Het is maar wat je verdedigende middenvelders vindt, alleen Mannsverk is dat naar mijn mening al zijn blessures altijd vervelend.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
Branco van den Boomen, Sivert Mannsverk and Silvano Vos will not travel to Cádiz due to medical reasons. Georges Mikautadze is absent because he is given the opportunity to negotiate with a different club.
Top, alle verdedigende middenvelders nog niet mee op trainingskamp..
Wie weet speelt hij zich nog in de kijker voor eventueel een andere club, hij heeft slechts tot 2028 getekend bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Sven is er niet meer bij ons gelukkig, en hoop dat er iets van een koopconstructie bijzit
Beter nu dan volgend jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
Branco van den Boomen, Sivert Mannsverk and Silvano Vos will not travel to Cádiz due to medical reasons. Georges Mikautadze is absent because he is given the opportunity to negotiate with a different club.
Top, alle verdedigende middenvelders nog niet mee op trainingskamp..
Eensquote:
Creatief of niet. Ik zal het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Ziyech naar Ajax, daar spreekt ook weer nul creativiteit uit. Leg dan 15 miljoen neer voor Yari Verschaeren.
We hebben al genoeg middenvelders die ziek, zwak of misselijk zijn en dan komt misschien de meest zwakke van allemaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Ziyech naar Ajax, daar spreekt ook weer nul creativiteit uit. Leg dan 15 miljoen neer voor Yari Verschaeren.
kan pas volgend seizoen denk?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Creatief of niet. Ik zal het wel leuk vinden
ging in aug van chelsea op huurbasis naar gala, dan kan ie pas toch na het seizoen naar eem andere club behqlve terug naar chelsea dan of zie ik dat verkeerd?quote:
ik zie het niet snel gebeuren, maar stond er in de zomer wel voor open.quote:
Heeft niet gespeeld voor Chelsea dus hij mag nog voor een andere club spelen itt Mikautadze.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ging in aug van chelsea op huurbasis naar gala, dan kan ie pas toch na het seizoen naar eem andere club behqlve terug naar chelsea dan of zie ik dat verkeerd?
[..]
ik zie het niet snel gebeuren, maar stond er in de zomer wel voor open.
Volgens mij ligt het maximum op 3 clubs per seizoen voor een speler.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ging in aug van chelsea op huurbasis naar gala, dan kan ie pas toch na het seizoen naar eem andere club behqlve terug naar chelsea dan of zie ik dat verkeerd?
[..]
ik zie het niet snel gebeuren, maar stond er in de zomer wel voor open.
Leuke speler hoor maar die verdient wat teveel, ik weet niet wat voor deal hij in Turkije had maar 50% van z'n salaris overnemen is nog heel veel.quote:
Die zal dan ook rechtsvoor te komen spelen gok ikquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We hebben al genoeg middenvelders die ziek, zwak of misselijk zijn en dan komt misschien de meest zwakke van allemaal.
Ja joh, laten we nog een speler nemen waarvan niet duidelijk is of hij het aankan bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Mwoah ziyech zijn knie is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh, laten we nog een speler nemen waarvan niet duidelijk is of hij het aankan bij Ajax.
Van Ziyech, die ik niet zie komen, weet je dat hij het kan.
Hij is ook al 30 he.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah ziyech zijn knie is ook niet meer wat het geweest is.
Even los van kosten etc. zou het alleen kunnen als Berghuis vertrekt, die 2 in 1 team wordt ook weer een drama in het meeverdedigen.quote:
Met vooral de nadruk op 'spelen' ja. Als dat eens kan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zal dan ook rechtsvoor te komen spelen gok ik
Ik zie hem ook niet komen he,quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even los van kosten etc. zou het alleen kunnen als Berghuis vertrekt, die 2 in 1 team wordt ook weer een drama in het meeverdedigen.
Een goeie 6 lijkt me een hogere prioriteit hebben.
Verschaeren kan echt wel mee bij Ajax en is gewoon haalbaar. Ik lees nu ergens de naam van Hojbjergquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh, laten we nog een speler nemen waarvan niet duidelijk is of hij het aankan bij Ajax.
Van Ziyech, die ik niet zie komen, weet je dat hij het kan.
Ergens? Dat zingt al vrij lang rond op de clickbait sites maar is uiteraard onhaalbaar, ik meen dat Overmars het nog geprobeerd heeft voor hij naar Spurs ging.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verschaeren kan echt wel mee bij Ajax en is gewoon betaalbaar. Ik lees nu ergens de naam van HojbjergAerosmith zong daar ooit eens een liedje over.
Zie toch echt heel veel liever die Hojberg komen. Dat is nou juist wat er nodig is, een ervaren speler, niet weer een knulletje van 20.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verschaeren kan echt wel mee bij Ajax en is gewoon haalbaar. Ik lees nu ergens de naam van Hojbjerg. Aerosmith zong daar ooit eens een liedje over.
Ik zie eigenlijk dan liever Rodri komen, die is echt wel beter dan Hojbjerg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie toch echt heel veel liever die Hojberg komen. .
En nog minder haalbaar vrees ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk dan liever Rodri komen, die is echt wel beter dan Hojbjerg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |