quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah ik moest aan deze video denken
Jaaaa onze HEILMUSSSSquote:Op donderdag 21 december 2023 20:13 schreef Joop_W het volgende:
De recent toegevoegde Duitser aan de TT is wel echt een geweldig GIF-je.
Mooie meid wel, maar inderdaad zou er niet mee in één huis willen wonen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:16 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Bannen van tv - niet aandacht op nationale tv geven
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
waarom krijgt die hoer steeds aandacht?
Ik vind het wel een leuke gozer, qua karakterquote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Ingewikkeld plakkerig kapsel heb die Amsterdammer
iedere dag een pot gel (die gele)quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Ingewikkeld plakkerig kapsel heb die Amsterdammer
0,80 cent?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
iedere dag een pot gel (die gele)
Na dat kutaccent gehoord te hebben kan me het allemaal niks meer schelen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke gozer, qua karakter
We kijken toch naar het innerlijk, sigaar?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Na dat kutaccent gehoord te hebben kan me het allemaal niks meer schelen.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Niet lullig bedoeld maar zij zit niet echt in een positie om nee te zeggen. Of meer, om niet te kritisch te zijn.
quote:
ben jij zo'n Sidonia?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook wel een biertje met hem doen als vrienden
Hij komt tot m’n middel
Ik ben geen 1.68m nee.quote:
Tot volgende keerquote:
Dan ga ik toch maar kijkenquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een beetje de week van de klunsjes
Twee keer Xquote:
Stukje skinhead geweestquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Geile nektattoo, stond vast vroeger een hakenkruis.
Meteen na de kennismaking naam afkortenquote:
Hey halloquote:
Laat ons nouquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
Toevallig iedere keer sneeuwstorm buiten
Nee, je gaat gewoon in 1x de liefde van je leven vinden!quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als ik mee zal doen zou ik sowieso niet 2x meedoen
Zij zal straks nee zeggenquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Cinderblok kan in de eerste de beste kroeg tien van die kerels krijgen. Lijkt me niet dat ze daarop zat te wachten.
Net iets minder erg dan de garageman van pasquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Kan iemand deze man executeren? In een greppel of zo.
Wel korte sneakersokken eronder zag ikquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
Mark praat over Mark.
Mark heeft geen hoogwaterbroek +100
Onder die pantalon? Weirdquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel korte sneakersokken eronder zag ik
Perfectie bestaat bijna nietquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel korte sneakersokken eronder zag ik
Dat geile wijf wat de hoer speelde in Milaan welquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Extremer dan degene die voor en na t sporten doucht
Ze ziet er wel goed uit jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Alle trekjes van Nienke
De grapjes
Ogen rollen, mondje bewegen
Wel mooi voor 46
Op een avondje toen hij dronken was besloten ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Dat in z'n nek is inderdaad erg ongemakkelijk/verdacht
Elk voordeel heb ze nadeelquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Ze heeft vast borderline of een of andere hysterische aandoening.
Dat is wel zeker een coverquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Dat in z'n nek is inderdaad erg ongemakkelijk/verdacht
Elk slachtoffer krijgt een kruis.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Op een avondje toen hij dronken was besloten ofzo
Heb weleens voorgesteld een meet te doenquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen wij volgend jaar met kerst gaan dineren? We zijn al jaren een succesvolle online groep
Oestergevecht.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen wij volgend jaar met kerst gaan dineren? We zijn al jaren een succesvolle online groep
Vs kraaloogjesattackquote:
Hoe bedoel je?quote:
Viezer dan Febo (patat) bestaat niet.quote:
Mag ze in je dm sliden?quote:
Rotterdammers doen altijd raar obsessed over die tent.quote:
Het is gewoon heerlijke patatquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rotterdammers doen altijd raar obsessed over die tent.
Ja alleen niet over kinderen zeiken.quote:
Zit ook hier in Den Haag en Rijswijk. Nog nooit gegeten.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rotterdammers doen altijd raar obsessed over die tent.
Wat die kerel zei over oesters: 'doet me denken aan de tijd dat ik nog niet uit de kast was'.'goor'quote:
Ik kende het niet eensquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is gewoon heerlijke patat
En ja ik eet ook in A’dam net zo lief
Wat adviseer je in Den Haag?quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja alleen niet over kinderen zeiken.
[..]
Zit ook hier in Den Haag en Rijswijk. Nog nooit gegeten.
Het is lief bedoeld, maar ja…quote:
Iemand die de profielen stelt voordat de stucadoor zijn werk kan doen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is dat nou weer, metal stud monteur
Zelfs breda en tilburg zijn leuker.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Eindhoven helemaal niet leuk, dan is Den Bosch veel leuker.
Den Bosch is een saai dorp vol bejaarden.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Eindhoven helemaal niet leuk, dan is Den Bosch veel leuker.
Vreten en zuipen, voor de rest niks te doen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Den Bosch is een saai dorp vol bejaarden.
Ik zou zeker niet gaan drinken op tv.quote:
Dat onzekere loopjequote:
Zeker, wel een leuke man ja. Lekker ongemakkelijk maar zeker vriendelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat onzekere loopje
Deze gun je zeker een liefde
Moet je straks maar reageren op z'n oproepje. Want hij gaat je niet zomaar aanspreken.quote:
Tikje simpelquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:06 schreef RipCity het volgende:
Danique is ook leuk so far.. Behalve 't accent
Hoe zou je dat willen doen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zondag naar Enschede. Kijken of ik hem kan vinden.
Stuur hem een dm danquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zondag naar Enschede. Kijken of ik hem kan vinden.
Vooral gezeur over wel of niet splittenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Splitten is voor haais, voetballers en losers
Bij de eerste date dat gejankquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral gezeur over wel of niet splitten
Man man man
Hij geeft lesquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Typisch zo'n kerel waar je nooit weer vanaf komt.
Eerst eten en dan kritiek graagquote:
Met een vol mondje het treintje weer inquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
achter het frietkot en met uitgelopen mascara de trein naar amsterdam centraal weer in
Stalker mode on!quote:
Maar ik ben ook 9 jaar ouder, dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur hem een dm dan
- nee ik ben te oud / zo graag wil ik niet / insert excuus
Er zijn toch veel profs die mannen zijn in de paardensport toch?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Geen man houdt van paarden
Wie gaat het haar vertellen
Geen idee. Maar dat zijn dan profs. Geen gewone mannen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zijn toch veel profs die mannen zijn in de paardensport toch?
Dat mag hij wel krijgen ja.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat deze jongen een leuk bericht krijgt via Insta ofzo
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat zijn dan profs. Geen gewone mannen.
Klopt, hoewel het amateurniveau vooral uit vrouwen bestaat.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zijn toch veel profs die mannen zijn in de paardensport toch?
Ik kwam een keer een man op tinder tegen die paardenliefhebber in zn profiel had staanquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat zijn dan profs. Geen gewone mannen.
In deze huizenmarkt is het ook bijna niet te doen om alleen te wonenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oké we hebben het probleem gevonden
Hij woont thuis
Vrouwen knappen er gewoon op afquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:16 schreef RipCity het volgende:
Pedant Wijf. nu probeert ze te doen alsof ze beter is
Neem aan dat ze geen brief heeft gestuurt? Hij zei dat ze een berichtje had geschreven. Maar idd kan via allerlei manieren tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hadden die twee elkaar daar ontmoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |