Ja, zeggen we ook elke twee weken over Oekraïne.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:04 schreef Slayage het volgende:
"overwinning" is nabij jongens...
[ twitter ]
[ twitter ]
Onzin. Tegen de door Israël gecreërde genocide door hongersnood zou iedereen moeten demonstreren.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:28 schreef Molo het volgende:
Zorgwekkend trouwens wel dat de ambtenaren van Buitenlandse Zaken weer een sit in hebben gedaan en protesteren tegen het beleid vanuit de overheid inzake Hamas en Israël.
Dan moet je geen rijksambtenaar worden als je je eigen opvattingen laat prevaleren boven de nationale
ik hoop van ganser harte dat zowel de oekrainers als de palestijnen de bezetter uit hun land kickenquote:Op donderdag 21 december 2023 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, zeggen we ook elke twee weken over Oekraïne.
Joeeeeeequote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin. Tegen de door Israël gecreërde genocide door hongersnood zou iedereen moeten demonstreren.
Niels, lieve schat - uiteindelijk zit er een verschil tussen demonstreren in je vrije tijd en je levensovertuiging daar uiten of een baan bij de Nederlandse overheid en daar je tijd én de plaats kiezen om jouw politieke- en levensovertuigingen kwijt te willen.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin. Tegen de door Israël gecreërde genocide door hongersnood zou iedereen moeten demonstreren.
Heb je hier een mening over? Wat vind je van die Palestijnen die zo graag willen vechten?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien namen ze allemaal wel een uur verlof op, weet jij veel.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:24 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Niels, lieve schat - uiteindelijk zit er een verschil tussen demonstreren in je vrije tijd en je levensovertuiging daar uiten of een baan bij de Nederlandse overheid en daar je tijd én de plaats kiezen om jouw politieke- en levensovertuigingen kwijt te willen.
Want is dat nu nét niet waar de verwarring ook voor iedereen ontstaan is rondom deze oorlog en welke woorden we moeten gebruiken?
Dus, az, om te voorkomen dat dít soort misvattingen kunnen ontstaan bij onze (Nederlandse) overheid, doe je dat soort demonstraties dus ná je werktijd en niet onder- en bij je werkgever op de stoep.
Althans, zo vind ik dat natuurlijk.
Ah ja de valse 'kritiek op de Israëlische regering = antisemitisme' voorstelling. Gaaaaaaaaaap.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:06 schreef oblo het volgende:
Antisemitisme is nog nooit zo hoog geweest als nu, mensen worden elk jaar onwetender en onverschilliger over de tweede wereldoorlog en dan zijn er mensen die denken dat we het er teveel over hebben en dat de Joden overmatig veel aandacht krijgen als slachtoffers. Mhh.
Welk stuk van "bij je werkgever op de stoep" is dan uiteindelijk ook niet aangekomen?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien namen ze allemaal wel een uur verlof op, weet jij veel.
Ja, er zijn al miljoenen Gazanen aan de hongersnood gestorven, echt waar staat op twitterquote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kindlief, is het niet tijd voor een beker warme melk? De volwassenen proberen hier een ietswat serieuse discussie te voeren.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah ja de valse 'kritiek op de Israëlische regering = antisemitisme' voorstelling. Gaaaaaaaaaap.
Ah ja de valse 'antisemitisme = kritiek op de Israëlische regering' voorstelling. Gaaaaaaap.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah ja de valse 'kritiek op de Israëlische regering = antisemitisme' voorstelling. Gaaaaaaaaaap.
Waar wel?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:31 schreef HannahVrede het volgende:
Maar bij je werkgever op de stoep is de plaats niet.
Bloedsprookjes verspreiden over het Israël, wat jij nu de afgelopen weken herhaaldelijk hebt gedaan, kan inderdaad maar zo in die categorie vallen. Want van inhoudelijke kritiek is er bij jou geen sprake, het is een diepe afkeer jegens een land en volk.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een paar deuren verder bijvoorbeeld of een plaats waar de burgermeester / driehoek dat aanwijst. Of via deze media zoals wij ook gebruiken. Of het Malieveld. Of waar dan ook - maar niet bij je werkgever op de stoep.quote:
Ben bang dat het voor de Palestijnen de zoveelste hel met dood en verdoemenis is dat er al jaren lang is.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop van ganser harte dat zowel de oekrainers als de palestijnen de bezetter uit hun land kicken
Niet om het een of ander, maar heb je nu al eens naar de situatie in Soedan gekeken? Zijn de 'moslimbroeders' daar ook niet waar meer aandacht waard? Je bent nog altijd erg selectief bezig met alleen de Palestijnen.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:41 schreef Slayage het volgende:
et tu piers?![]()
deze draai had ik niet verwacht van piers morgan. het is behoorlijk pittige taal wat hij gebruikt. ik bedoel israel doet atm wat ze sinds dag 1 van deze strijd hebben gedaan, dus niks niews onder de horizon, maar tot voor kort bleef hij maar de mantra "israel has a right to defend itself " herhalen.
better late than never i guess![]()
[ twitter ]
Dat roepen ze natuurlijk ook over zichzelf af met hun primitieve gedrag. Decennialang alleen maar haat en terrorisme. Dan kun je wel eens de deksel op de neus gaan krijgen na de zoveelste sadistische terreuraanslag.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben bang dat het voor de Palestijnen de zoveelste hel met dood en verdoemenis is dat er al jaren lang is.
quote:Op donderdag 21 december 2023 15:06 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Is er niet ook iets voor te zeggen, hoe fijn het zou zijn als we een jaar lang niet de woorden "Hitler, Holocaust, Jood, Nazi" zouden horen, of waarom ook niet: Nooit meer zouden horen? En dit bedoel ik niet op een manier van vergeten, begraven, nooit meer over praten.. maar er is iets paradoxaals aan dit hele gebeuren.
Als je (overmatig) een zwaar traumatiserende gebeurtenis herdenkt, is dat goed voor het herstel?
Is het overdragen van 2e / 3e hands trauma op kinderen, die het niet hebben meegemaakt, gezond? helpt hen dat in het verdere leven? Zoja, hoe dan?
Stel je voor dat binnen 1 gezin (vader, moeder, 2 kinderen) een periode van fikse ruzies is geweest, en de kinderen hebben daar onder geleden: Zouden zij er goed aan doen bij elk avondmaal, die hele gebeurtenis te herkauwen, te herdenken, op te rakelen, etc tot in den treure?
Is dat goed voor het herstel? Is dat gezond? Maar bovenal, houdt je daar niet de "ruzie" springlevend waar het beter is die op gezonde wijze te verwerken en te "vergeten"?
Hitler is al decennialang dood, maar ik meen dat die springlevend wordt gehouden. Vandaar, dat ik het soms paradoxaal vind. Is het gezond als er over 100 jaar, nog STEEDS over die snor wordt gepraat? zucht..
Grappig om dit te posten en vlak daarna op zijn minst steun te geven aan terroristen in een post die schuurt tegen een oproep tot genocide.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop van ganser harte dat zowel de oekrainers als de palestijnen de bezetter uit hun land kicken
SPOILER: for oprah winfrey referenceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef Slayage het volgende:
wanneer zionisten en vrienden van zionisten strooien met de label anti semitisme, wat een tactiek is om de tegenstander monddood te maken, wanneer ze niks zinvols te zeggen hebben, moet ik altijd denken aan die meme met oprah winfrey, "you get a car, you get a car you get a car". de zionistische variant is dan "you're an anti semite, you're an anti semite, you're an anti semite".
[ twitter ]Zegt de man die iedereen een zionist noemt als ze het niet met hem eens zijn.SPOILER: for oprah winfrey referenceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eigenlijk ook benieuwd: wat bedoel jij nu precies met de term 'zionisten'? Van mij een vraag om even een verduidelijking te krijgen bij wat je nu voor een punt probeert te maken. Zo kunnen we beter een inhoudelijke discussie bevorderen.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef Slayage het volgende:
wanneer zionisten en vrienden van zionisten strooien met de label anti semitisme, wat een tactiek is om de tegenstander monddood te maken, wanneer ze niks zinvols te zeggen hebben.
...
Is van hetzelfde niveau als te zeggen dat Oekraïne de oorlog op zichzelf afroept door bij de NAVO te willen oi.d.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat roepen ze natuurlijk ook over zichzelf af met hun primitieve gedrag. Decennialang alleen maar haat en terrorisme. Dan kun je wel eens de deksel op de neus gaan krijgen na de zoveelste sadistische terreuraanslag.
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef Slayage het volgende:
wanneer zionisten en vrienden van zionisten strooien met de label anti semitisme, wat een tactiek is om de tegenstander monddood te maken, wanneer ze niks zinvols te zeggen hebben, moet ik altijd denken aan die meme met oprah winfrey, "you get a car, you get a car you get a car". de zionistische variant is dan "you're an anti semite, you're an anti semite, you're an anti semite".
[ twitter ]Hmm.SPOILER: for oprah winfrey referenceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zou het zinvol zijn om zelf eens de discussie aan te gaan en niet alleen dingen te posten die rechtstreeks uit de fuikjes op de socials komen. Als users op de dingen reageren die je post, negeer je dat structureel. Dat schiet niet echt op.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Ik kom echt net binnenwanden in deze discussie natuurlijk, maar ik had al een klein vermoeden dat dit misschien een mogelijkheid kon zijn, puur door de schrijfwijze maar ook natuurlijk zijn laatste posts hier in dit topic.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zegt de man die iedereen een zionist noemt als ze het niet met hem eens zijn.
Nog steeds dagelijks raketten op steden afschieten na een massa slachting en verkrachting op een vredesfestival is een iets betere casus belli voor je slachtoffers dan wat Rusland heeft gedaan.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is van hetzelfde niveau als te zeggen dat Oekraïne de oorlog op zichzelf afroept door bij de NAVO te willen oi.d.
Zou me verbazen als je een reactie krijgt, maar wie weet! Hoop doet levenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:06 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Ik kom echt net binnenwanden in deze discussie natuurlijk, maar ik had al een klein vermoeden dat dit misschien een mogelijkheid kon zijn, puur door de schrijfwijze maar ook natuurlijk zijn laatste posts hier in dit topic.
Maar laten we even afwachten wat híj́ verstaat onder 'zionisten', want wie weet kunnen we dan beter komen tot een begrip en een begrijpelijker gesprek voeren..
Is Oekraïne de afgelopen decennia bezig geweest met terrorisme jegens Rusland omdat men Russen haat en Rusland niet wil erkennen al land of zelfs van de kaart vegen? Volgens mij niet. Het is juist andersom, de Russen kunnen de onafhankelijkheid en de gekozen koers van Oekraïne niet accepteren en vielen daarom het land binnen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is van hetzelfde niveau als te zeggen dat Oekraïne de oorlog op zichzelf afroept door bij de NAVO te willen oi.d.
Slayage is ergens rond 7 oktober gestopt met reageren en kan enkel nog zenden. Je gaat geen antwoord krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:06 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Ik kom echt net binnenwanden in deze discussie natuurlijk, maar ik had al een klein vermoeden dat dit misschien een mogelijkheid kon zijn, puur door de schrijfwijze maar ook natuurlijk zijn laatste posts hier in dit topic.
Maar laten we even afwachten wat híj́ verstaat onder 'zionisten', want wie weet kunnen we dan beter komen tot een begrip en een begrijpelijker gesprek voeren..
Dat is al tien miljoen keer gezegd tegen hem. Gaat toch niet veranderen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Misschien zou het zinvol zijn om zelf eens de discussie aan te gaan en niet alleen dingen te posten die rechtstreeks uit de fuikjes op de socials komen. Als users op de dingen reageren die je post, negeer je dat structureel. Dat schiet niet echt op.
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk door Israël uitgenodigd. Net zoals de andere influencersquote:Op donderdag 21 december 2023 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ twitter ]
Weer van die sensatiezoekers, wie anders dan zij zelf hebben hier nou eigenlijk iets aan?
Welke genocide?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En pak nu eens op basis van de verhoudingen in de totale bevolking.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:41 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter illustratie.
Goed punt en ook precies de reden van het Amerikaanse veto.quote:
De top van Hamas vreet nog steeds kaviaar uit de navels en vagina's van prostituees.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |