Ja, goede tip!quote:
Uit de reclame... en steeds uitverkocht...quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:32 schreef ZarB het volgende:
Op vinted staat ie ook vanaf 25 euro. De XXL variant voor 125
Wat is dit voor uniek exemplaar?
Nee, dat is XL hoor. Die hadden ze ook - vorige week iig - in de winkel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:46 schreef ZarB het volgende:
Ik zie trouwens op Vinted dat de L variant 75 cm is?
Is gewoon die VOC-mentaliteit.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, goede tip!
"Bieden
Vanaf ¤ 30,00"
Sorry. Hij is 12,50 'normaal'....
Slaatje eruit slaan?!
Als er staat "Beperkte Voorraad" dan betekent dat 99% zeker dat ze niks meer hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:00 schreef Donna het volgende:
Hij is mogelijk nog in Sneek zie ik. Daar wil ik woensdag wel voor je heen gaan, maar dan moet je 's ochtends eerst zelf even erheen bellen om 'm te reserveren.
Morgen kan ik helaas niet.
Ik snap je!quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:10 schreef Donna het volgende:
Weet ik ook niet idd. Mochten de kinderen morgenmiddag al vroeg weg zijn dan kijk ik even voor je, maar ga niet met 2 kids die drukte in. Vandaag naar de supermarkt was al horror.
Ja... erg....quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:11 schreef ZarB het volgende:
https://www.hartvannederl(...)al-er-ontzettend-van
Man man man
Toen ik keek was Sneek uitverkocht, net als Bolsward, Harlingen, Franeker, Sint Annaparochie en Leeuwarden. Alleen Burgum stond op beperkte voorraad, alleen is dat voor mij te ver om even te kijken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:00 schreef Donna het volgende:
Hij is mogelijk nog in Sneek zie ik. Daar wil ik woensdag wel voor je heen gaan, maar dan moet je 's ochtends eerst zelf even erheen bellen om 'm te reserveren.
Morgen kan ik helaas niet.
Het staat nu idd niet meer bij Sneek. Lemmer, Joure en Heerenveen was ook al uitverkocht.quote:Op zondag 24 december 2023 07:28 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Toen ik keek was Sneek uitverkocht, net als Bolsward, Harlingen, Franeker, Sint Annaparochie en Leeuwarden. Alleen Burgum stond op beperkte voorraad, alleen is dat voor mij te ver om even te kijken.
bij de filialen hier in de buurt kun je bellen. Dan leggen ze ook wat voor je weg als je dat vraagt en zegt dat je binnen een uur komt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Als er staat "Beperkte Voorraad" dan betekent dat 99% zeker dat ze niks meer hebben.
Ik zal kijken, alvast bedankt!
Maar weet ook niet of ze überhaupt 'vasthouden'...
Nee, nu niet "nodig".quote:Op zondag 24 december 2023 07:37 schreef 111210 het volgende:
Heb je deze nu nodig? Door het succes ligt ie binnenkort vast wel weer in de winkel lijkt mij
Evengoed bedanktquote:Op zondag 24 december 2023 07:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Het staat nu idd niet meer bij Sneek. Lemmer, Joure en Heerenveen was ook al uitverkocht.
Als ze er zelfs een dure tv commercial voor maken dan neem ik aan dat de volgende batch al weer onderweg isquote:Op zondag 24 december 2023 12:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, nu niet "nodig".
Ik wacht het dan wel af...
Hoop ergens op een reactie van HEMA op de praktijken op MP...
En idd, hopelijk dat de knuffel terug komt.
quote:Op maandag 25 december 2023 13:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Niet gewoon een echte Takkie hebben
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |