SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En over 5 jaar?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel formaatje Nijman eigenlijk
VIAPLAYED.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:09 schreef fetX het volgende:
Oh, hij is er om te darten. En hij vindt het leuk.
Goh
Beaton liet Nijman even uitrazenquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens de statistieken beter en toch verliezen
Stukje Feyenoord in de CL
Allemaal volgens het plan van Beatonquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Beaton liet Nijman even uitrazen
Die interviews zijn ook allemaal doorgestoken kaart. Wordt tijd dat DAAR eens wat aan gedaan wordt.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:09 schreef fetX het volgende:
Oh, hij is er om te darten. En hij vindt het leuk.
Goh
Maggewoonnietgebeuren door MvG @1.001quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die interviews zijn ook allemaal doorgestoken kaart. Wordt tijd dat DAAR eens wat aan gedaan wordt.
Hoe? Zullen we op interviews gaan gokken?Kies hier uw dooddoeners en oneliners
Echt ongekend. Het is zulk slap gelul.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die interviews zijn ook allemaal doorgestoken kaart. Wordt tijd dat DAAR eens wat aan gedaan wordt.
kankalleemezelfverwijte @1,005quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maggewoonnietgebeuren door MvG @:1.001
Ik zou niet gokken op de interviews van Nijmanquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SLOTTEDquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens de statistieken beter en toch verliezen
Stukje Feyenoord in de CL
Eerder 'Sissyboy' als ik de verhalen over zijn dominatrix mag geloven.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:12 schreef The_Undertone het volgende:
Mike 'The Real Deal' De DeckerWat een wanstaltige luiaard
Hup Duitser. Al is het ook maar een import-Roemeen Kroaat verder.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:12 schreef The_Undertone het volgende:
Mike 'The Real Deal' De DeckerWat een wanstaltige luiaard
Ja maar anders wordt er nooit wat aan gedaan.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou niet gokken op de interviews van Nijman
Zijn er ook nuttige Duitsers dan?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:13 schreef Mani89 het volgende:
De altijd nutteloze Duitser Horvat. Weg ermee
Hij was samen met Elke Clijsters, en daarvoor met een 'Ollandse' dacht ik?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerder 'Sissyboy' als ik de verhalen over zijn dominatrix mag geloven.
Dit! Hup Horvath dus!quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jezelf The Real Deal noemen zonder iets te hebben gepresteerd
Beaton en van Barneveld zelfs al in 91quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:12 schreef Nober het volgende:
Zijn Beaton, Van Barneveld en Wright de enige die al in 1995 op een WK actief waren?
Behalve dat tevens de zwaardere.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Horvath is de oudere broer van Meulenkamp?
Schijnt één van de favoriete darters van Herman te zijnquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
hekel aan die Belg na dat artikel van vanmiddag.
Kinderarmpjes.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:17 schreef Wertha het volgende:
De Decker denkt ook stoer te zijn met zijn plakplaatje.
Wie is Herman? Moet ik dat weten eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijnt één van de favoriete darters van Herman te zijn
Zou Jan Dekker eigenlijk nog in de studio komen analyseren dit WK?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:18 schreef Zorro het volgende:
Het begint niet zo lekker voor De Decker
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:20 schreef Szura het volgende:
De zaal is niet geïnteresseerd in dit potje
Kennerspubliek.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:20 schreef Szura het volgende:
De zaal is niet geïnteresseerd in dit potje
Trekt daarbij een slakkespoor.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Horvat heeft moeite met opstap naar dartbord
quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is Herman? Moet ik dat weten eigenlijk?
Hetzelfde verschrikkelijke “kapsel”quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze Duitser doet mij denken aan deze walgelijke Youtuber
[ afbeelding ]
Recent gecanceld
Wie is dit?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze Duitser doet mij denken aan deze walgelijke Youtuber
[ afbeelding ]
Recent gecanceld
quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:20 schreef Kopiko het volgende:
Horvat is een soort opgeschoren Braddie.
Blurred Lines is lekker. Voor een witte kerst ga je maar naar de nachtapothekerquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor bier, anders overleef ik dit niet.
Welk van twee?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[poll=6468]
Of naar evilangel.comquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Blurred Lines is lekker. Voor een witte kerst ga je maar naar de nachtapotheker
Ene James Somertonquote:
Lekker maatquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor bier, anders overleef ik dit niet.
Welk van twee?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[poll=6468]
Hij gaat nog een shift als portier van de Berghain doenquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:35 schreef Szura het volgende:
Horvath ziet eruit alsof hij na afloop een pitcher weg gaat atten
Je kan het ook niet zeggen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Cross kan momenteel alleen in zijn gezicht al zijn oudste zoon afvallen.
Geniet ervan maatquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker maat
Ik heb een Citra IPA en inmiddels zit ik daadwerkelijk in een warm bad
Welke darters zouden Berghain binnenkomen denk je?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij gaat nog een shift als portier van de Berghain doen
Krcmarquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke darters zouden Berghain binnenkomen denk je?
Ik geef alleen Wright een kansje
quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Decker is één van de sterkste qualifiers trouwens
Als Pro Tour Qualifier bedoel ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Hij is hier niet als qualifier hoorPT5
Leung laten ze ook wel binnenquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Labiele VDB4quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het blijft een stripfiguurtje.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:46 schreef The_Undertone het volgende:
Eerlijk is eerlijk, DE Decker beter dan ik had gedacht
Als die bal die kleur had wel.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een bruisbal in het badwater gedaan en nu kleurt het roze.
Kan dit?
Twijfelachtigquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan dit?
Ik moest zeer licht glimlachen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die bal die kleur had wel.
Zo niet dan heb je waarschijnlijk je polsen doorgesneden.
Laten we hopen op het eerste danquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de bruisbal ook roze is, is dat zeer goed mogelijk jaquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan dit?
Oh verrek, je was me voorquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft ons fenomeen Rupprecht door de neus geboord.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Goed zo Mike. Weg met dat klote Duitsertje.
Ja, ik ben er geweest.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Labiele VDB4
De Aziaten.
Vroeger leek Berghain wel iets voor bucketlist maar de verhalen die ik laatste keer las op internet was wel heel anders dan hoe ik het me eerder voorgesteld had.
@:Erasmus ooit geweest daar?
Is deurbeleid werkelijk zo willekeurig? En een hoop seksuele escapades daar?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, ik ben er geweest.
Zondagochtend daar gaan brunchen.
Kroonprins Rupprecht van Beieren? Speelt die niet op de seniors tour?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft ons fenomeen Rupprecht door de neus geboord.
Ook een talentquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:51 schreef Kopiko het volgende:
Ben deze partij (welke?) nu alweer vergeten.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is deurbeleid werkelijk zo willekeurig? En een hoop seksuele escapades daar?
Jeetje, aparte club zeg.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja en ja.
Twee gozerts die elkaar in een trappenhuis/wc-hokje/donker hoekje afzuigen is iets te decadent voor mij.
Het is meer een homoclub met goede techno dj’s dan een technoclub met goede homo’s dacht ikquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, aparte club zeg.
Ik kende het vooral als techno-walhalla met allerlei goeie huisDJ's maar binnen lijkt het volgens verhalen wel een heel andere club
DIe indruk krijg ik nu ook jaquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is meer een homoclub met goede techno dj’s dan een technoclub met goede homo’s dacht ik
Ted Hankey.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon een grote seksclubquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, aparte club zeg.
Ik kende het vooral als techno-walhalla met allerlei goeie huisDJ's maar binnen lijkt het volgens verhalen wel een heel andere club
Denk aan een Gashouder/Maassilo, maar dan net alsof de halve tent 1 grote perverse sekstent is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, aparte club zeg.
Hollandsche avond.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:56 schreef The_Undertone het volgende:
[ twitter ]
Bij de PDC zitten ze ook aan het bier
Dit vat het aardig samen, maar dan dat het niet per se alleen homoseksuelen zijnquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is meer een homoclub met goede techno dj’s dan een technoclub met goede homo’s dacht ik
Vanmiddag werd De Graaf al een dutchman genoemdquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:56 schreef The_Undertone het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:56 schreef The_Undertone het volgende:
[ twitter ]
Dat is een prima samenvatting, ja.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet denken aan dat gifje van die autist die met z’n vuist door het computerscherm slaatquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
De veiligheidsdiensten houden zo'n figuur in de gaten
quote:Pietreczko startet bei der WM: Der Darts-Profi aus Nürnberg hatte zuletzt große Probleme mit Pfiffen aus dem Publikum. Das könnte am Dienstag besonders heikel werden.
Deutschlands Darts-Senkrechtstarter Ricardo Pietreczko hat dem Publikum bei der WM in London offen mit Nicht-Beachtung gedroht. Der 29 Jahre alte Nürnberger sprach von "einer Boykottandrohung, mit dem Publikum zu interagieren", falls ihn erneut Zuschauer auspfeifen sollten. "Wenn man mich nicht sehen will, verstehe ich nicht, warum ich so etwas Respektloses akzeptieren sollte. Es ist ein Unding, weil es einfach respektlos ist", sagte Pietreczko, Spitzname Pikachu, der Deutschen Presse-Agentur vor seinem WM-Start in London.
88quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Een Duitser met de druk van de Nazi erop. Ik noteer alvast een 82 gemiddeld.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet denken aan dat gifje van die autist die met z’n vuist door het computerscherm slaat
Heb je die vent die z’n toetsenbord kapot ramt ook?quote:
En zelf heeft hij al 83 jaar op elk Euro tour toernooi het publiek mee die zijn tegenstanders 24/7 uitjouwenquote:
TR gezet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geil.
@:RamboDirk
@:de_boswachter
@:Caland
Ricky Evans deed dit ook eensquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Debiel wijf. Oprotten. Neemt de sport niet serieus met deze meuk. Aan de ketting ermee.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je die vent die z’n toetsenbord kapot ramt ook?
Hopp is totaal verleden tijd. De schroothoop aan Duitse darters is oneindig.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:58 schreef Zipportal het volgende:
Hopp wordt kaal en hep een blessure. @:mani89
quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet denken aan dat gifje van die autist die met z’n vuist door het computerscherm slaat
Paste er nog iemand bij na Eidams?quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopp is totaal verleden tijd. De schroothoop aan Duitse darters is oneindig.
Clemens wordt nog wel een uitdaging.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paste er nog iemand bij na Eidams?
Dit wordt genotquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:05 schreef fetX het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit een leuke partij wordt.
Tijd voor een review @:de_boswachter
Maar die ligt er nog niet bij.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Clemens wordt nog wel een uitdaging.
Dit is uitlokking.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:05 schreef fetX het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit een leuke partij wordt.
Tijd voor een review @:de_boswachter
Heerlijk grote klit mensenquote:Vanmorgen Gina bezocht, ze komt uit Eindhoven zegt ze( brabants accent is te horen)
Heerlijk grote klit heeft ze, die ik mocht verwennen.
Volgens zeggen is ze er op maandag, dinsdag en donderdag.
Locatie was kamer 25.
Eerst gebeft, toen ff laten pijpen, ze ging al snel op me zitten, kutje is nog redelijk strak( dank je medewandelaars) daarna heeft ze het op mijn verzoek afgemaakt met olie en mij heerlijk afgetrokken.
Voor wie ervan houdt; ze heeft lekker geil taalgebruik.
Leuk Waarderingen: Simian en AlexDeNaaier
Godenseriequote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hier de beelden van de Duitse schroothoop. Wellicht is er nog iets bruikbaars tussen.
[ afbeelding ]
Eerder iemand die zijn oren bedenkt en schreeuwt dat hij overprikkeld isquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pietreczko lijkt me een perfecte Berghain-klant @:GurneyIsBestOke @:Doevelaer
Die weegt tegenwoordig nog 60 kilo.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paste er nog iemand bij na Eidams?
De enige Duitse familie die de moeite waard is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hier de beelden van de Duitse schroothoop. Wellicht is er nog iets bruikbaars tussen.
[ afbeelding ]
LudolfGodenquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben hem gevonden: Guy Habets (viesdik)!quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En zelf heeft hij al 83 jaar op elk Euro tour toernooi het publiek mee die zijn tegenstanders 24/7 uitjouwenWij noteren de zoveelste mentaal ernstig zwakke Duitser die nergens tegen kan. Wat een land.
Een hoer beffenquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk grote klit mensen
Kon hem even niet lokaliseren.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had van jou eerder deze verwacht
[ afbeelding ]
Alex DeNaaierquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
Samen met leernicht Gabrielquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pietreczko lijkt me een perfecte Berghain-klant @:GurneyIsBestOke @:Doevelaer
Guy bevalt bij dan ook prima.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
We hebben hem gevonden: Guy Habets (viesdik)!
Goeie matquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Voor wie ervan houdt; ze heeft lekker geil taalgebruik.
Ik wil bij deze de clemenstietgif.gif aanvragen.quote:
Soort Alto.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:11 schreef The_Undertone het volgende:
Suzuki kan er helemaal niks van
Grapjes over dat alle Aziaten goed rekenen kunnen de prullenbak inquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:13 schreef The_Undertone het volgende:
Duidelijk geen idee van hoe 138 uit te gooien![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:11 schreef The_Undertone het volgende:
Suzuki kan er helemaal niks van
Eens. Niemand neemt de wdf serieus.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barrie moet niet zo moeilijk doen en volgend jaar lekker Beau laten dubbelen.
Mwah, dan moet je alle mannen ook een dubbel WK laten spelen en dat is ook een beetje gek eigenlijkquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barrie moet niet zo moeilijk doen en volgend jaar lekker Beau laten dubbelen.
Ze ging er denk ik eerder van uit dat de triple niet zou raken en zo op 120 ging komen...quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grapjes over dat alle Aziaten goed rekenen kunnen de prullenbak in
Hallo DRT moderator.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Baby Shark en Pokémon, wat een fenomenale loting
Herhalingsgevaarquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |