Waar valt dan over na te denken? Je kunt het niet, klaar. Dus een wildvreemde vraagt je na 3 zinnen om even 5000 in te leggen en jij hebt die 5000 niet maar overweegt het alsnog? Hoe dan?quote:Op woensdag 20 december 2023 23:53 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ja , en zoveel geld kan ik niet missen ;P , (En
Ja je hebt helemaal gelijk 😅 , en het is ook idioot om er een topic te moeten openen voor dit.. , maar misschien dat dit even goed was voor mezelf.. (Om het even zo op te schrijven…quote:Op woensdag 20 december 2023 23:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar valt dan over na te denken? Je kunt het niet, klaar. Dus een wildvreemde vraagt je na 3 zinnen om even 5000 in te leggen en jij hebt die 5000 niet maar overweegt het alsnog? Hoe dan?
En dan open je een topic om te vragen of je het moet afkappen? Kom op he...wat zou je een ander nou adviseren in deze situatie dan?
En waarom overwoog je het? Omdat de foto's van een lekker wijf zijn? Want ik snap anders niet wat dat deel ermee van doen heeft.quote:Op donderdag 21 december 2023 00:03 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk 😅 , en het is ook idioot om er een topic te moeten openen voor dit.. , maar misschien dat dit even goed was voor mezelf.. (Om het even zo op te schrijven…
Niet overkomen. Wel eerder over gelezen.quote:
quote:In 2023, the FBI anticipates a higher reported financial loss due to a trend in International Crypto Investment Fraud as part of romance scams. The scam starts similarly as an online relationship, but instead of asking for cash, the scammer convinces the victim to investment in cryptocurrency. To demonstrate the returns on investment, victims are directed to websites that appear authentic but are instead controlled by the scammer. Once the victim makes a purchase, they are denied the ability to cash out their investments and the scammer cuts off contact.
Denk eerder een soort can bevestiging zoekenquote:Op donderdag 21 december 2023 00:40 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat je er überhaupt over na moet denken zeg…
Dus je bent nog steeds aan het zoeken naar een opening. Maar je hebt geen 5000, dus hoe ga je dat dan oplossen?quote:Op donderdag 21 december 2023 00:43 schreef King_Merc het volgende:
Ja dat kwam me ook al bekend voor, maar dan denk je , dat overkomt mij niet.. gelukkig vertrouwde ik het nu ook al niet.. (ineens zei ze de markt voor lage prijzen is nu te onstuimig etc. Zet meer in dan.. en vertrouw mij…
Gaat trouwens hierover Credxflow , , en heb nu ook iemand gevraagd (oud collega die doet ook in short term trading )of hij deze kent ) , (ene Vincent van Vinance)
Ik zou zelf aangeven dat ik veelvuldig voor vrouwelijke golddiggersof financiele oplichsters val en bereid ben vele duizenden euros te investeren, maar enkel nadat deze extreem aantrekkelijke vrouwen mit fabelachtige lichamen dagenlang op alle mogelijke manieren in een goedkope hotelkamer sexueel misbruikt zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:55 schreef PiyeReloaded het volgende:
Sowieso een goed idee om je dates en investeringskansen los van elkaar te houden. Dus ik zou dat ook gewoon altijd gelijk zeggen en als ze dan verdwijnt weet je genoeg.
Zelfs bij een relatief veilige investering moet je je al afvragen of je dat dan wilt.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:53 schreef King_Merc het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2023 09:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik zou zelf aangeven dat ik veelvuldig voor vrouwelijke golddiggersof financiele oplichsters val en bereid ben vele duizenden euros te investeren, maar enkel nadat deze extreem aantrekkelijke vrouwen mit fabelachtige lichamen dagenlang op alle mogelijke manieren in een goedkope hotelkamer sexueel misbruikt zijn.
En of ze binnenkort tijd daarvoor heeft...
Ja, kappen. Als het voelt alsof je wordt genaaid, is dat meestal wel zo en hier ligt het er wel heel dik op. Als je hier intrapt, dan moet je je na laten kijken.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:42 schreef King_Merc het volgende:
Hmm zit met iets, een paar dagen geleden matchde ik met iemand op Hinch , Aziatisch type woont voor een deel in Engeland , (Wel wat nummers uitgewisseld , en wat videogebeld en wat foto,s van haar gekregen , (En door google lens gehaald (Knappe meid , maar eerder ook benaderd door iemand (die id fraude deed , (Foto,s van een heel ander persoon ) dus dat helemaal afgekapt, maar deze kwam ik geen dubbele foto,s van tegen , dus ik denk kan ik wel vertrouwen , ze deed wat short term trading en wilde (ik zat een tijdje terug al in de crypto,s ) dat ik daar ook mee zou doen , ik denk ok, klein bedrag begonnen , maar nu had ze het ineens over dat ik 5000 kon gaan inleggen omdat dat stabieler zou zijn, nu denk ik wordt ik niet belazerd waar ik bij zit (Had van de week al zo,n artikel gelezen over een crypto scam ) , Ik heb dus niks verder gedaan , even een smoes bedacht om daar voor nu onder uit te kunnen ..
Wat denken jullie , meteen mee kappen ?
Nee joh, gewoon doen! Een beetje vertrouwen in het begin van wat duidelijk een mooie relatie kan worden mag wel hoor.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:42 schreef King_Merc het volgende:
Oké, daar was ik nog niet opgekomen. Maar zelfs iemand die daar in achter loopt maar wel een beetje gezond verstand heeft weet gewoon dat als er om geld gevraagd wordt dat de boel niet deugd. Daar hoef je geen software of AI deskundige voor te zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bijzonder dat je niet weet dat oplichters tegenwoordig fotos zelf met software maken. Dat zijn dan altijd unieke fotos die nergens op internet staan.
Het zegt idd wel veelquote:Op donderdag 21 december 2023 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er serieus nog mannen die hier intrappen? mijn goddan moet je wel echt desperaat zijn.
Zou raken. Waar precies kan ik die ¤5000 kwijt, TS?quote:Op donderdag 21 december 2023 01:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Foto's zeggen ook weinig tegenwoordig.
Zelfs met de gratis "Stable DIffusion" portable maak je in een paar minuten nieuwe portretten van iemand die niet bestaat.
En er is nog wel betere software voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms help je jezelf door alleen maar te proberen aan anderen het probleem uit te leggen, of zelfs maar het uit te schrijven alsof je het aan anderen zou moeten uitleggen. Als ik dingen aan uitzoeken ben hou ik vaak ook een documentje bij waarin ik mijn bevindingen en openstaande vragen bijhou, en dat werkt soms ook verhelderend.quote:Op donderdag 21 december 2023 00:03 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk 😅 , en het is ook idioot om er een topic te moeten openen voor dit.. , maar misschien dat dit even goed was voor mezelf.. (Om het even zo op te schrijven…
Er zijn genoeg “mannen” die een verstandelijke beperking hebben. Dat is vaak ook een makkelijk doelwit. Zijn vaak ook eenzaam, dus een beetje aandacht van een mooi model is een lichtpuntje in hun leven.quote:Op donderdag 21 december 2023 00:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je bent nog steeds aan het zoeken naar een opening. Maar je hebt geen 5000, dus hoe ga je dat dan oplossen?
Ik snap nooit hoe deze scams kans van slagen hebben, want je zou toch zeggen dat iedereen snapt dat dit geen zuivere koffie is...maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Ik herinner me nog een best wel schrijnend topic op fok van dit kaliberquote:Op zaterdag 23 december 2023 04:06 schreef 111210 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg “mannen” die een verstandelijke beperking hebben. Dat is vaak ook een makkelijk doelwit. Zijn vaak ook eenzaam, dus een beetje aandacht van een mooi model is een lichtpuntje in hun leven.
Mn vriendin had heel wat cliënten waar dit soort dingen speelde op haar toenmalige werk.
Die mannen kreeg je echt niet uitgelegd dat er aan de andere kant helemaal geen mooie blonde vrouw zat.
Die betreffende user is meervoudig beperkt en post hier nog steeds wel eens. Dat topic kan ik me ook nog herinneren.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een best wel schrijnend topic op fok van dit kaliber
Ze was zijn vriendin en zou met hem gaan trouwen en weet ik veel wat allemaal niet. Maar hij bleek haar nog nooit gezien te hebben, terwijl ze eigenlijk helemaal niet echt ver bij hem vandaan woonde. Hij wist haar telnr ook niet, het contact ging alleen via de website waar hij per berichtje moest betalen. Ze durfde telefoonnrs uitwisselen nog niet aan (maar was wel zijn vriendin en ging met hem trouwen). Voor ons direct: dat klopt niet. Maar hij zag niet in wat er mis was aan de situatie. Ook niet nadat er een heel topic vol was geschreven met hoe zij hem aan het neppen was.
quote:Op woensdag 20 december 2023 23:42 schreef King_Merc het volgende:
Hmm zit met iets, een paar dagen geleden matchde ik met iemand op Hinch , Aziatisch type woont voor een deel in Engeland , (Wel wat nummers uitgewisseld , en wat videogebeld en wat foto,s van haar gekregen , (En door google lens gehaald (Knappe meid , maar eerder ook benaderd door iemand (die id fraude deed , (Foto,s van een heel ander persoon ) dus dat helemaal afgekapt, maar deze kwam ik geen dubbele foto,s van tegen , dus ik denk kan ik wel vertrouwen , ze deed wat short term trading en wilde (ik zat een tijdje terug al in de crypto,s ) dat ik daar ook mee zou doen , ik denk ok, klein bedrag begonnen , maar nu had ze het ineens over dat ik 5000 kon gaan inleggen omdat dat stabieler zou zijn, nu denk ik wordt ik niet belazerd waar ik bij zit (Had van de week al zo,n artikel gelezen over een crypto scam ) , Ik heb dus niks verder gedaan , even een smoes bedacht om daar voor nu onder uit te kunnen ..
Jij beveelt een rubbertje aan?quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:17 schreef Academicus het volgende:
[..]Regel 1: vertrouw nooit Aziaten op een dating app
Een hele tijd geleden had ik een date met een Chinese en ik had al wat argwaan. Ik was net bij haar thuis en toen legde ze plots een enorme lijn coke op tafel en had alleen een nachtjapon aan. Ik vond de sfeer al wat vreemd want ze praatte helemaal nietquote:
Zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:30 schreef Academicus het volgende:
[..]
Een hele tijd geleden had ik een date met een Chinese en ik had al wat argwaan. Ik was net bij haar thuis en toen legde ze plots een enorme lijn coke op tafel en had alleen een nachtjapon aan. Ik vond de sfeer al wat vreemd want ze praatte helemaal nietToen ze naar de wc ging ben ik maar weggegaan want dit leek echt op een slechts mangahorrorfilm
100% van ja.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:42 schreef King_Merc het volgende:
Datingapps zijn ook een flinke visvijver. Er zit daar een grote groep mannen die nauwelijks matches krijgt, laat staan tot een conversatie komen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:40 schreef ZarB het volgende:
Wat blijft het toch walgelijk hoe die smerige scammers de goedgelovigen te grazen nemen.soms denk ik: als je zo achterlijk bent om erin te trappen dan verdien je het om opgelicht te worden. Maar sommige mensen hebben echt het vermogen niet om zoiets te doorzien. Of dat nou intelligentie is of pure wanhoop voor liefde ofzo.
Er zijn professionele bendes bezig met dit soort scams die echte vrouwen gebruiken om hun doelwit op te lichten.quote:
UnHinched dus.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:42 schreef King_Merc het volgende:
TS is iig zo verstandig dat hij het hier gaat vragen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 04:06 schreef 111210 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg “mannen” die een verstandelijke beperking hebben. Dat is vaak ook een makkelijk doelwit. Zijn vaak ook eenzaam, dus een beetje aandacht van een mooi model is een lichtpuntje in hun leven.
Mn vriendin had heel wat cliënten waar dit soort dingen speelde op haar toenmalige werk.
Die mannen kreeg je echt niet uitgelegd dat er aan de andere kant helemaal geen mooie blonde vrouw zat.
Heeft geen bal met het werelddeel te maken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:17 schreef Academicus het volgende:
[..]Regel 1: vertrouw nooit Aziaten op een dating app
Ja?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Datingapps zijn ook een flinke visvijver. Er zit daar een grote groep mannen die nauwelijks matches krijgt, laat staan tot een conversatie komen.
Ja, dan is het wel heel lastig om die ene die wel tegen je praat te laten schieten.
ook al zou het geen scam zijn (hoogstwaarschijnlijk wel!) de stelregel dat wanneer je het niet kan missen moet je het niet inleggen in dit soort zaken is een verstandige. op meerdere niveaus niet doen dus.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:53 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij hebt begrepen wat ik bedoelde te schrijven…quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:03 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ja?
Als er toch snel gepraat wordt over betalen kan je beter een echte hoer neuken. Of die betalen voor een knuffel of een praatje.
Mannen denken altijd dat vrouwen dit niet weten, hier geen ervaring mee hebben.
Maar weet je wel hoeveel mannen er zijn die met jankverhalen komen over heb geld nodig of met luister naar mij dan wordt je een rijke vrouw?
Veelste veel vrouwen trappen daar ook nog in als ze maar denken dat er een relatie uit zal komen. Gelukkig doorzien velen kwetsbare vrouwen het voor het te laat is
Hoe is dit zo anders dan bij mannen?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:30 schreef Academicus het volgende:
[..]
Een hele tijd geleden had ik een date met een Chinese en ik had al wat argwaan. Ik was net bij haar thuis en toen legde ze plots een enorme lijn coke op tafel en had alleen een nachtjapon aan. Ik vond de sfeer al wat vreemd want ze praatte helemaal nietToen ze naar de wc ging ben ik maar weggegaan want dit leek echt op een slechts mangahorrorfilm
Nou nee, want ik zit niet op datingsites. Maar op social media krijg ik wel eens een DM van een "vrouw" die een gesprek begint. Dan is het al afwachten wanneer de aap uit de mouw komt en ze met een scam gaan komen. Binnen een kwartier gaat het dan vaak inderdaad over crypto.quote:
Als het over scams gaat waarom niet. Ik ken een waargebeurd verhaal over een vrouw van middelbare leeftijd die haar man om zeep had gebracht zodat ze met haar minnaar kon trouwen. Een zogenaamde Amerikaanse soldaat. Dat bleek ook een scammer te zijn. Ze wilde het voordoen als een inbraak maar de politie trapte er niet in.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:13 schreef Jaeger85 het volgende:
De persoon in dit topic is een man. Dat ook vrouwen het slachtoffer worden van dit soort scams is dus hier niet zo relevant.
Of ze bezig houden en steeds vreemdere verzoeken doen. Dat heb ik afgelopen maand gedaan.quote:
Of vrouwen die denken dat die ene knappe Nigeriaan op ze valt.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er serieus nog mannen die hier intrappen? mijn goddan moet je wel echt desperaat zijn.
Ik heb toevallig deze podcast over beluisterd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gevalletje dit:
https://art19.com/shows/v(...)44-8523-7ea9707ae2a9
Schrijnend verhaal van een vrouw die op deze manier 2 ton is kwijtgeraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |