Hij houdt van me. Heeft ie iets van 7x gezegd op Graspop 2016.quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Och Ozzy... Die heeft niet lang meer vrees ik
Zou je wel denken ja. Lekker nummertjequote:
+ 2 seconde.quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:47 schreef W_Wolf het volgende:
Volgens mij heeft de Top 2000 slechts 2 minuten Blur.
DEEEAAATHHHHAMMERquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:12 schreef tong80 het volgende:
Ik durf het niet meer aan te zetten. Paar keer geprobeerd. Maar steeds grote ergernis en bagger. Waar vind ik de bands per uur ?
https://pinguinradio.com/snobquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:12 schreef tong80 het volgende:
Ik durf het niet meer aan te zetten. Paar keer geprobeerd. Maar steeds grote ergernis en bagger. Waar vind ik de bands per uur ?
Je kan nu wel luisteren. Etta James en daarna Billy Idol.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:12 schreef tong80 het volgende:
Het zet mij aan het denken.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:23 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied doet me aan Denk denken.
Nou ja volgende uur één van de beste nummers ooit. RISE van PIL. Dan schrik ik dat het zo laag staat. Kan ik beter een Album of cassette draaien om de bittere pil te slikken.quote:
Hier is nog de playlist van vandaag: https://ondergewaardeerde(...)ylist-22-december-3/quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:12 schreef tong80 het volgende:
Shit gemist! Dat zijn 2 prachtplatenquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is eigenlijk best een mooi uurtje. Hierna Daniël Lohues - Annelie en straks ook nog Beste Bill. Dat is een goede titel
Gemistquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
Fijn wakker worden met Cinnamon Girl
Tools waarmee men van dik hout planken zaagt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |