drinken?
Mijn Frans is miraculeus. Ik weet hoe je dingen schrijft, ik kan prima een stukje voorlezen, maar zelf een samenhangende zin fabriceren, ho maarquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en ik durfde de zanger niet in te tikken omdat ik de juiste schrijfwijze niet kan onthouden...![]()
Dan is de plaat hierna voor jou.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn Frans is miraculeus. Ik weet hoe je dingen schrijft, ik kan prima een stukje voorlezen, maar zelf een samenhangende zin fabriceren, ho maar
Deze moet ik schuldig blijvenquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is de plaat hierna voor jou.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:44 schreef livelink het volgende:
Volgens mij ben jij een zeer georganiseerd persoon, Melting. En zijn we nu in je Franse mapje aanbeland.
Zo ver kom ik ook niet eens. Ja ooit op mijn eerste middelbare school les in gehad. Maar dat is echt al bijna 30 jaar geleden. Daar weet ik heel weinig meer van.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn Frans is miraculeus. Ik weet hoe je dingen schrijft, ik kan prima een stukje voorlezen, maar zelf een samenhangende zin fabriceren, ho maar
Idem hier.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo ver kom ik ook niet eens. Ja ooit op mijn eerste middelbare school les in gehad. Maar dat is echt al bijna 30 jaar geleden. Daar weet ik heel weinig meer van.
Ik heb zelfs examen gedaan. Maar vorig jaar in La Douce kwam ik niet verder dan bonjour en bonne soiréequote:Op zaterdag 23 december 2023 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo ver kom ik ook niet eens. Ja ooit op mijn eerste middelbare school les in gehad. Maar dat is echt al bijna 30 jaar geleden. Daar weet ik heel weinig meer van.
Ik ben nog steed zeer trots op mijn 'la bonne est perdue' toen in Parijs mijn bonnetje weg was gewaaid en ik moest afrekenen. Dat ik eigenlijk zei dat de meid verdwaald was had ik pas later door.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nog steed zeer trots op mijn 'la bonne est perdue' toen in Parijs mijn bonnetje weg was gewaaid en ik moest afrekenen. Dat ik eigenlijk zei dat de meid verdwaald was had ik pas later door.
Ik heb maar 1 jaar Frans op school gehad, maar hoe langer ik in Frankrijk ben, des te vloeiender ga ik het spreken. Heb het niet echt paraat, zeg maar…quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb zelfs examen gedaan. Maar vorig jaar in La Douce kwam ik niet verder dan bonjour en bonne soirée
Nee. ik was er best wel redelijk in wat ik me kan herinneren. Maar ik had toch meer met Engels en Duits, waar ik ook zichtbaar en hoorbaar beter in was...quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb zelfs examen gedaan. Maar vorig jaar in La Douce kwam ik niet verder dan bonjour en bonne soirée
Guido Belcanto.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:50 schreef livelink het volgende:
Wie is dit? Ergens komt de stem me bekend voor.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat dit Otis
Sitting onthe dock of the bay
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:51 schreef CindieY het volgende:
Ah, de muziek bij de buurtjes is aangegaan. Ik probeerde al bijna de muziek van hiernaast te raden
Wat draaien ze?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:51 schreef CindieY het volgende:
Ah, de muziek bij de buurtjes is aangegaan. Ik probeerde al bijna de muziek van hiernaast te raden
quote:
Ze hebben na de eerste noten de muziek ook alweer uitgezet. Wat is dit nu voor feestje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |