abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211687343
Hmm zit met iets, een paar dagen geleden matchde ik met iemand op Hinch , Aziatisch type woont voor een deel in Engeland , (Wel wat nummers uitgewisseld , en wat videogebeld en wat foto,s van haar gekregen , (En door google lens gehaald (Knappe meid , maar eerder ook benaderd door iemand (die id fraude deed , (Foto,s van een heel ander persoon ) dus dat helemaal afgekapt, maar deze kwam ik geen dubbele foto,s van tegen , dus ik denk kan ik wel vertrouwen , ze deed wat short term trading en wilde (ik zat een tijdje terug al in de crypto,s ) dat ik daar ook mee zou doen , ik denk ok, klein bedrag begonnen , maar nu had ze het ineens over dat ik 5000 kon gaan inleggen omdat dat stabieler zou zijn, nu denk ik wordt ik niet belazerd waar ik bij zit (Had van de week al zo,n artikel gelezen over een crypto scam ) , Ik heb dus niks verder gedaan , even een smoes bedacht om daar voor nu onder uit te kunnen ..

Wat denken jullie , meteen mee kappen ?
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 23:42:59 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_211687347
Ja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_211687356
Ook beetje lange dag vandaag (Mn verjaardag vandaag) , tekst misschien een beetje “warrig”
  Spellchecker woensdag 20 december 2023 @ 23:45:12 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211687361
Even 5000 inleggen, tuurlijk.
pi_211687364
En jullie ook al eens overkomen ?
pi_211687365
pi_211687405
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:45 schreef maily het volgende:
Even 5000 inleggen, tuurlijk.
Ja , en zoveel geld kan ik niet missen ;P , (En
pi_211687414
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:45 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja soort van ..
pi_211687419
Meteen een red flag dus ?
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 23:56:02 #10
16180 crew  CoolGuy
pi_211687420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:53 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Waar valt dan over na te denken? Je kunt het niet, klaar. Dus een wildvreemde vraagt je na 3 zinnen om even 5000 in te leggen en jij hebt die 5000 niet maar overweegt het alsnog? Hoe dan?

En dan open je een topic om te vragen of je het moet afkappen? Kom op he...wat zou je een ander nou adviseren in deze situatie dan?
pi_211687424
Misschien moet je nog een keer de foto checken op de pixels, maar als je niks kunt ontdekken moet het wel echt zijn en zou ik die 5K er direkt insteken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_211687450
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Waar valt dan over na te denken? Je kunt het niet, klaar. Dus een wildvreemde vraagt je na 3 zinnen om even 5000 in te leggen en jij hebt die 5000 niet maar overweegt het alsnog? Hoe dan?

En dan open je een topic om te vragen of je het moet afkappen? Kom op he...wat zou je een ander nou adviseren in deze situatie dan?
Ja je hebt helemaal gelijk 😅 , en het is ook idioot om er een topic te moeten openen voor dit.. , maar misschien dat dit even goed was voor mezelf.. (Om het even zo op te schrijven…
  Moderator donderdag 21 december 2023 @ 00:13:46 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_211687475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 00:03 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Ja je hebt helemaal gelijk 😅 , en het is ook idioot om er een topic te moeten openen voor dit.. , maar misschien dat dit even goed was voor mezelf.. (Om het even zo op te schrijven…
En waarom overwoog je het? Omdat de foto's van een lekker wijf zijn? Want ik snap anders niet wat dat deel ermee van doen heeft.
pi_211687479
Het is te mooi om waar te zijn..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_211687487
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:45 schreef King_Merc het volgende:
Niet overkomen. Wel eerder over gelezen.

Het is een bekende scam.

quote:
In 2023, the FBI anticipates a higher reported financial loss due to a trend in International Crypto Investment Fraud as part of romance scams. The scam starts similarly as an online relationship, but instead of asking for cash, the scammer convinces the victim to investment in cryptocurrency. To demonstrate the returns on investment, victims are directed to websites that appear authentic but are instead controlled by the scammer. Once the victim makes a purchase, they are denied the ability to cash out their investments and the scammer cuts off contact.
pi_211687514
Dat je er überhaupt over na moet denken zeg…
pi_211687517
Ja dat kwam me ook al bekend voor, maar dan denk je , dat overkomt mij niet.. gelukkig vertrouwde ik het nu ook al niet.. (ineens zei ze de markt voor lage prijzen is nu te onstuimig etc. Zet meer in dan.. en vertrouw mij…

Gaat trouwens hierover Credxflow , , en heb nu ook iemand gevraagd (oud collega die doet ook in short term trading )of hij deze kent ) , (ene Vincent van Vinance)
pi_211687520
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 00:40 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat je er überhaupt over na moet denken zeg…
Denk eerder een soort can bevestiging zoeken ;) voor mij dan
  Moderator donderdag 21 december 2023 @ 00:59:16 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_211687535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 00:43 schreef King_Merc het volgende:
Ja dat kwam me ook al bekend voor, maar dan denk je , dat overkomt mij niet.. gelukkig vertrouwde ik het nu ook al niet.. (ineens zei ze de markt voor lage prijzen is nu te onstuimig etc. Zet meer in dan.. en vertrouw mij…

Gaat trouwens hierover Credxflow , , en heb nu ook iemand gevraagd (oud collega die doet ook in short term trading )of hij deze kent ) , (ene Vincent van Vinance)
Dus je bent nog steeds aan het zoeken naar een opening. Maar je hebt geen 5000, dus hoe ga je dat dan oplossen?

Ik snap nooit hoe deze scams kans van slagen hebben, want je zou toch zeggen dat iedereen snapt dat dit geen zuivere koffie is...maar dat is dus blijkbaar niet zo.
pi_211687538
Foto's zeggen ook weinig tegenwoordig.

Zelfs met de gratis "Stable DIffusion" portable maak je in een paar minuten nieuwe portretten van iemand die niet bestaat.

En er is nog wel betere software voor.

donderdag 21 december 2023 @ 08:32:24 #21
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211688308
Is TS al zijn geld al kwijt? :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 21 december 2023 @ 08:55:26 #22
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_211688451
Sowieso een goed idee om je dates en investeringskansen los van elkaar te houden. Dus ik zou dat ook gewoon altijd gelijk zeggen en als ze dan verdwijnt weet je genoeg.
pi_211688696
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 08:55 schreef PiyeReloaded het volgende:
Sowieso een goed idee om je dates en investeringskansen los van elkaar te houden. Dus ik zou dat ook gewoon altijd gelijk zeggen en als ze dan verdwijnt weet je genoeg.
Ik zou zelf aangeven dat ik veelvuldig voor vrouwelijke golddiggersof financiele oplichsters val en bereid ben vele duizenden euros te investeren, maar enkel nadat deze extreem aantrekkelijke vrouwen mit fabelachtige lichamen dagenlang op alle mogelijke manieren in een goedkope hotelkamer sexueel misbruikt zijn.

En of ze binnenkort tijd daarvoor heeft...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_211688716
quote:

[..]
Zelfs bij een relatief veilige investering moet je je al afvragen of je dat dan wilt.
  donderdag 21 december 2023 @ 09:24:42 #25
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_211688732
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 09:20 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik zou zelf aangeven dat ik veelvuldig voor vrouwelijke golddiggersof financiele oplichsters val en bereid ben vele duizenden euros te investeren, maar enkel nadat deze extreem aantrekkelijke vrouwen mit fabelachtige lichamen dagenlang op alle mogelijke manieren in een goedkope hotelkamer sexueel misbruikt zijn.

En of ze binnenkort tijd daarvoor heeft...
_O-

Nog beter!
pi_211688758
Bijzonder dat je niet weet dat oplichters tegenwoordig fotos zelf met software maken. Dat zijn dan altijd unieke fotos die nergens op internet staan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211689077
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:42 schreef King_Merc het volgende:
Hmm zit met iets, een paar dagen geleden matchde ik met iemand op Hinch , Aziatisch type woont voor een deel in Engeland , (Wel wat nummers uitgewisseld , en wat videogebeld en wat foto,s van haar gekregen , (En door google lens gehaald (Knappe meid , maar eerder ook benaderd door iemand (die id fraude deed , (Foto,s van een heel ander persoon ) dus dat helemaal afgekapt, maar deze kwam ik geen dubbele foto,s van tegen , dus ik denk kan ik wel vertrouwen , ze deed wat short term trading en wilde (ik zat een tijdje terug al in de crypto,s ) dat ik daar ook mee zou doen , ik denk ok, klein bedrag begonnen , maar nu had ze het ineens over dat ik 5000 kon gaan inleggen omdat dat stabieler zou zijn, nu denk ik wordt ik niet belazerd waar ik bij zit (Had van de week al zo,n artikel gelezen over een crypto scam ) , Ik heb dus niks verder gedaan , even een smoes bedacht om daar voor nu onder uit te kunnen ..

Ja, kappen. Als het voelt alsof je wordt genaaid, is dat meestal wel zo en hier ligt het er wel heel dik op. Als je hier intrapt, dan moet je je na laten kijken.
pi_211689580
quote:
Nee joh, gewoon doen! Een beetje vertrouwen in het begin van wat duidelijk een mooie relatie kan worden mag wel hoor. 8)7
pi_211689611
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 09:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bijzonder dat je niet weet dat oplichters tegenwoordig fotos zelf met software maken. Dat zijn dan altijd unieke fotos die nergens op internet staan.
Oké, daar was ik nog niet opgekomen. Maar zelfs iemand die daar in achter loopt maar wel een beetje gezond verstand heeft weet gewoon dat als er om geld gevraagd wordt dat de boel niet deugd. Daar hoef je geen software of AI deskundige voor te zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Joopklepzeiker op 21-12-2023 11:16:52 ]
  donderdag 21 december 2023 @ 11:26:29 #30
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_211689792
Zijn er serieus nog mannen die hier intrappen? mijn god :') dan moet je wel echt desperaat zijn.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 21 december 2023 @ 11:47:11 #31
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211689953
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er serieus nog mannen die hier intrappen? mijn god :') dan moet je wel echt desperaat zijn.
Het zegt idd wel veel :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 21 december 2023 @ 11:47:36 #32
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211689959
Klinkt legit.
pi_211698969
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 01:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Foto's zeggen ook weinig tegenwoordig.

Zelfs met de gratis "Stable DIffusion" portable maak je in een paar minuten nieuwe portretten van iemand die niet bestaat.

En er is nog wel betere software voor.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zou raken. Waar precies kan ik die ¤5000 kwijt, TS?
pi_211706003
Nee man, ze is oprecht. Je gaat miljoenen verdienen terwijl je binnenkort een Aziaat op je pik hebt dansen. Made man.
  vrijdag 22 december 2023 @ 14:59:28 #35
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211706019
Heb ik ook gedaan, vreemde op een datingapp vertrouwen kan natuurlijk niks mee mis gaan, nu ben ik miljonair B-)

:')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 22 december 2023 @ 15:16:30 #36
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_211706199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 00:03 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Soms help je jezelf door alleen maar te proberen aan anderen het probleem uit te leggen, of zelfs maar het uit te schrijven alsof je het aan anderen zou moeten uitleggen. Als ik dingen aan uitzoeken ben hou ik vaak ook een documentje bij waarin ik mijn bevindingen en openstaande vragen bijhou, en dat werkt soms ook verhelderend.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_211713405
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:55 schreef King_Merc het volgende:
Meteen een red flag dus ?
Nee totaal niet, zou er zelf meteen 10k van maken
pi_211713415
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 00:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dus je bent nog steeds aan het zoeken naar een opening. Maar je hebt geen 5000, dus hoe ga je dat dan oplossen?

Ik snap nooit hoe deze scams kans van slagen hebben, want je zou toch zeggen dat iedereen snapt dat dit geen zuivere koffie is...maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Er zijn genoeg “mannen” die een verstandelijke beperking hebben. Dat is vaak ook een makkelijk doelwit. Zijn vaak ook eenzaam, dus een beetje aandacht van een mooi model is een lichtpuntje in hun leven.

Mn vriendin had heel wat cliënten waar dit soort dingen speelde op haar toenmalige werk.

Die mannen kreeg je echt niet uitgelegd dat er aan de andere kant helemaal geen mooie blonde vrouw zat.
pi_211713750
We video belden wel
pi_211713820
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 04:06 schreef 111210 het volgende:

[..]
Er zijn genoeg “mannen” die een verstandelijke beperking hebben. Dat is vaak ook een makkelijk doelwit. Zijn vaak ook eenzaam, dus een beetje aandacht van een mooi model is een lichtpuntje in hun leven.

Mn vriendin had heel wat cliënten waar dit soort dingen speelde op haar toenmalige werk.

Die mannen kreeg je echt niet uitgelegd dat er aan de andere kant helemaal geen mooie blonde vrouw zat.
Ik herinner me nog een best wel schrijnend topic op fok van dit kaliber -O-
Ze was zijn vriendin en zou met hem gaan trouwen en weet ik veel wat allemaal niet. Maar hij bleek haar nog nooit gezien te hebben, terwijl ze eigenlijk helemaal niet echt ver bij hem vandaan woonde. Hij wist haar telnr ook niet, het contact ging alleen via de website waar hij per berichtje moest betalen. Ze durfde telefoonnrs uitwisselen nog niet aan (maar was wel zijn vriendin en ging met hem trouwen). Voor ons direct: dat klopt niet. Maar hij zag niet in wat er mis was aan de situatie. Ook niet nadat er een heel topic vol was geschreven met hoe zij hem aan het neppen was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211713848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:33 schreef King_Merc het volgende:
We video belden wel
Voor 5000 euro willen mensen best wel even met je videobellen.
pi_211713870
U MAD?
  Moderator zaterdag 23 december 2023 @ 09:28:10 #43
16180 crew  CoolGuy
pi_211714018
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik herinner me nog een best wel schrijnend topic op fok van dit kaliber -O-
Ze was zijn vriendin en zou met hem gaan trouwen en weet ik veel wat allemaal niet. Maar hij bleek haar nog nooit gezien te hebben, terwijl ze eigenlijk helemaal niet echt ver bij hem vandaan woonde. Hij wist haar telnr ook niet, het contact ging alleen via de website waar hij per berichtje moest betalen. Ze durfde telefoonnrs uitwisselen nog niet aan (maar was wel zijn vriendin en ging met hem trouwen). Voor ons direct: dat klopt niet. Maar hij zag niet in wat er mis was aan de situatie. Ook niet nadat er een heel topic vol was geschreven met hoe zij hem aan het neppen was.
Die betreffende user is meervoudig beperkt en post hier nog steeds wel eens. Dat topic kan ik me ook nog herinneren.
pi_211714652
Doet mij denken aan een tinder match die ik had. Ook Aziatisch, afwisselend wonend in London en Azië, ook ik crypto.

Mooi meid, afspreken op korte termijn zat er niet in en aandacht verlegd op anderen.

Ik vermoed dat het ook om een scam ging en bij jou denk ik dat al helemaal. Ik heb ook wel meer verhalen gehoord die vergelijkbaar waren.

Daytraden met crypto kun je gewoon zelf. Stel dat maar eens voor… moet je zien hoe snel de aandacht weg is.
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:17:04 #45
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_211715057
quote:

_O- Regel 1: vertrouw nooit Aziaten op een dating app :')
Beati pauperes spiritu
pi_211715165
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:17 schreef Academicus het volgende:

[..]
Jij beveelt een rubbertje aan?
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:30:57 #47
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_211715181
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij beveelt een rubbertje aan?
Een hele tijd geleden had ik een date met een Chinese en ik had al wat argwaan. Ik was net bij haar thuis en toen legde ze plots een enorme lijn coke op tafel en had alleen een nachtjapon aan. Ik vond de sfeer al wat vreemd want ze praatte helemaal niet :') Toen ze naar de wc ging ben ik maar weggegaan want dit leek echt op een slechts mangahorrorfilm :')
Beati pauperes spiritu
pi_211715239
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:30 schreef Academicus het volgende:

[..]
Een hele tijd geleden had ik een date met een Chinese en ik had al wat argwaan. Ik was net bij haar thuis en toen legde ze plots een enorme lijn coke op tafel en had alleen een nachtjapon aan. Ik vond de sfeer al wat vreemd want ze praatte helemaal niet :') Toen ze naar de wc ging ben ik maar weggegaan want dit leek echt op een slechts mangahorrorfilm :')
Zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen.
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:29:29 #49
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_211715725
quote:

100% van ja.

De scams worden steeds lastiger om te ontmaskeren, omdat er geprobeerd wordt om de geloofwaardigheid bij het slachtoffer te vergroten zoals onder meer te lezen bij: https://www.crypto-inside(...)0-000-met-een-swipe/
  zaterdag 23 december 2023 @ 13:40:22 #50
338319 ZarB
Pińa colada
pi_211716219
Wat blijft het toch walgelijk hoe die smerige scammers de goedgelovigen te grazen nemen. :r soms denk ik: als je zo achterlijk bent om erin te trappen dan verdien je het om opgelicht te worden. Maar sommige mensen hebben echt het vermogen niet om zoiets te doorzien. Of dat nou intelligentie is of pure wanhoop voor liefde ofzo.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_211716471
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:40 schreef ZarB het volgende:
Wat blijft het toch walgelijk hoe die smerige scammers de goedgelovigen te grazen nemen. :r soms denk ik: als je zo achterlijk bent om erin te trappen dan verdien je het om opgelicht te worden. Maar sommige mensen hebben echt het vermogen niet om zoiets te doorzien. Of dat nou intelligentie is of pure wanhoop voor liefde ofzo.
Datingapps zijn ook een flinke visvijver. Er zit daar een grote groep mannen die nauwelijks matches krijgt, laat staan tot een conversatie komen.

Ja, dan is het wel heel lastig om die ene die wel tegen je praat te laten schieten.
pi_211716491
Wat een sukkel deze TS. Investeer die 5k gewoon!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211716577
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:33 schreef King_Merc het volgende:
We video belden wel
Er zijn professionele bendes bezig met dit soort scams die echte vrouwen gebruiken om hun doelwit op te lichten.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pig_butchering_scam

Een les voor in de toekomst, zodra ze beginnen over crypto of investeringen dan moeten bij jou alle alarmbellen afgaan.
pi_211725274
Als je toekomstige vrouw al naar centjes gaat vragen alvorens ze met je getrouwd is, hmm... is toch wel de nr 1 no go..

Maar vermakelijk is het lezen van dit topic wel! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 december 2023 @ 12:04:44 #55
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211793166
quote:

UnHinched dus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 28 december 2023 @ 23:02:05 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211806809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 04:06 schreef 111210 het volgende:

[..]

TS is iig zo verstandig dat hij het hier gaat vragen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211808205
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:17 schreef Academicus het volgende:

[..]
Heeft geen bal met het werelddeel te maken.
Vertrouw gewoon nooit iemand zomaar met jouw geld.

Niemand die echt om je geeft komt met vage hier verdien je geld mee of heb echt geld voor x nodig.

Iemand die na vertrouwen en liefde een geldprobleem of juist mogelijk verdien model heeft komt daar niet zo mee. Die is voorzichtig daarmee en gaat samen in overleg/onderzoek
Dit hele lijkt fantastisch maar kost een hoop zal uitkomen op kost meer dan je lief is. Dus wees niet zo dom.
Echt helemaal niemand die je net leert kennen en geloof me, als je iemand minder dan om en nabij 5 jaar intensief kent (en dus een beetje weet hoe iemand in elkaar steekt) heeft goede intenties als ze komen met geef geld acties. Of het nu om een zielig verhaal of ga je rijk van worden gaat.

Zelfs daarna moet je opletten, maar daarvoor weet je iig zeker dat het niet klopt.

Oma heeft gesproken. Luister ernaar of draag de consequenties van je domheid.
pi_211808365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Datingapps zijn ook een flinke visvijver. Er zit daar een grote groep mannen die nauwelijks matches krijgt, laat staan tot een conversatie komen.

Ja, dan is het wel heel lastig om die ene die wel tegen je praat te laten schieten.
Ja?

Als er toch snel gepraat wordt over betalen kan je beter een echte hoer neuken. Of die betalen voor een knuffel of een praatje.

Mannen denken altijd dat vrouwen dit niet weten, hier geen ervaring mee hebben.

Maar weet je wel hoeveel mannen er zijn die met jankverhalen komen over heb geld nodig of met luister naar mij dan wordt je een rijke vrouw?

Veelste veel vrouwen trappen daar ook nog in als ze maar denken dat er een relatie uit zal komen. Gelukkig doorzien velen kwetsbare vrouwen het voor het te laat is

Hoe is dit zo anders dan bij mannen?
  vrijdag 29 december 2023 @ 00:09:09 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_211808467
quote:

[..]
ook al zou het geen scam zijn (hoogstwaarschijnlijk wel!) de stelregel dat wanneer je het niet kan missen moet je het niet inleggen in dit soort zaken is een verstandige. op meerdere niveaus niet doen dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_211813871
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 00:03 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ja?

Als er toch snel gepraat wordt over betalen kan je beter een echte hoer neuken. Of die betalen voor een knuffel of een praatje.

Mannen denken altijd dat vrouwen dit niet weten, hier geen ervaring mee hebben.

Maar weet je wel hoeveel mannen er zijn die met jankverhalen komen over heb geld nodig of met luister naar mij dan wordt je een rijke vrouw?

Veelste veel vrouwen trappen daar ook nog in als ze maar denken dat er een relatie uit zal komen. Gelukkig doorzien velen kwetsbare vrouwen het voor het te laat is

Hoe is dit zo anders dan bij mannen?
Ik heb niet het idee dat jij hebt begrepen wat ik bedoelde te schrijven…
pi_211814134
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:30 schreef Academicus het volgende:

[..]
_O- _O-
pi_211815283
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:45 schreef King_Merc het volgende:
Nou nee, want ik zit niet op datingsites. Maar op social media krijg ik wel eens een DM van een "vrouw" die een gesprek begint. Dan is het al afwachten wanneer de aap uit de mouw komt en ze met een scam gaan komen. Binnen een kwartier gaat het dan vaak inderdaad over crypto.

Dus ja, afkappen.
pi_211815429
Dat voel je goed. Luister naar je intuďtie.
pi_211815891
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 08:13 schreef Jaeger85 het volgende:

De persoon in dit topic is een man. Dat ook vrouwen het slachtoffer worden van dit soort scams is dus hier niet zo relevant.
Als het over scams gaat waarom niet. Ik ken een waargebeurd verhaal over een vrouw van middelbare leeftijd die haar man om zeep had gebracht zodat ze met haar minnaar kon trouwen. Een zogenaamde Amerikaanse soldaat. Dat bleek ook een scammer te zijn. Ze wilde het voordoen als een inbraak maar de politie trapte er niet in.
Gevolgen: Twee kinderen vaderloos en veertien jaar cel.
En de scammer? Een Nigeriaanse oplichter bleek uit het onderzoek van het proces. Hij was buiten bereik van de Nederlandse justitie maar had trouwens ook helemaal niks te maken met het plannen van de moord, dat kwam geheel van de vrouw zelf af. Hij vroeg alleen steeds om geld en ging daar vrolijk mee door bij andere slachtoffers.
pi_211854769
Ik zou het doen. 5000 euro is niet joch! Gewoon ff speelgeld gebruiken.
Cindy De Vuyst
pi_211920512
Nog niet al te lang geleden ook een match met een aziatische die net zoals jij het beschrijft in de crypto zat, bij familie verbleef in UK met een oom die toevallig financieel analist was. Was die van jou toevallig ook fan van golf? Begon ook over cryptogebeuren en dat dat ze daarmee goed konden voorspellen hoe de koers ging lopen. Ze begon me nog niet te vragen om geld in te zetten oid, maar dat was misschien ook omdat ik niet op haar crypteverhalen inging. Uiteindelijk geblockt, voelde niet ok.
pi_211921318
Geef mij 5K, dan haal ik een motor.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 10:19:35 #68
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_212173662
Aziaten op datingapps die over crypto beginnen moet je meteen blocken, scheelt je veel ellende.

Helaas zie je steeds meer van die accounts die allemaal dezelfde set van 10-15 foto's recyclen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_212319320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ja.
Of ze bezig houden en steeds vreemdere verzoeken doen. Dat heb ik afgelopen maand gedaan.
Kwam ze met ¤5000 winst aan zetten in een traden en dat dan rookie numbers noemen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212320554
Niet durven te investeren in een relatie :N

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_212341331
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Of vrouwen die denken dat die ene knappe Nigeriaan op ze valt. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_212343848
Nou, voor 5K mag ze eerst wel een paar keer haar kontje aanbieden.
pi_212344179
Gevalletje dit:

https://art19.com/shows/v(...)44-8523-7ea9707ae2a9

Schrijnend verhaal van een vrouw die op deze manier 2 ton is kwijtgeraakt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_212344249
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gevalletje dit:

https://art19.com/shows/v(...)44-8523-7ea9707ae2a9

Schrijnend verhaal van een vrouw die op deze manier 2 ton is kwijtgeraakt.
Ik heb toevallig deze podcast over beluisterd.
pi_212349579
Foto's door Google halen heeft geen zin meer tegenwoordig. Foto's worden met AI gegenereerd en zijn uniek
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')