Cruijff zei altijd:quote:
Ervanuitgaand dat Sutalo eens normaal gaat doen, eens. Maar lastig in de winterstop om echt basismateriaal te kopen.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat niet om niks doen. Gericht 1 of 2 spelers halen en doorgaan met waar je mee bezig was. Grootste fout vandaag wmb niet starten met de ploeg die je aan het bouwen bent.
Het probleem is alleen dat je niet maar 1 of 2 matige spelers hebt maar eerder 4 of 5. Gaaei, Avila, Mikautadze, Taylor, Akpom en Martha hebben niets te zoeken bij Ajax. Ze zouden blij mogen zijn als ze in de KKD bij een club in de basis zouden staan.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat niet om niks doen. Gericht 1 of 2 spelers halen en doorgaan met waar je mee bezig was. Grootste fout vandaag wmb niet starten met de ploeg die je aan het bouwen bent.
Van alles pik je dat eruit ja?quote:Op donderdag 21 december 2023 21:27 schreef Kriegel het volgende:
Hoe die Gaaei zich ook weer even uit laat kappen bij de 2-0, door een fucking amateur (mooie aanname en goed schot, dat wel). Wat een wijf van een verdediger.
quote:
Niet gekeken verder (hallo, ik kijk wel uitquote:Op donderdag 21 december 2023 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van alles pik je dat eruit ja?
Denk om je bloeddruk a niffo!quote:Op donderdag 21 december 2023 21:28 schreef Bezsen het volgende:
100x modaal verdienen en gewoon niks presteren. Wanbeleid...een aap het had beter gedaan dan mensen die bijna 250 miljoen hebben uitgevend in 2 seizoenen.
Gaaie is een parodie op een voetballer. Martha heeft het inzicht van een dropstaaf. Bergwijn inzet van een goudvis, beste linkerkant van Europa.... circus Rensch zou dit jaar een leider zijn.... AmsterGEM ....
Binnen 2 seizoenen koop je pure middelmaat met mega salaris met contracten van 5 jaar. Nederland heeft 2 CL plekken en je concurrenten die geen cent te makken hadden pakken miljoen of 130 in 2 seizoenen.
Alles hebben ze fout gedaan, van de zaak Nouri tot corona, intern onderzoek Overmars
Blind zijn contract ontbinden, speler met 100 interlands en 8 kampioenschappen (laatste keer zonder blind kampioen is 20 jaar geleden) Tadic en Klaassen gratis weg.....
H2 aanstellen, Misleidingstat de sleutels van de club geven
Foutje Ocampos 8 miljoen.....
Alles rondom Onana, Brobbey voor 20 miljoen kopen
Schreuder laten zitten, de zaak Promes.
De grootste losers die ooit bij een voetbalclub hebben gezeten en ze moeten zich dood schamen. Iedereen die hier iets mee te maken heeft zou morgen als bestuurder moeten opstappen. Nog nooit zo kwaad geweest, wat een puinhoop
Deze wedstrijd heeft voorgoed de ogen geopend van veel mensen bij Ajax wbt. de ongeschiktheid van een flink aantal spelers. Sommige heb ik zelfs nog verdedigd, maar ik ben klaar met die losers!quote:Op donderdag 21 december 2023 21:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk a niffo!
quote:Op donderdag 21 december 2023 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft voorgoed de ogen geopend van veel mensen bij Ajax wbt. de ongeschiktheid van een flink aantal spelers.
quote:Berghuis en Bergwijn
Gast.. waar begint je organisatie?quote:Op donderdag 21 december 2023 21:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Cruijff zei altijd:
Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander.
Als je tientallen miljoen in de voorhoede hebt staan en nog steeds minder scoort dan een amateurclub ligt het niet alleen aan je verdediging.
Dus Akpom en Brobbey mogen wel blijven?quote:Op donderdag 21 december 2023 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft voorgoed de ogen geopend van veel mensen bij Ajax wbt. de ongeschiktheid van een flink aantal spelers. Sommige heb ik zelfs nog verdedigd, maar ik ben klaar met die losers!
Ze verdienen het niet om ons prachtige shirt te dragen...ze moeten gewoon echt zsm. weg. Liefst in de winterstop al, maar dat gaat lastig worden. Maar iig in de zomer sowieso!
Wat een drama-voetballers die gehaald zijn, zoals Gaaei, Ávila, ¦utalo, Tahirovic, Mikautadze, Forbs. Echt gewoon wegwezen!!!
En neem onze allergrootste talent ever (Taylor) ook mee aub!!! En Berghuis en Bergwijn! 👍🏼
Wij willen een bijna geheel nieuw Ajax zien!
Dit is Ajax gewoon niet. Schande.
Hercules bedankt voor de definitieve openbaring en gefeliciteerd! Knappe prestatie geleverd! 👊🏼
Zware drinker gespotquote:Op donderdag 21 december 2023 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft voorgoed de ogen geopend van veel mensen bij Ajax wbt. de ongeschiktheid van een flink aantal spelers. Sommige heb ik zelfs nog verdedigd, maar ik ben klaar met die losers!
Ze verdienen het niet om ons prachtige shirt te dragen...ze moeten gewoon echt zsm. weg. Liefst in de winterstop al, maar dat gaat lastig worden. Maar iig in de zomer sowieso!
Wat een drama-voetballers die gehaald zijn, zoals Gaaei, Ávila, ¦utalo, Tahirovic, Mikautadze, Forbs. Echt gewoon wegwezen!!!
En neem onze allergrootste talent ever (Taylor) ook mee aub!!! En Berghuis en Bergwijn! 👍🏼
Wij willen een bijna geheel nieuw Ajax zien!
Dit is Ajax gewoon niet. Schande.
Hercules bedankt voor de definitieve openbaring en gefeliciteerd! Knappe prestatie geleverd! 👊🏼
Als ze in Eindhoven een fatsoenlijk stadion met een dak gebouwd hebben.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de loting voor de volgende ronde?
Ik schaam me diep dat ik ajacied ben!. Vanaf vandaag ben ik ajacied af. GODVERDOMME!. Een 3e divisieclub is sterker dan een eredivisieclub!. SCHAAM JE DIEP, AJAX!. De meest schandalige ploeg in Europa!. Ze zakken verder dan de ondergrens. Ik zou graag de meest smerige woorden willen uitspugen, maar ik hou graag mijn mond fris!.Ik hoop echt dat de bus hun vanavond gaat op wachten. Want dit maken ze niet meer goed bij veel supporters!.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus Akpom en Brobbey mogen wel blijven?
Nee dit is 'em niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ze in Eindhoven een fatsoenlijk stadion met een dak gebouwd hebben.
Na PSV - Twente maar die is afgelast. Uitgesteld dus.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de loting voor de volgende ronde?
Ok.quote:
denk aan je hartquote:Op donderdag 21 december 2023 21:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik schaam me diep dat ik ajacied ben!. Vanaf vandaag ben ik ajacied af. GODVERDOMME!. Een 3e divisieclub is sterker dan een eredivisieclub!. SCHAAM JE DIEP, AJAX!. De meest schandalige ploeg in Europa!. Ze zakken verder dan de ondergrens. Ik zou graag de meest smerige woorden willen uitspugen, maar ik hou graag mijn mond fris!.Ik hoop echt dat de bus hun vanavond gaat op wachten. Want dit maken ze niet meer goed bij veel supporters!.
Ik denk dat veel supporters dit al hadden ingecalculeerd.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik schaam me diep dat ik ajacied ben!. Vanaf vandaag ben ik ajacied af. GODVERDOMME!. Een 3e divisieclub is sterker dan een eredivisieclub!. SCHAAM JE DIEP, AJAX!. De meest schandalige ploeg in Europa!. Ze zakken verder dan de ondergrens. Ik zou graag de meest smerige woorden willen uitspugen, maar ik hou graag mijn mond fris!.Ik hoop echt dat de bus hun vanavond gaat op wachten. Want dit maken ze niet meer goed bij veel supporters!.
Proost!quote:Op donderdag 21 december 2023 21:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |