Vond het wel geinig hoe dat in de intro de impressie opgewekt werd dat de melodie het jingle bells riedeltje was, om dan toch net halverwege een andere kant op te gaanquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Joni net was volgens mij pas m'n allereerste stemplaatje die ik hoorde in deze Snob.
Live gezien dit jaar en twee jaar geleden ook, dus nee, niet gemistquote:
Ze wil ook het liefste wegschaatsen van het hele kleffe kerstgebeuren met familie en soon to be ex partner. Staat daar symbool voor denk ik:)quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vond het wel geinig hoe dat in de intro de impressie opgewekt werd dat de melodie het jingle bells riedeltje was, om dan toch net halverwege een andere kant op te gaan
Vraag me af of die live nou echt de moeite waard zijn eerlijk gezegd, kan me niet voorstellen dat die muziek goed vertaalt naar een live settingquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Live gezien dit jaar en twee jaar geleden ook, dus nee, niet gemist
Slint daarentegen, baal nog dat ik die gemist heb in 2014.
De lijst is wat je er zelf van maaktquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Talk Talk
Van deze band zou echt veel meer in de top moeten, en dan zeker ook van het latere werk!
Denk dat een stem niet zo veel verschil zal maken helaasquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De lijst is wat je er zelf van maakt
Best wel zondequote:Op vrijdag 22 december 2023 15:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Denk dat een stem niet zo veel verschil zal maken helaas
Het is een zonde staat in die andere lijst. Originele zonde niet meer helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |