quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Jullie hebben weer een lange oooooo
Hier ook al de hele dag. Droge momenten weer spaarzaam. Je wordt er echt niet goed van. Vertiefde kut herfstquote:
Werd het hier maar eens droooooooogquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Jullie hebben weer een lange oooooo
Als je naar de Alpen gaat moet je niet zeuren dat het sneeuwt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:17 schreef ACT-F het volgende:
Willen we meer of minder winterterreur?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-gesloten~a69727c4/
Moet je eens voorstellen dat de huidige neerslag verandert in sneeuw dat 10x meer volume heeft dan regen
Lang naar uitgekeken.quote:
Nee, dit is echt hemeltergend. Het houdt maar niet op.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:00 schreef josja het volgende:
Godgloeiende. Regen. En keiharde wind. Kan me er nog iets bij voorstellen dat je een hekel hebt aan erg heet weer, maar dat er ook mensen zijn die hier van genieten? Nah. Bestaat niet.
Je hebt dus wel 'mensen' die dit liever hebben dan zon en 30 graden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:00 schreef josja het volgende:
Godgloeiende. Regen. En keiharde wind. Kan me er nog iets bij voorstellen dat je een hekel hebt aan erg heet weer, maar dat er ook mensen zijn die hier van genieten? Nah. Bestaat niet.
Eentonig weer bestaat overalquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:16 schreef Zwoerd het volgende:
Goh verrassend, ik doe de gordijnen open en het is grijs strakblauw, het waait zacht briesje het regent en een lenteachtig zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |