Daar kon je langer mee betalen dan met zilveren guldens, opa!quote:
Vandaar. Bommel is een stad.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 13:46 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Daar kon je langer mee betalen dan met zilveren guldens, opa!
Zilveren guldens werden op 1 januari 1973 buiten omloop gesteld, met Wilhelmina centen (1948) kon je tot 1 janari 2002 betalen.quote:
Zij gaan problemen krijgen als we met z'n allen besluiten het niet meer te pikken.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:57 schreef Sodemieters het volgende:
Bezorgen ze je financiële problemen?
Om de waarde van iets te 'wegen' dan doe ik dat ook nog steeds automatisch.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog nooit iets laten bezorgen. Vorige week wel een patatje met en bamischijf wezen eten. Fucking 4 en half euro voor een patatje en 2 en half euro voor bami-schijf. Ik reken nog om in gulden. Tientje voor een frietje.
Nu twijfel ik dus of je de grap wel begrijpt.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zij gaan problemen krijgen als we met z'n allen besluiten het niet meer te pikken.
Normale prijzen graag en we betalen niet voor de Mercedes (vaak ook nog een snelle versie) van de baas die op de stoep staat bij de zaak. Wat is er mis met een Skoda?
quote:Op woensdag 20 december 2023 18:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nu twijfel ik dus of je de grap wel begrijpt.
Ze bezorgen bij jou tegenwoordig dus niet alleen maaltijden, maar ze bezorgen je ook financiële problemen.quote:
Oké, de vraag is ook of je het er nog voor over hebt. Ik zo langzamerhand niet meer... (Zonde geld)quote:Op woensdag 20 december 2023 18:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ze bezorgen bij jou tegenwoordig dus niet alleen maaltijden, maar ze bezorgen je ook financiële problemen.
NYP heeft nog wel acties 2 voor 1 of 3e gratis.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:34 schreef Tijn het volgende:
Wat wel meevalt is dat een pizza bij de Italiaan nog steeds rond de 12 euro kost. Dat is nu opeens een van de goedkopere opties.
Ook daar heeft NYP het volgens mij goed voor elkaar want je kunt diameter kiezen.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:56 schreef Enawh het volgende:
Bij mij zijn de bedragen bijna zelfde gebleven. Hooguit 1 euro duurder, maar ik merk wel dat de pizza bijv. veeeel kleiner zijn geworden.
En nee ik ga niet opmeten hoe groot ze zijn en of het klopt
De pizza's verschuiven heel erg in de doos dan voorheen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |