Het hitte record verbreken hoop ik toch niet, the horrorquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We krijgen tot aan het begin van de zomer dit type weer. Daarna een tijd verzengende hitte des doods om weer over te gaan tot de orde van de dag. Het record wordt uiteraard weer verbroken.
Alles beter dan je hoofd breken over wat er op ons af kan komen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het hitte record verbreken hoop ik toch niet, the horror
Door de enorme plaat voor mijn hoofd is het onmogelijk om mijn hoofd te brekenquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alles beter dan je hoofd breken over wat er op ons af kan komen.
Als je die plaat nou eens óp je hoofd zet dan heb je mooi een dak boven je hoofd tegen de regen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Door de enorme plaat voor mijn hoofd is het onmogelijk om mijn hoofd te breken
Het is de hele dag droog geweest hier in De Biltquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:26 schreef ondeugend het volgende:
Het houdt nooit meer op met regenen geloof ik...
Hier echt de hele dag nat. Het was regen of motregen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het is de hele dag droog geweest hier in De Bilt![]()
dat was echt onverwacht.
Morgen weer wegspoelen geloof ik
Ohh getsie zeg! En komende dag wordt ook een echte pisdagquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hier echt de hele dag nat. Het was regen of motregen.
Zelfs als de radar droog aangaf was het ronduit nat.
Ik kan me niet heugen dat het zo lang veel te nat is geweest.
We zitten hier nu alweer op 130 mm geloof ik.
quote:Op zondag 24 december 2023 08:16 schreef INViCTuS het volgende:
We gooien er nog maar een 50-80 mm bij de komende week.![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Hier ook hele tijd nat met niets op de radar, ook niet de motregenradarquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hier echt de hele dag nat. Het was regen of motregen.
Zelfs als de radar droog aangaf was het ronduit nat.
Ik kan me niet heugen dat het zo lang veel te nat is geweest.
We zitten hier nu alweer op 130 mm geloof ik.
[ twitter ]
Blauwe luchtquote:Op zondag 24 december 2023 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
Gister met vrienden naar de kust van Murcia gereden om o.a. bij een plek genaamd Batería de Castillitos te belanden. Bizarre plek met (niet meer in gebruik zijnde) mega grote kanonnen uit de jaren 30 die gericht staan op Algerije![]()
![]()
Erg indrukwekkend om te bezoeken. Je staat op 100m boven zeeniveau en kan kilometers ver kijken. Aanrader, mocht je ooit in de buurt zijn.
[ afbeelding ]
Wat is die lichtbol voor een ding eigenlijk?quote:Op zondag 24 december 2023 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
Gister met vrienden naar de kust van Murcia gereden om o.a. bij een plek genaamd Batería de Castillitos te belanden. Bizarre plek met (niet meer in gebruik zijnde) mega grote kanonnen uit de jaren 30 die gericht staan op Algerije![]()
![]()
Erg indrukwekkend om te bezoeken. Je staat op 100m boven zeeniveau en kan kilometers ver kijken. Aanrader, mocht je ooit in de buurt zijn.
[ afbeelding ]
Alien invasie 😱quote:Op zondag 24 december 2023 12:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is die lichtbol voor een ding eigenlijk?
Wil je die foto van mijn edele delen weghalen aubquote:Op zondag 24 december 2023 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |