Hebben ze geen Ramos doen ze het alsnog op deze manier.quote:
Zag het. Zonde.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:29 schreef chufi het volgende:
Het lukt Real toch weer ... Lucas V maakt 0-1 en Real is weer leider
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:06 schreef chufi het volgende:
Ancelotti heeft met 2 jaar verlengd bij Real... Brasil moet iets anders zoeken
https://videos.marca.com/(...)d-hasta-2026?count=0
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:32 schreef chufi het volgende:
Real heeft zn belangstelling in Mbappe verloren, maar Barcelona daarentegen niet ... Hij hoeft ook niet op zoek naar een huis..Ah dit was een grap... 28 december in Spanje is een soort 1 april..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat die goal nog eens terug te kijken, maar mij viel bij Ziggy het superenthousiaste commentaar van Sierd op .... NOT!quote:
Sierd heeft dit altijd bij Atletico. Kan mij nog een CL wedstrkjd voor de geest halen waarin exact hetzelfde het geval was.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik zat die goal nog eens terug te kijken, maar mij viel bij Ziggo het superenthousiaste commentaar van Sierd op .... NOT!
(goal valt, publiek, iets van 10 tellen stilte) ................ doelpunt, ja een doelpunt, Blind maakt hem. Ik weet dat Sierd Atletico fan is maar het lag nu wel HEEL dik bovenop
Ik gruwel van die vent.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik zat die goal nog eens terug te kijken, maar mij viel bij Ziggy het superenthousiaste commentaar van Sierd op .... NOT!
(goal valt, publiek, iets van 10 tellen stilte en dan op effen toon "................ doelpunt, ja een doelpunt, Blind maakt hem." Ik weet dat Sierd Atletico fan is maar het lag nu wel HEEL dik bovenop
Mbappé. Niet officieel maar wel verloren.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
Zal niet vaak gebeuren dat je een hattrick scoort en alsnog verliest.
Aanval is ook niet veel soeps. Lewa is duidelijk over zijn hoogtepunt heen.quote:
Die maakt alleen nog goals bij vaak onterechtgegeven pingelsquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aanval is ook niet veel soeps. Lewa is duidelijk over zijn hoogtepunt heen.
Lolquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
Zal niet vaak gebeuren dat je een hattrick scoort en alsnog verliest.
Even opgezocht voor La Liga: Het is 16x 3-4 geworden met winst voor de tegenstander van de hat-trick-scoorder. Waarbij in twee gevallen ook iemand bij die winnende tegenstander een hat-trick scoorde.quote:
Slim gesprongen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:29 schreef chufi het volgende:
Duw leek harder dan ie in werkelijkheid was ... Gubdogan hing al verkeerd in de lucht
hoort prima in de rubriek 'Hoe is het nu met?'quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:28 schreef FireFox1 het volgende:
Singraven, die heb je ook nog.
Oh wacht, nu niet meer
Ja Frenkie was de beste van het veld ... maar niet genoeg voor MVP.. scoren moet ie ...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:46 schreef tong80 het volgende:
Na de wedstrijd lichtte Barcelona De Jong uit met een zeer opmerkelijke statistiek. De Nederlandse middenvelder wist tegen Las Palmas al zijn dertien persoonlijke duels winnend af te sluiten. Hiermee behaalde hij het hoogste aantal gewonnen duels voor een Barça-speler in de laatste twintig jaar.
'Perfection', zo omschreven de Catalanen zijn indrukwekkende prestatie. De Jong was de gehele wedstrijd belangrijk voor het aanvalsspel van Barcelona en wist zich ook weer te onderscheiden als spelmaker voor de Catalanen.
Zegt Gullit ook steeds.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Frenkie was de beste van het veld ... maar niet genoeg voor MVP.. scoren moet ie ...
Twee keer gescoord tegen een derdeklasser, ik verwacht binnenkort een nieuwe rap over dit ongekende succesquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:30 schreef chufi het volgende:
Atleti maakt eindelijk de 1-2 door Memphis
Heel mooi. Hopelijk was het Frankiequote:Op zondag 7 januari 2024 21:42 schreef chufi het volgende:
Hahaha ... 2 spelers van Barca knallen met hun koppen tegen elkaar zonder dat er eeen tegenstander in het spel was ...
Die doet dat nietquote:Op zondag 7 januari 2024 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. Hopelijk was het Frankie
Jupquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die maakt alleen nog goals bij vaak onterechtgegeven pingels
Slecht genomen dus.quote:
Wat een loting.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:09 schreef chufi het volgende:
Loting nu voor de 8e finales gepland voor volgende week (dinsdag - donderdag) :
Unionistas Salamanca - Barca
Heeft gezegd dat het jammer is dat Ronaldo in Saudi-Arabie speelt of zo, ook toen een talent uit Spanje daar heen gingquote:
Het zal wel voor die kritiek zijn inderdaad. Kinderachtig.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Heeft gezegd dat het jammer is dat Ronaldo in Saudi-Arabie speelt of zo, ook toen een talent uit Spanje daar heen ging
Of omdat Duits dus pro-israel
Gabri Veiga. Dat noemde hij toen 'beschamend', en terecht.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Heeft gezegd dat het jammer is dat Ronaldo in Saudi-Arabie speelt of zo, ook toen een talent uit Spanje daar heen ging
Of omdat Duits dus pro-israel
Nee het Hey Jude moment moet nog komenquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Straks krijgen we verlenging? Of direct strafschoppen?
plaat staat al klaarquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nee het Hey Jude moment moet nog komen
Sevilla degraderen ?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:03 schreef chufi het volgende:
Helaas was dat niet genoeg ... Alaves maakt in de slotminuten de 2-3 en nemen 3 punten mee naar huis
Ik was vrijdag in het stadion, en van wat ik zag moet je dat niet uitsluiten. Echt een onevenwichtige selectie met broos vertrouwen.quote:
Madrid heeft de betere opstelling-graphics in ieder geval, teringquote:Op zondag 14 januari 2024 18:57 schreef Nober het volgende:
20:00 El Clásico #255
103 winst Real Madrid
99 winst FC Barcelona
52 gelijkspel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://es.m.wikipedia.org/wiki/El_Clásico
@:Zipportal vamos cabron!!
Maakt allemaal niet uit. De fanfare speelt eeuwig voort met alle juichaapjes die er achter aan rennen.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Nog meer mediarechten voor 100 jaar verhuren of niet Laportastront
Enige wat ze nu nog hebben is een dood nietszeggend elftal met geen enkele kraak of smaak eraan waar Real op 60% makkelijk overheen loopt . Maar het is nog steeds magisch vanwege Cruijff , de kreupele versie van Boudewijn Zenden en het gefrustreerde hoofd van Bogarde.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit. De fanfare speelt eeuwig voort met alle juichaapjes die er achter aan rennen.
Ja ja alles voor de money 40 miljoen in de kas .... En Laporte feest met de Arabische koninklijke familie ...quote:
Mou als opvolgerquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:21 schreef chufi het volgende:
Hup Unionistas !! Laat dit Xavi's laatste worden
Geniale voetballer, dwaas van een coach.quote:
Vet.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:23 schreef chufi het volgende:
Dovbyk een cleane hattrick in 6/7 minuten
@Zipportal en ik denken dat het lastig zal worden voor gironaquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:07 schreef chufi het volgende:
Mallorca - Girona al na iets meer dan 30 minuten 3-0 ,,,,
Nog ff snel wat aankopen doen voor het einde van de maand , dan komt het vast goed ... Oh wacht ... ze hebben geen geldquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
Nu al een verloren seizoen voor Barça. Supercup verloren, uitgeschakeld in de beker, La Liga op straat lengte achterstand en CL.. tja dat gaan ze never nooit winnen.
Als je het team onder de loep neemt komen ze op iedere linie tekort. Daar kan je wel 300 miljoen tegenaan gooien maar er veranderd toch niks. Je zit vast aan 5/6 middelmatige basisspelers wat je eerst moet lozen. Beginnen met Lewaquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog ff snel wat aankopen doen voor het einde van de maand , dan komt het vast goed ... Oh wacht ... ze hebben geen geld
Ja Lewa was een miskoop ... die loopt af en toe alleen nog bij toeval tegen een bal aan of scoort huppend als een manke Pool een pingel ...quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je het team onder de loep neemt komen ze op iedere linie tekort. Daar kan je wel 300 miljoen tegenaan gooien maar er veranderd toch niks. Je zit vast aan 5/6 middelmatige basisspelers wat je eerst moet lozen. Beginnen met Lewa
@FireFox1 NERGENS TE BEKENNENquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef Szura het volgende:
Hahahah
ERG MOOI voor het altijd corrupte Barcelona @:deebee
Waarom zou Alonso naar Barca gaan lol. Die gaat natuurlijk naar Madrid uiteindelijk (als hij niet enorm door de mand zakt bij Liverpool bijv.)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef chufi het volgende:
Dus Barca en Liverpool gaan strijden om Xabi Alonso .... waarschijnlijk
Omdat barcelona weer een zak met geld heeft gevonden om hem te lokken ... ze leren het nooit af ...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Waarom zou Alonso naar Barca gaan lol. Die gaat natuurlijk naar Madrid uiteindelijk (als hij niet enorm door de mand zakt bij Liverpool bijv.)
Erg mooi, XaviFraud genot.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef Szura het volgende:
Hahahah
ERG MOOI voor het altijd corrupte Barcelona @:deebee
Ik heb een beetje het idee dat men behoorlijk in paniek is en dat het daar wat begint door te dringen dat het geld daadwerkelijk op is. Het leenplannetje van Laporta lijkt ook wel mislukt nu Barca niet aan de top is teruggekeerd..quote:Op zondag 28 januari 2024 04:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg mooi, XaviFraud genot.
Laten we nog een tribune verkopen van het nog te bouwen stadion om een uitgerangeerde dertiger te halen, mes que un financieelwanbeleid
Die werkt toch redelijk snel wat clubs af, de laatste jaren ... das meestal geen goed teken.. Typisch geschikt voor Barcaquote:
De Europese verslaggeving volgend seizoen wordt toch hopelijk niet ontsierd door de obsessie met tienduizend vlaggetjes die bij FC Schubbekutteveen spelen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Ziggo moet toch wel een beetje beven omdat 1 van hun huismerken spelen alsof het seizoen voorbij is.
Altijd genieten bij Rondo en het rondje langs de vlaggetjesvelden die spelen bij Toulouse , Antwerp en een paar vage Turkenclubs in de marge.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Europese verslaggeving volgend seizoen wordt toch hopelijk niet ontsierd door de obsessie met tienduizend vlaggetjes die bij FC Schubbekutteveen spelen.
nu wel memphis GOLquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet genoeg gebeden denk ik Roland.
Dan kan ie niet falen... dat scheeltquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:16 schreef Evangelion het volgende:
Gelijkspel Girona en Blind mist Madrid uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |