Geen idee van de prijs maar Albert heeft deze week de gerookte zalm 1+1 gratisquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:02 schreef fietsie het volgende:
Ik legde dus gisteravond bij de Jumbo zal voor 29.90/kilo terug in het schap want te duur
En dan ligt het dus vandaag voor 45,-...
SPOILER: ome greet alleen voor wie hem wil zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hosianna, Hosianna
De Grote Blonde Leider is een godheid die appelen tot zweven kan brengen
Hosianna, Hosianna
Hij gaat de Natie redden!
[ Bericht 15% gewijzigd door borisz op 22-12-2023 15:58:48 ]
Da's zuur…quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
We zouden vandaag naar het kerstfeest van vriend's werk gaan.
Heerlijk kerstdiner:
Menu Kerstdiner 2023
Amuse:
Bitterbal van wild vadouvan crème gekarameliseerde port uitjes
1e gang:
Mabré gerookte zalm en gestoomde kabeljauw met wilde spinazie belegd
2e gang:
Wildstoof uit het keteltje
3e gang:
Hazenrugfilet
Hazenpeper, bietenpuree, cinnamon ricecrispies, knolcremé, geglaceerde winterpeen
Dessert:
Trio van chocolade
Melkchocolade mousse, donkere brownie, witte chocoladeijs met bramen compote
En ook nog een hotelovernachting erbij.
Test hij vanmiddag positief op covid![]()
Dag diner, feest en overnachting!![]()
Och wat zondequote:Op vrijdag 22 december 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heerlijk kerstdiner:
Menu Kerstdiner 2023
Amuse:
1e gang:
2e gang:
3e gang:
Hazenrugfilet
Hazenpeper, bietenpuree, cinnamon ricecrispies, knolcremé, geglaceerde winterpeen
Dessert:
Trio van chocolade
Wat enorm rotquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heerlijk kerstdiner:
Menu Kerstdiner 2023
Amuse:
1e gang:
2e gang:
3e gang:
Hazenrugfilet
Dessert:
Trio van chocolade
Wat zijn BAB's?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuke apotheekmeneer![]()
Heb een “zware” opdracht voor morgen. De BABs kon de huwelijks actie en trouwboekje zelf niet ophalen en dat deed een van de dames zelf. Maar omdat die eerst foto’s gaan maken, aan mij de taak om die enveloppe mogen mee te nemen naar de trouwlocatie 😳
En ik heb er meer hoop op dat het allemaal best goed gaat morgen, er is gestopt met alcohol.
Hier flink aan het huishouden gegaan. Zondag nog even stoffen en zuigen, daar kan ik nu de moed niet meer voor opbrengen.
Wat een bedrag voor de zalm
1 Babsquote:
Dat dus. In dit geval de moeder van een goede vriendin die dit al jaren isquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
1 Babs
Bijzonder (buitengewoon?) ambtenaar van de burgerlijke stand
quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:34 schreef yinu het volgende:
[..]
Of dat ja.Dat vetgedrukte inderdaad, dat heb je heel treffend beschreven. Dat vond ik ook het deprimerendste van het idee dat ik hier komende jaar? jaren? een paar dagen per maand mee zou moeten omgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het bij jou afgelopen eigenlijk? Heeft het zich vanzelf hersteld?Nou da's dan mooi, kom maar op met die gang. Licht bevlieginkjes heb ik sowieso al gehad dus wat mij betreft hoeft alleen dit verschijnsel nog even de kop in gedrukt te worden en dan ben ik er wel klaar meequote:Op vrijdag 22 december 2023 14:07 schreef Blues het volgende:
Die heftige menstruaties betekenen ws dat overgang is ingezetmet alle mentale gekkigheid erbij.
De baliemedewerkers hadden zich allemaal in een pakje gehesen, ik denk dat hij zich gewoon ook sportief in een pakje gefrommeld heeft.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:12 schreef yinu het volgende:
Die apotheekmeneer van @:sigme! Is dat een kersttraditie of zijn ze daar in het Noorden zo woke?SPOILER: dezelfde apotheekmeneerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |