quote:
Nee, want ik ben hierquote:Op donderdag 21 december 2023 11:48 schreef Puzzie het volgende:
Ik zit nu volgens mij in de ONZ SC ..
Wat wil je dan lezen..?quote:Op donderdag 21 december 2023 11:48 schreef Puzzie het volgende:
Ik zit nu volgens mij in de ONZ SC ..
Ja precies , beetje hetzelfde niveau . ONZ +quote:Op donderdag 21 december 2023 11:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Nee, want ik ben hier
En ja ook daar
Is dat een synoniem voor tetten?quote:Op donderdag 21 december 2023 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe is het met je bollen, dan? Nog gelukt?
In SEX welquote:Op donderdag 21 december 2023 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor tetten?
Altijd weer een gevat antwoord.quote:
Ja.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor tetten?
Ik ben er nog mee bezigquote:Op donderdag 21 december 2023 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat wil je dan lezen..?
Hoe is het met je bollen, dan? Nog gelukt?
Meh.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
(Nee, in geval van @:Puzzie niet direct, in deze context)
Nou ja... had gekund ja.quote:
Spicy Stigquote:Op donderdag 21 december 2023 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja... had gekund ja.
Zéker in SEX
Om het wat spicy te houden
Zo ben ikquote:Op donderdag 21 december 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd weer een gevat antwoord.
Kloptquote:Op donderdag 21 december 2023 13:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
(Nee, in geval van @:Puzzie niet direct, in deze context)
Sexy bollen en grotexpedities.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja... had gekund ja.
Zéker in SEX
Om het wat spicy te houden
Dat gaat em niet meer worden LoLquote:Op donderdag 21 december 2023 16:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sexy bollen en grotexpedities.
quote:Op donderdag 21 december 2023 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat em niet meer worden LoL
Wie zijn we?quote:
Ach, die bestaat niet echt.quote:
Ja precies daarom ookquote:Op donderdag 21 december 2023 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, die bestaat niet echt.
Ehhh.... huh?quote:
Dan is het goed.quote:
Dat doe ik ook weleens met de mijne.quote:
Met de wattes?quote:Op donderdag 21 december 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat doe ik ook weleens met de mijne.
Lekker diep die grot in!quote:Op donderdag 21 december 2023 16:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sexy bollen en grotexpedities.
quote:Op donderdag 21 december 2023 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker diep die grot in!
Zo diep dat je een reddingstouw nodig hebt!quote:
It's hard sometimesquote:
Ik mis het nietquote:Op donderdag 21 december 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
It's hard sometimes
Zolang het maar niet op de Nutty Putty grot gaat lijken.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo diep dat je een reddingstouw nodig hebt!
Daar heb je tenminste iets aan.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik kan wel goed lullen , dat dan weer wel
Ik wel ,maar of de ander daar ook zo over denkt.....quote:Op donderdag 21 december 2023 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste iets aan.
Als je erin nut, dan welquote:Op donderdag 21 december 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zolang het maar niet op de Nutty Putty grot gaat lijken.
Hmmm... stof tot nadenken.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je erin nut, dan wel
Bwah, zolang jij er maar iets aan hebt.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wel ,maar of de ander daar ook zo over denkt.....
Nou, als het stof is... dan zeker...quote:Op donderdag 21 december 2023 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... stof tot nadenken.
Whehe, even een borsteltje erdoor.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, als het stof is... dan zeker...
Vooral niet blazen!quote:Op donderdag 21 december 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, even een borsteltje erdoor.
Nee, dat bederft de sfeer.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral niet blazen!
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 21 december 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat bederft de sfeer.
LoLkequote:
Stigs!quote:
Echte mannenquote:Op vrijdag 22 december 2023 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
We zijn weer de enigen op deze vroege ochtend.
Sallykequote:Op vrijdag 22 december 2023 10:17 schreef Sally het volgende:
Ik kon wat langer blijven liggen...
Mogguh
Haii Stigskequote:
Ken je dat wanneer je wekker gaat en dan besluit nog heeeeeeeel even te blijven liggen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:17 schreef Sally het volgende:
Ik kon wat langer blijven liggen...
Mogguh
Poezkequote:
Ja, bijna elke dagquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:57 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ken je dat wanneer je wekker gaat en dan besluit nog heeeeeeeel even te blijven liggen?Nou, vandaag dus en dat stond niet echt in de planning
Amykequote:
Ja sorry ik doe hier niet aan meequote:
Met bakken komt het uit de lucht hier, de kerstsfeer zit er goed inquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja sorry ik doe hier niet aan mee![]()
Wat een kutweer is het
Oh nou dat is best leuk werkquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:04 schreef Academicus het volgende:
[..]
Met bakken komt het uit de lucht hier, de kerstsfeer zit er goed in![]()
Ik ga maar een kamer schilderen
Huh , niet alles zo serieus nemenquote:
Ik neem iedereen serieus.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh , niet alles zo serieus nemen
Ik ben weer binnen , ik was zeiknat van de regen
Dan heb jij heel veel mazzel . hier regent het alleen maarquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik neem iedereen serieus.
Regen? Hier is het al bijna 24 uur droog!
Misschien moet je dat eens vaker gaan doen!quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik neem iedereen serieus.
Regen? Hier is het al bijna 24 uur droog!
Ah bah.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb jij heel veel mazzel . hier regent het alleen maar
Vies ventje.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens vaker gaan doen!
Wanneer?quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar jij maakte een grap toch mbt regen?
Ja, maar dat is ook zo. Niets te regen in Emmen.quote:
Hoe ken dat nawquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook zo. Niets te regen in Emmen.
Goeie weergoden.quote:
Zwolle /Emmen en hier is zwaar klote weer en bij jou is het droogquote:
Nee, de mogelijkheid PAKKEN!quote:
Hier waait het alleen. Ook droog.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zwolle /Emmen en hier is zwaar klote weer en bij jou is het droog
Jaloers
Whutttt??quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier waait het alleen. Ook droog.
Tja, daar doen wij niet aan meequote:Op vrijdag 22 december 2023 13:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whutttt??![]()
Het gaat hier al voor de tweede dag tekeer , storm , regen , nog meer regen en harde woei
Goeie herinneringen aan Zwolle.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zwolle /Emmen en hier is zwaar klote weer en bij jou is het droog
Jaloers
Gisteren moest ik echt mijn fiets goed vasthouden , anders was hij zo weggewaaid met mij eropquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, daar doen wij niet aan mee
quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goeie herinneringen aan Zwolle.
Poezie Woeizie!quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren moest ik echt mijn fiets goed vasthouden , anders was hij zo weggewaaid met mij erop
Flapperflapperflapperquote:
Dat was echt niet leukquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flapperflapperflapper
Zwolle is mooiquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goeie herinneringen aan Zwolle.
Nee, dat vind ik niet.quote:
Wel mooier dan Zwolle.quote:
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog niet eerder in Zwolle of Deventer geweest meen ik.
Sletten en tetten! Bollen en snollen!quote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sletten en tetten! Bollen en snollen!
Ik heb dit jaar een wit met roze amaryllis.quote:
Die zijn mooi! Die heb ik ook , ook roze en ook een wittequote:Op vrijdag 22 december 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een wit met roze amaryllis.
Staan ze al in knop? Bij mij wel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zijn mooi! Die heb ik ook , ook roze en ook een witte
Ik doop ze in kaarsvet , sommige bollen niet en sommige bollen welquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Staan ze al in knop? Bij mij wel.
Ben benieuwd hoe ze bloeien bij jou.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doop ze in kaarsvet , sommige bollen niet en sommige bollen wel
Ik had een paar weken geleden foto's gepost van de bollen van vorig jaar. Hoe ze nu uit gaan komen blijft voor mij nog ff een verrassingquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze bloeien bij jou.
Nep inkt blauw.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden foto's gepost van de bollen van vorig jaar. Hoe ze nu uit gaan komen blijft voor mij nog ff een verrassing
Nee kind, jouw bloemen natuurlijk.quote:
Nee die zijn niet blauwquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee kind, jouw bloemen natuurlijk.
Je kunt ze wel blauw maken natuurlijk. Smurferyllis!quote:
Ja maar hoe dan?quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je kunt ze wel blauw maken natuurlijk. Smurferyllis!
Je knipt de stengel af met witte bloemen en doopt ze in het bloed van Smurfen.quote:
Hoe ist Gargamel!quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je knipt de stengel af met witte bloemen en doopt ze in het bloed van Smurfen.
Oh zo ja , dat weet ik , maar ik zet ze niet in waterquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je knipt de stengel af met witte bloemen en doopt ze in het bloed van Smurfen.
Juist geen water nee.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh zo ja , dat weet ik , maar ik zet ze niet in water
Kan zo op een tegeltje.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sletten en tetten! Bollen en snollen!
Ik heb het niet zo op tegeltjesquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan zo op een tegeltje.
Op iets anders danquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op tegeltjes
Maar bijna wel ja
Blauwe was?quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh zo ja , dat weet ik , maar ik zet ze niet in water
Vooruit dan...quote:
Nou, wat je zegtquote:
Blauw krijg je inderdaad heel moeilijk uit de klerenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Blauw krijg je zo moeilijk uit je kleren
Iedereen is in afwachting van de kerstdagen om direct erna te kunnen zeggen: "Zo, ben blij dat het er weer op zit voor een jaar"quote:
Ja, dat is hier wat betreft 't 'gezellig doen bij m'n ouders. Met vrienden is het wél leuk, gelukkig.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:41 schreef Academicus het volgende:
[..]
Iedereen is in afwachting van de kerstdagen om direct erna te kunnen zeggen: "Zo, ben blij dat het er weer op zit voor een jaar"
Ja dus dat. Overigens is de appie nu een compleet slagveld van doorgedraaide hysterische mensen die met het zweet op hun voorhoofd en de frustratie in hun ogen de laatste kerstboodschappen bij elkaar aan het graaien zijnquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat is hier wat betreft 't 'gezellig doen bij m'n ouders. Met vrienden is het wél leuk, gelukkig.
En paar dagen lekker nixxx.
Wat ik hierboven zeg dusquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:59 schreef Caesalpinia het volgende:
goedemorgen
iedereen is boodschappen aan het doen alsof de supermarkten de rest van het jaar dicht gaan zijn
Aangezien ik vrij lang ben, kijk ik altijd over de menigte uit en kan ik al bijna geotaggend de supermarkt door want ik zie de knelpuntenquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:16 schreef Sally het volgende:
Oh, maar jullie hebben je daar dus doorheen geworsteld
Anders kon je het nu niet vertellen
Hier zo nog naar AH XL, gisteren hebben we maar 1 supermarkt gehad en waren helemaal volgeladen (jaja, paar dagen gezellig met vriendengroep) en helemaal gaar ook nog
Dus dan vandaag de laatste versdingen.
Iedereen gaat hier gourmetten geen champignons meer te krijgen. Ik vind het heel grappig want de winkels zijn met kerst ook gewoon openquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:59 schreef Caesalpinia het volgende:
goedemorgen
iedereen is boodschappen aan het doen alsof de supermarkten de rest van het jaar dicht gaan zijn
Handig!quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef Academicus het volgende:
[..]
Aangezien ik vrij lang ben, kijk ik altijd over de menigte uit en kan ik al bijna geotaggend de supermarkt door want ik zie de knelpunten
Champignons heb ik nog. Blijkbaar is dat nu mijn mazzel?quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Iedereen gaat hier gourmetten geen champignons meer te krijgen. Ik vind het heel grappig want de winkels zijn met kerst ook gewoon open
Die loop ik altijd onder de voet, sorryquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Handig!
Ik ben het onderdeurtje dat haar karretje vastberaden door de menigte beukt![]()
Ja, dat snap ik dus ook niet. De AH is gewoon open met Kerst dus kun je dan in relatief lege gangpaden je inkopen doenquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Iedereen gaat hier gourmetten geen champignons meer te krijgen. Ik vind het heel grappig want de winkels zijn met kerst ook gewoon open
Ik vind het lachverwekkend. Hoe lang ben jij trouwens dat je over de menigte uitkijkt?quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:49 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook niet. De AH is gewoon open met Kerst dus kun je dan in relatief lege gangpaden je inkopen doen
Ik las hier laatst 1.97quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind het lachverwekkend. Hoe lang ben jij trouwens dat je over de menigte uitkijkt?
Ja, dus dat. Ik moest eerst altijd heel veel reizen voor werk en dan zijn vliegtuigen niet je beste vriendquote:
Haha, valt mee hoor. 1.62quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wow en hoe kort ben jij dan?
Ben jij langer dan?quote:
ik ga aardappelpuree maken, en kip marineren, maar kan lekker morgen rustig aan beginnenquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh moet je nog omhoogkijken hierquote:
Gewoon hakken aan dan is het niet meer zo hoog.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh moet je nog omhoogkijken hier
Hakkenquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon hakken aan dan is het niet meer zo hoog.
Laarzen met hakkenquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:27 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
kerst is wel hakken tijd
maar met deze wind is het gevaarlijk
Jep, die heb ik nog wel eens aanquote:
Nouhouuuwwwquote:
team klein maar fijnquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, die heb ik nog wel eens aan
[..]
Nouhouuuwww
Jeugdtrauma's![]()
Ahwquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, die heb ik nog wel eens aan
[..]
Nouhouuuwww
Jeugdtrauma's![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:33 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ren gewoon onder je beentjes door
Heb jou zo te pakkenquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:33 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
Tussen de benen, nog wel...?quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:33 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
Dirty Sally toch!quote:
quote:
Lekker toch.quote:
Gooi d'r eens wat geletterds in, dan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:40 schreef Academicus het volgende:
Lieve mensen, jullie ontsporen elke keer weer
Sinterklaas is al voorbij (wink, wink)quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Gooi d'r eens wat geletterds in, dan.
Check! ✅quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:45 schreef Academicus het volgende:
[..]
Sinterklaas is al voorbij (wink, wink)
Maar ehm... moet het dan in een slowchat altijd van "academisch" niveau zijn?quote:
sc zeker niet academisch hoor, de FP kun je proberen, maar daar daalt het niveau naar elkaar bestoken met dubieuze links naar X om hun gelijk te bewijzenquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ehm... moet het dan in een slowchat altijd van "academisch" niveau zijn?
Was net zo blij dat ik mn studie achter me kon laten
(kostte me uiteindelijk wel een burn-out nl, net na het afstuderen.)
Kom je buiten spelen danquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:25 schreef Academicus het volgende:
[..]
sc zeker niet academisch hoor, de FP kun je proberen, maar daar daalt het niveau naar elkaar bestoken met dubieuze links naar X om hun gelijk te bewijzen![]()
De agora anno 2023
In de speeltuin waar we vervolgens ontploffen door een Cobra 6 van een paar pubersquote:
Ow nee.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:27 schreef Academicus het volgende:
[..]
In de speeltuin waar we vervolgens ontploffen door een Cobra 6 van een paar pubers
Fietstunnels zijn sowieso plekken des onheils..quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow nee.
Dan laat maar
Woon bij een fietstunneltje naast
KABOEMMMM.
En ik zit weer rechtovereind.
Hier maar heel kort, maar onder een dijkje door. En ja... érg leuk om vanaf daar in het tunneltje vuurwerk te mikken, ja..quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:30 schreef Academicus het volgende:
[..]
Fietstunnels zijn sowieso plekken des onheils..
Ruim een week, toch....?quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Nog een week en dan is alles weer back to normal
nee dan hebben we goede voornemens en gaan we gezond levenquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Nog een week en dan is alles weer back to normal
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:19 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
nee dan hebben we goede voornemens en gaan we gezond leven
Nee, stressvrij levenquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]gezond leven moet het nieuwe normaal worden!
Dat is toch ook gezond leven?quote:
Zonder stress geen dalen, geen vooruitgang, geen ontwikkeling, geen leven. Wanneer beginnen mensen dat nou eens te snappen?quote:
Ik heb mijn momenten waarop ik me er tegen kan wapenen. Stress kun je omkeren op voorwaarde van acceptatie van het onvoorspelbare en het onprettige, maar dat is best lastig somsquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij dat al uitgevonden?
Ja iets meer dan een week nog , gelukkig welquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ruim een week, toch....?
Als je Oud & Nieuw meetelt.
Gek 'vierwerk'...
Ja zoietsquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:19 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
nee dan hebben we goede voornemens en gaan we gezond leven
Prima, in de blote kont!quote:
Sallykequote:
Hi Stiggyquote:
Mogguh Lordquote:
LoLkequote:
Misschien is daar ook wel een eenzame vrouw dan kunnen jullie samen eenzaam zijn❤quote:Op zondag 24 december 2023 12:44 schreef Academicus het volgende:
Nou, fijne (licht wanhopige/eenzame) kerstdagen allemaal dan maar. Zometeen maar klaarmaken voor een diner bij mijn pa en hopelijk hou ik nog een paar uur over om de sauna in te duiken achteraf
Have funquote:Op zondag 24 december 2023 12:44 schreef Academicus het volgende:
Nou, fijne (licht wanhopige/eenzame) kerstdagen allemaal dan maar. Zometeen maar klaarmaken voor een diner bij mijn pa en hopelijk hou ik nog een paar uur over om de sauna in te duiken achteraf
Ik ben niet eenzaam, maar een kerstvluchtelingquote:Op zondag 24 december 2023 12:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien is daar ook wel een eenzame vrouw dan kunnen jullie samen eenzaam zijn❤
Ik ben niet zo kersterig ingesteldquote:Op zondag 24 december 2023 13:06 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dank u, dank u! Van hetzelfde natuurlijk
Waarom zou ik ?quote:Op zondag 24 december 2023 14:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga naar dezelfde sauna! Kunnen jullie samen kerstontvluchten
Ik moet eerst mijn eigen verjaardag nog zien te overlevenquote:Op zondag 24 december 2023 14:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat onze hoog opgeleide meneer het jaar dan spetterend uit kan gaan
Nawh alvast gefeliciteerd poesquote:Op zondag 24 december 2023 14:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn eigen verjaardag nog zien te overleven
Duurt nog wel ffquote:Op zondag 24 december 2023 14:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nawh alvast gefeliciteerd poes
Goedemorgenquote:
Modus ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤quote:Op zondag 24 december 2023 14:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Goedemorgengoedemiddag
goedenavond
goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond
Ik word steeds treuriger van deze SCquote:Op zondag 24 december 2023 14:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Goedemorgengoedemiddag
goedenavond
goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond goedemorgen
goedemiddag
goedenavond
Niet meer komen/ lezen dan?quote:Op zondag 24 december 2023 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik word steeds treuriger van deze SC
Van veel SCs wel.quote:Op zondag 24 december 2023 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik word steeds treuriger van deze SC
Ze roept dit steeds...quote:
Hm. K.quote:Op zondag 24 december 2023 14:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar je moedigt het nu aan, nie doen nie! Dan is ze straks weer van de aardbodem verdwenen
Ik lees vaak alleen de laatste post zonder dat ik in het topic kom. Ik ga niet meer alles lezen want halve topics met begroetingen is niet echt mijn dingquote:
Tja, het is een slowchat.quote:Op zondag 24 december 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lees vaak alleen de laatste post zonder dat ik in het topic kom. Ik ga niet meer alles lezen want halve topics met begroetingen is niet echt mijn ding![]()
Ik kom hier ook veel minder en dat vind ik wel jammer maar het is wat het is
Goedemiddagquote:Op zondag 24 december 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lees vaak alleen de laatste post zonder dat ik in het topic kom. Ik ga niet meer alles lezen want halve topics met begroetingen is niet echt mijn ding![]()
Ik kom hier ook veel minder en dat vind ik wel jammer maar het is wat het is
Goedenavondquote:Op zondag 24 december 2023 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, het is een slowchat.
Voor de gezelligheid.
Moet je ook niet in zoveel SCs komenquote:
Neem je Hammy altijd mee ja?quote:Op zondag 24 december 2023 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je ook niet in zoveel SCs komen
Pff, ik ben extreem traag vandaag. Hammys kooi al gedemonteerd voor de grote autoreis. 1 vd 3 tassen gepakt. Zo maar eens gaan douchen, maar 16 uur vertrekken gaat me nooit lukken, zal mn ouders maar waarschuwen, gelukkig eten ze toch altijd pas 20/21 uur.
Nee normaal voor een weekendje niet, maar ben nu 4 dagen weg en dan 2 dagen thuis en dan weer bij mn ouders, dus hij mag er de hele week heen. Mn moeder is ook dol op hem, dus dan wordt hij goed verwend.quote:Op zondag 24 december 2023 15:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neem je Hammy altijd mee ja?
Ah zo ja dan is dat wel zo handig. Fijn dat moeders ook gek is op Hammy❤quote:Op zondag 24 december 2023 15:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee normaal voor een weekendje niet, maar ben nu 4 dagen weg en dan 2 dagen thuis en dan weer bij mn ouders, dus hij mag er de hele week heen. Mn moeder is ook dol op hem, dus dan wordt hij goed verwend.
Gezelligheid is idd wel een ding geloof ik. Dat lukt hier goed geloof ikquote:Op zondag 24 december 2023 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, het is een slowchat.
Voor de gezelligheid.
Het is je vergevenquote:Op zondag 24 december 2023 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gezelligheid is idd wel een ding geloof ik. Dat lukt hier goed geloof ik
Ik post hier al wat langer dan vandaag en dat ik soms venijnig uit de hoek kan komen weet ik , dat zou ik misschien niet moeten doen want dat is zo niet gezellig, maar dat is wel wie ik ben
Dit heeft bij mij niet veel met feestdagen te maken, hoewel ik wel blij ben dat de kortste dag achter ons ligt en we weer naar meer licht gaanquote:Op zondag 24 december 2023 15:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Helemaal in deze feestdagen tijd... met het verplichte "gezellig doen" irl...
Zit ik zelf ook niet echt op te wachten, maar ja.
Ja maar hoest met jou daaan?quote:Op zondag 24 december 2023 15:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Puzzieziezieziehaha alles goed ja haha
dat heb ik gisteren ook al gevraagdmaar ja haha
quote:Op zondag 24 december 2023 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar hoest met jou daaan?
alles kits achter de rits?
Lijkt mij een goed idee want voor je weet is ie er tussenuit gewipt . Gewipt hihiquote:Op zondag 24 december 2023 15:39 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
ja toen ik net keek wel hahaha
zo nog maar een keer kijken voor de zekerheid haha
Nah ik ga mijn vloer wel dweilen. Moest nog gebeuren. En daarna eet ik al mijn emoties weg en ga ik vervolgens lopen zeiken dat niemand mij wil omdat ik dik ben.quote:Op zondag 24 december 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zeg het hem !! Potjandriedubbeltjes
Hoe durft ie![]()
Echt hequote:Op zondag 24 december 2023 15:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee want voor je weet is ie er tussenuit gewipt . Gewipt hihi
Ben je dik?quote:Op zondag 24 december 2023 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah ik ga mijn vloer wel dweilen. Moest nog gebeuren. En daarna eet ik al mijn emoties weg en ga ik vervolgens lopen zeiken dat niemand mij wil omdat ik dik ben.
Ahh Koekie toch , wie wil jou nou nietquote:Op zondag 24 december 2023 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah ik ga mijn vloer wel dweilen. Moest nog gebeuren. En daarna eet ik al mijn emoties weg en ga ik vervolgens lopen zeiken dat niemand mij wil omdat ik dik ben.
Modus niet!quote:Op zondag 24 december 2023 15:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahh Koekie toch , wie wil jou nou niet![]()
Ik moet ook dingen doen, boodschappen maar het regent en ik heb geen zin , opruimen en schoonmaken , alvast wat spullen bij elkaar verzamelen en klaarleggen voor dinsdag als ik naar mijn moeder ga.. Morgen nachtje bij mijn kleindochter logeren.
Mijn bollen moeten nog wat lagen kaarsvet ...argh ik voel de stress al![]()
Heb jij een heus racepak? Vet man!!quote:Op zondag 24 december 2023 15:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt he![]()
![]()
gedoe ook altijd he eerst dat hele racepak uit![]()
![]()
En een grote helm!quote:Op zondag 24 december 2023 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb jij een heus racepak? Vet man!!Lijkt mij zo tof!! Ik heb nog niet eens een onesie
quote:Op zondag 24 december 2023 15:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uhu uhu!! Als ik hem ooit zie gooi ik hem een drankje in zijn gezicht
Maar wel een puzzsie toch haaahaaaaaaaquote:Op zondag 24 december 2023 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb jij een heus racepak? Vet man!!Lijkt mij zo tof!! Ik heb nog niet eens een onesie
Jezus wat slecht. En ik moest nog lachen ookquote:Op zondag 24 december 2023 15:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar wel een puzzsie toch haaahaaaaaaa![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jezus wat slecht. En ik moest nog lachen ook
Hier gaat mijn fantasie al met mij aan de haalquote:Op zondag 24 december 2023 15:53 schreef Modus het volgende:
[..]
En een grote helm!![]()
(nee niet zo 1 wahahahaaaaa
![]()
![]()
)
alles uit maar die helm houd ik dus gewoon altijd lekker op haaahahaaaa
Die heb ik echt wel hahaquote:Op zondag 24 december 2023 15:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar wel een puzzsie toch haaahaaaaaaa![]()
Same samequote:Op zondag 24 december 2023 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jezus wat slecht. En ik moest nog lachen ook
Oké Bepquote:Op zondag 24 december 2023 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even dramalamaen Koos.
Nou pissen gaat nog best hoorquote:Op zondag 24 december 2023 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier gaat mijn fantasie al met mij aan de haalHaha
Lijkt mij wel moeilijk met pissen wahaaah![]()
![]()
Soooowwwwwquote:Op zondag 24 december 2023 15:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik echt wel haha![]()
En soms ben ik er ook een
Nee ik bedoelde pissen met je helm op wahaaah ouwe sproeierquote:Op zondag 24 december 2023 16:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou pissen gaat nog best hoorhoe oud denk je dat ik ben
![]()
net nog lekker alles onder lopen sproeien
![]()
![]()
![]()
![]()
oh je bedoelde door dat racepak![]()
![]()
stom van mij
![]()
Rare fantasieën heb jij hahaha
Mogguhquote:
Zit jij in DM clubjes? hahaha ..daar lees ik de laatste tijd veel over.quote:Op zondag 24 december 2023 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Soooowwwwwwil je daar meer over vertellen
![]()
mag ook in DM haha
Hoop dat je dat zelf moet schoonmakenquote:Op zondag 24 december 2023 16:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou pissen gaat nog best hoorhoe oud denk je dat ik ben
![]()
net nog lekker alles onder lopen sproeien
![]()
![]()
![]()
![]()
oh je bedoelde door dat racepak![]()
![]()
stom van mij
![]()
Rare fantasieën heb jij hahaha
Oh ja hahaaa ik kan dan toch het vizier open zettenquote:Op zondag 24 december 2023 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde pissen met je helm op wahaaah ouwe sproeier
quote:Op zondag 24 december 2023 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Oh het is bijna weer avond
Goedenavond alvast dan
Ja net nog wat leuks gehadquote:Op zondag 24 december 2023 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zit jij in DM clubjes? hahaha ..daar lees ik de laatste tijd veel over.![]()
Schoonmaken?quote:Op zondag 24 december 2023 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoop dat je dat zelf moet schoonmaken
Oooww dommie ben ik toch ook hahahaaaaaquote:Op zondag 24 december 2023 16:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh ja hahaaa ik kan dan toch het vizier open zetten![]()
wel opletten he
Zit jij er niet in dan?quote:Op zondag 24 december 2023 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zit jij in DM clubjes? hahaha ..daar lees ik de laatste tijd veel over.![]()
Misschien kunnen we elkaar hier goedenacht wensen , is ook heel gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |