Nee haha. En er moet nog n hoop komen ben ik bangquote:Op maandag 25 december 2023 11:33 schreef Mansjester het volgende:
Voor m'n gevoel staat er veel minder metal in dan voorgaande jaren. Denken jullie dat ook?
Oh jammerquote:Op maandag 25 december 2023 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee haha. En er moet nog n hoop komen ben ik bang
Dat gevoel heb ik ook! Vorig jaar ook al trouwens.quote:Op maandag 25 december 2023 11:33 schreef Mansjester het volgende:
Voor m'n gevoel staat er veel minder metal in dan voorgaande jaren. Denken jullie dat ook?
Ik vind deze lijst veel leuker dan die van de Top 2000, dus zeker.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er nog mensen die hiernaar luisteren ipv de top 2000? Kan me voorstellen dat ze hun luistercijfers enorm zien kelderen vanaf 25-12
Ben aan het kwakkelen. Denk nu wel even uit bed te blijven. FF aanswengelen.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vind deze lijst veel leuker dan die van de Top 2000, dus zeker.
Had ik ook. Ha ha ha. Lekker, maar niet nu Ha ha haquote:Op woensdag 27 december 2023 13:17 schreef W_Wolf het volgende:
Zo net na de lunch valt VDGG wel een beetje zwaar op de maag. Dan is zodadelijk appeltaart (maar graag zonder wespen) beter te verteren.
Tuurlijk. Geniaal. Net de DJ over Pixies "beter zal je niet vinden' Ik erger me meer dan gezondquote:Op woensdag 27 december 2023 14:24 schreef W_Wolf het volgende:
Prince is (bijna) altijd goed. Mag van mij nog vaker in de lijst staan!
Ach, hij staat wel bij de bovenste 600, dus dat scheelt niet veel.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:41 schreef tong80 het volgende:
de SNOB is eigenlijk ook niet relevant. Beck met Loser niet eens in de TOP-500Gewoon een klassieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |