Geen fan van jonge Nelis?quote:Op zondag 24 december 2023 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
"Er komt helemaal geen goede muziek langs" aldus mijn moeder over de Snob 2000.
En dan met 1 nummer er tussen mijn favoriete bandquote:Op zondag 24 december 2023 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker hoor deze Pink Floyd, en dan straks nog de gereedschapsband erachteraan.
Veel plezier alvastquote:Op zondag 24 december 2023 15:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Volgend jaar ga ik naar een tribute concert van de overgebleven bandleden, ontzettend veel zin in!
Komt goed! Moet alleen nog vervoer en hotel fixen, ben nog nooit voor een enkel concert naar het buitenland gegaan geloof ikquote:
quote:Revolution in their minds, the children start to march
Against the world in which they have to live
And all the hate that's in their hearts
They're tired of being pushed around
And told just what to do
They'll fight the world until they've won
And love comes flowing through, yeah
Children of tomorrow live in the tears that fall today
Will the sun rise up tomorrow bring in peace in any way?
Must the world live in the shadow of atomic fear?
Can they win the fight for peace or will they disappear? Yeah
So, you children of the world
Listen to what I say
If you want a better place to live in
Spread the word today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave, yeah
Gewoon zomaar mijn stemplaat missenquote:Op zondag 24 december 2023 16:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is sowieso een leuk uurtje om weer in te starten
Welke was dat?quote:Op zondag 24 december 2023 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Was wel echt een aantal dikke nummers achter elkaar meteen ja!
[..]
Gewoon zomaar mijn stemplaat missen![]()
![]()
#1000 - Cardiacs - Is This The Life?quote:
Mooie Zaagmans:) heb em inderdaad gemist helaas.quote:Op zondag 24 december 2023 16:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
#1000 - Cardiacs - Is This The Life?
Heb iemand uit de chat weten over te halen om naar het album waar het vandaan komt te luisteren
Volgens de uitspraak van de DJ ging die laatste over het snoepgoedquote:Op zondag 24 december 2023 16:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Best of the B's tweeluik met Bloodline en Bros
En te eindigen. Zin in.quote:Op zondag 24 december 2023 16:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is sowieso een leuk uurtje om weer in te starten
Origineel van Joop Braakhekke.quote:Op zondag 24 december 2023 16:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens de uitspraak van de DJ ging die laatste over het snoepgoed
Ik maak ze niet hè.quote:Op zondag 24 december 2023 16:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ok Dago, nu begin ik me zorgen te maken
Kan wel zijn maar ik moet toch echt even douchen en aankleden. In mijn ochtendjas naar het restaurant is ook zo wat.quote:Op zondag 24 december 2023 17:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
977 (1818) Underworld – Juanita/Kiteless (Live)
976 (RE) De Jeugd Van Tegenwoordig – De Formule
975 (1440) Fleetwood Mac – Silver Springs
974 (1832) Orchestral Manoeuvres In The Dark – Messages
973 (1637) Pink Floyd – On The Turning Away (Live)
972 (404) Black Country, New Road – Concorde
971 (859) Green Day – Welcome To Paradise
970 (1261) Daft Punk – Da Funk
969 (RE) Het Zesde Metaal – Naar De Wuppe
968 (1363) Klein Orkest – Over 100 Jaar
Ook een super deluxe uurtje dit. Stemnummer present op #975.
Aii das dan wel noodzakelijk ja. Ben zelf net blij dat ik nu even een uurtje of 18 sociale verplichtingen vrij ben. Tot de Top 2000 danquote:Op zondag 24 december 2023 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar ik moet toch echt even douchen en aankleden. In mijn ochtendjas naar het restaurant is ook zo wat.
Grotendeels in de auto gehoord. De Pippies vonden De Formule fascinerendquote:Op zondag 24 december 2023 17:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
977 (1818) Underworld – Juanita/Kiteless (Live)
976 (RE) De Jeugd Van Tegenwoordig – De Formule
975 (1440) Fleetwood Mac – Silver Springs
974 (1832) Orchestral Manoeuvres In The Dark – Messages
973 (1637) Pink Floyd – On The Turning Away (Live)
972 (404) Black Country, New Road – Concorde
971 (859) Green Day – Welcome To Paradise
970 (1261) Daft Punk – Da Funk
969 (RE) Het Zesde Metaal – Naar De Wuppe
968 (1363) Klein Orkest – Over 100 Jaar
Ook een super deluxe uurtje dit. Stemnummer present op #975.
Zal de oude computergame beat zijn schat ik zo in.quote:Op zondag 24 december 2023 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Grotendeels in de auto gehoord. De Pippies vonden De Formule fascinerend
Ze begonnen inderdaad over Pacman.quote:Op zondag 24 december 2023 18:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal de oude computergame beat zijn schat ik zo in.
Tja leg dat maar eens uit de achterliggende gedachte van die man-dog met ghettoblaster.quote:Op zondag 24 december 2023 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze begonnen inderdaad over Pacman.
En Da Funk vonden ze een robotkat. Ik wilde uitleggen waarom de videoclip zo legendarisch was, maar dat was onmogelijk. Je had er bij moeten zijn
Koning, gewoon met de pippies in de auto naar de snob luisterenquote:Op zondag 24 december 2023 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Grotendeels in de auto gehoord. De Pippies vonden De Formule fascinerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |