quote:Op vrijdag 22 december 2023 07:04 schreef vrijgevochten het volgende:
Waarom zit de coach in Australië
Parodie op een topclub
Ah tief op johquote:Op vrijdag 22 december 2023 07:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Omdat sommige dingen belangrijker zijn dan voetbal.
Als je zonder hoofdcoach niet kunt winnen van Hercules dan verdien je niet eens een hoofdcoach.quote:
Het boeit allemaal niet act.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag me eens of het me wat boeit.
Als hij Litmanen gezien heeft en deze drek moet supporten in een tijd dat supporten inhoud dat je blijkbaar uit volle borst (niemand doet dit) een verliezend Ajax moet toezingen tegen amateurs.quote:
Er zit een verschil tussen niet uit volle borst meezingen en opeens spelen of het je niet boeit (lol)quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als hij Litmanen gezien heeft en deze drek moet supporten in een tijd dat supporten inhoud dat je blijkbaar uit volle borst (niemand doet dit) een verliezend Ajax moet toezingen tegen amateurs.
Dan is iedereen wel supporter af.
tsja, als je in het sprookje van godenzonen en 'de beste club ooit' bent gaat geloven is dit toch wel pijnlijkquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen niet uit volle borst meezingen en opeens spelen of het je niet boeit (lol)
Hij kan ook de straat op gaan en de plaatselijke middenstand kort en klein slaan, zoals een goed verliezend supporter van een "topclub" meestal doet in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen niet uit volle borst meezingen en opeens spelen of het je niet boeit (lol)
blijft toch je cluppie hequote:Op vrijdag 22 december 2023 08:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij kan ook de straat op gaan en de plaatselijke middenstand kort en klein slaan, zoals een goed verliezend supporter van een "topclub" meestal doet in dit soort situaties.
Akpom is nou juist een speler met potentie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 07:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alle spelers zonder potentie moeten weg. Avila, Mikautadze, Akpom e.d.
Die sliding als laatste man ver over de middenlijn was wel heerlijk hoor. 4e klasse onderbond wordt je dan al gelijk gewisseld.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De vraag of Sutalo nog slechter is dan Bassie lijkt me inmiddels wel terecht.
Ik vind dat je de lat dan erg laag legt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Akpom is nou juist een speler met potentie.
Voor de bank als plan B spits kan het wel, zeker in de eredivisie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind dat je de lat dan erg laag legt.
Maar die heb je al één.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de bank als plan B spits kan het wel, zeker in de eredivisie.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar die heb je al één.
Heeft 40-45 Trauners gekostquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De vraag of Sutalo nog slechter is dan Bassie lijkt me inmiddels wel terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |